afspraken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Hier baal ik dus even van...
Werkgever biedt een contract aan voor 5K aan salaris per maand. Nu wilde ik onderhandelen en voor 6K gaan. Gevolg: werkgever trekt zich terug en kiest voor een andere kandidaat.
Nu zit ik met een tophypotheek (375K) en een BMW-5serie sportmodel in de maag. Ik was in de veronderstelling dat ik sowieso deze baan zou krijgen, en had dus al het één en ander ondertekend. Klacht moge duidelijk zijn: werkgevers die zich niet aan de afspraken houden
triest..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
afspraken?
= werkgever wil je hebben en biedt 5k
= jij bent gierig en wil 6k
= werkgever zegt.. dat soort volk hoef ik niet... NEXT
reden: jij zal waarschijnlijk snel weer naar een andere baan hoppen omdat je naar de 6k wil
edit: waarschijnlijk is je hypo 160k, rijd je een golf3, bood de werkgever je 1650e en vroeg je 1700
Nee gewoon de waarheid.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
zal ik die rtl-neger van een dubbeltje op zijn kant maar vast bellen? kun jij lekker uithuilen (en wij lachen)/
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DaanA het volgende:
Waha, de meeste mensen die met 28-29 jaar al ¤ 5000 per maand verdienen zijn niet zo dom om hun hand te overspelen zonder alternatief.![]()
Conclusie: óf TS is heel dom en verdient dus terecht geen ¤ 5000 per maand, óf TS kletst uit zijn nek.
Het allerlaatste waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DaanA het volgende:
Waha, de meeste mensen die met 28-29 jaar al ¤ 5000 per maand verdienen zijn niet zo dom om hun hand te overspelen zonder alternatief.![]()
Conclusie: óf TS is heel dom en verdient dus terecht geen ¤ 5000 per maand, óf TS kletst uit zijn nek.
Dat denk ik ook, want met ¤ 5000 per maand bruto krijg je geen hypotheek van ¤ 375k en kun je zeker niet daarnaast een BMW5 kopen, of het moet echt een oudje zijn. Voor een hypotheek vragen ze sowieso altijd een werkgeversverklaring.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |