Jij bent ook retro joh! Die dingen hadden ze niet in de 80's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef babybel het volgende:
[..]
hehe ik weet alleen de quotes te plaatsen, de rest ook niet
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu. Neut vind ik een prachtig woord.
Nou ik wel, dus daarmee bastaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebt
nee precies, maar al wel fora!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent ook retro joh! Die dingen hadden ze niet in de 80's.
Zeg het maar een paar keer vlug achter elkaar. Kan in sommige omstandigheden ook een gevaarlijke uitspraak worden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebt
Usenet mijn waerde.quote:
ik heb zin om te neutenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg het maar een paar keer vlug achter elkaar. Kan in sommige omstandigheden ook een gevaarlijke uitspraak worden!
in gedachten wel somsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds in dat hotel ?
quote:
Die conclusie achter de ----> heb ik everigens zelf geschreven, goed he??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is begrijpbaar.
En waarom is dat andere dan wel mogelijk?
Drie wereldbolballen, een kiepvrachtwagen en een enorme kiepvrachtwagen met emmertje en schepje en harkje en zandtaartjesvormpjes in de kiepbakquote:
hehequote:
Zo te lezen gaat er zich 1tje zeker goed vermaken in de zandbakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie wereldbolballen, een kiepvrachtwagen en een enorme kiepvrachtwagen met emmertje en schepje en harkje en zandtaartjesvormpjes in de kiepbak
Lees alleen de conclusie maar, dat scheelt een hoop hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Minstens proberen te snappen wat er staat joh,
lukt wel voor geen meter maar wel het proberen waard
Ja, thuis EN bij opa en omaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat er zich 1tje zeker goed vermaken in de zandbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |