afspraken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Hier baal ik dus even van...
Werkgever biedt een contract aan voor 5K aan salaris per maand. Nu wilde ik onderhandelen en voor 6K gaan. Gevolg: werkgever trekt zich terug en kiest voor een andere kandidaat.
Nu zit ik met een tophypotheek (375K) en een BMW-5serie sportmodel in de maag. Ik was in de veronderstelling dat ik sowieso deze baan zou krijgen, en had dus al het één en ander ondertekend. Klacht moge duidelijk zijn: werkgevers die zich niet aan de afspraken houden
triest..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
afspraken?
= werkgever wil je hebben en biedt 5k
= jij bent gierig en wil 6k
= werkgever zegt.. dat soort volk hoef ik niet... NEXT
reden: jij zal waarschijnlijk snel weer naar een andere baan hoppen omdat je naar de 6k wil
edit: waarschijnlijk is je hypo 160k, rijd je een golf3, bood de werkgever je 1650e en vroeg je 1700
Nee gewoon de waarheid.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
zal ik die rtl-neger van een dubbeltje op zijn kant maar vast bellen? kun jij lekker uithuilen (en wij lachen)/
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DaanA het volgende:
Waha, de meeste mensen die met 28-29 jaar al ¤ 5000 per maand verdienen zijn niet zo dom om hun hand te overspelen zonder alternatief.![]()
Conclusie: óf TS is heel dom en verdient dus terecht geen ¤ 5000 per maand, óf TS kletst uit zijn nek.
Het allerlaatste waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DaanA het volgende:
Waha, de meeste mensen die met 28-29 jaar al ¤ 5000 per maand verdienen zijn niet zo dom om hun hand te overspelen zonder alternatief.![]()
Conclusie: óf TS is heel dom en verdient dus terecht geen ¤ 5000 per maand, óf TS kletst uit zijn nek.
Dat denk ik ook, want met ¤ 5000 per maand bruto krijg je geen hypotheek van ¤ 375k en kun je zeker niet daarnaast een BMW5 kopen, of het moet echt een oudje zijn. Voor een hypotheek vragen ze sowieso altijd een werkgeversverklaring.quote:
Renault 5 TL van 1988quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'sportmodel', met M-pakket? En welke 5 heb je precies?
ze zijn allebei waar!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DaanA het volgende:
Serieus reageren op megatroll Leonidas 82quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Microtubuli het volgende:
Zoals ik het begrijp uit de OP is de 5-serie nog niet eens uitgeleverd, alleen besteld? In dat geval kun je nog annuleren lijkt me (weet alleen niet tegen welke boete).
V8 seriequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef pipojansen het volgende:
laatst stond ik dus met een bmw v8 versie voor het zebrapad.
daar stond een gast met een bord die een soortgelijk verhaal ophield.
dus ik stond daar met mijn v8 te ronken.
opeens doet ie zomaar zijn duim op zijn neus steken en met de andere vingers naar mij wiebelen, dus ik dacht wat een kut-pauper. ik toeteren. hij niks doen. ik nog eens toeteren. hij niks doen. ik dus denken wat een kut-pauper. ik dus toeterend langs zijn smoel wegscheuren. dat zal hem leren. zomaar onterecht met een bord voor het zebrapad staan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef stewieej het volgende:
TS kletst uit zn nek dat doet hij wekelijks over geld. Als het allemaal waar is heeft hij al miljoenen geerft en daarnaast een topfunctie drollen scheppen uit een vijver (geen grappen kijk postgeschiedenis).
Was TS ook niet die user die een minderwaardigheidscomplex kreeg van LinkedIn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef jonkeau het volgende:
TS probeert internet respect te krijgen door zich succesvol voor te doen. Stiekem werkt de persoon in kwestie bij de MacDonalds![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
8-serie was met zowel een V12 als V8 leverbaar
8 serie is echt geen foute autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijke foute auto
waarom foutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijke foute auto
Helemaal niks mis met foute auto's. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:38 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel, net als de 6serie, maar dat maakt ze niet minder gaaf!
6 en 8 vind ik allebei niet fout. De enige foute auto van BMW (nieuw) is imho de X6 (en daarmee eigenlijk ook de gaafste)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:38 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel, net als de 6serie, maar dat maakt ze niet minder gaaf!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
afspraken?
= werkgever wil je hebben en biedt 5k
= jij bent gierig en wil 6k
= werkgever zegt.. dat soort volk hoef ik niet... NEXT
reden: jij zal waarschijnlijk snel weer naar een andere baan hoppen omdat je naar de 6k wil
edit: waarschijnlijk is je hypo 160k, rijd je een golf3, bood de werkgever je 1650e en vroeg je 1700
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |