SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben.quote:
De schrijvers van gtst kunnen niet zo ver denken. Wel een goed en interessant plan trouwens, 10x beter dan de verhaallijnen die we nu zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben.![]()
Charlie is inderdaad een slet, maar hoer is ook wel een beroep voor haar. Kan ze veel geld mee verdienen.
Ze doet het nu toch al met iedereen, waarom er dan niet wat centjes aan verdienen?
In grote lijnen mee eens, behalve Nina en Noud, die irriteren me niet zozeer als ze gewoon bij elkaar zijn zonder zogenaamde geheugen issues.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet klaar met dat gezeik over Charlie, Rik en Danny?
Wat een kutverhaallijn.
Ik vond Charlie en Rik al saai samen voordat Charlie was vreemdgegaan.
En ik vond Danny leuk toen hij met Maxime was, want die wou hem tenminste.
Charlie is gewoon een hoer. Rik verdient zoveel beter.
Ik hoop dat Maxime Danny nooit terugneemt, want die Danny is ook een kneus.
En waarom wil Nina Noud zo graag terug? Ze passen totaal niet bij elkaar.
En Noud is een kutpersonage.
Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
Ja, maar die verhaallijn met Edwin Rutten is al tijden geleden afgelopen. En Laura speelt in de verhaallijn van Noud/Nina maar een bijrol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef kissaa het volgende:
[..]
Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Wat. ALWEER???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Boeiend. Gtst is echt kut tegenwoordig al moet ik toegeven dat ik de previews nog steeds kijk .quote:
Hij houdt van mequote:
Bron: http://rtl24.web-log.nl/w(...)maer-in-gtst.html#tpquote:Exclusief: Marlies van Alcmaer in GTST
Actrice Marlies van Alcmaer (73), bekend van tv-series als 'Westenwind', 'Spijkerhoek' en 'Vrienden voor het Leven', zal binnenkort een gastrol gaan vertolken in Goede tijden, slechte tijden. Dat heeft RTL donderdag laten weten. Van Alcmaer kruipt in de huid van Diana Beaumont, de adoptietante van Maxime Sanders.
'De gastrol kwam geheel toevallig op mijn pad. De laatste jaren heb ik het rustiger aangedaan en werd ik nog zelden voor rollen gevraagd. Het was oud-collega Joep Sertons die me op de hoogte bracht van deze rol. Toen ik hoorde wat de rol inhield, was ik meteen enthousiast. Na een aantal castings werd ik uitgekozen. Ondanks dat ik een aantal jaren weinig acteerwerk heb gedaan, bevalt het me uitstekend op de set. Het is ook bijzonder interessant om met mijn jarenlange ervaring tips te geven aan jonge acteurs", aldus de actrice zelf.
Ellen Meijerse, programmacoordinator bij RTL, laat weten dat het personage voor een hoop opschudding zal zorgen. "Diana zal een belangrijk aandeel hebben in de verhaallijn van Maxime en Ludo". Overigens zal Van Alcmaer maar voor enkele weken de cast versterken. Meijerse laat weten dat haar rol vlak voor de zomerstop spectaculair ten einde komt.
Wij van Westenwind World vermoeden dat er connectie ligt tussen deze gastrol en het aankomende vertrek van Marjolein Keuning. Vanwege de Flexwet is Keuning verplicht binnen enkele maanden de serie te verlaten. Of ze daarna nog terugkeert, is niet bekend.
73 jaar.... wordt zij de oma ofzo va iemand?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar ik las dit bericht op internet:
[..]
Bron: http://rtl24.web-log.nl/w(...)maer-in-gtst.html#tp
Als dit zo is hoop ik op een mooie en goede verhaallijn![]()
En vervolgens iets met Maxime op een rubberbootje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
73 jaar.... wordt zij de oma ofzo va iemand?
Lezen!!!quote:Van Alcmaer kruipt in de huid van Diana Beaumont, de adoptietante van Maxime Sanders.
Misschien kunnen ze haar inwisselen voor La Hafkamp...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop overigens dat als Maxime er tijdelijk uitgaat ze niet direct in en in gruwelijk irritant terug komt zoals de laatste keer zeg
Tja, alle karakters die potentie hebben worden door de schrijvers binnen 1 tot 2 weken volledig verpest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Frey het volgende:
Ben alleen zo bang dat La Hafkamp dan een Maxime #2 wordt met deze schrijvers.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Frey het volgende:
Daan Schuurmans er nog bij en dan heb je een zeer krachtige westenwind.
Nooit gekeken, maar er zaten wel goede acteurs in. Maar wat hierboven al gezegd wordt, nieuwe personages toevoegen of oude bekenden heeft toch geen zin zolang die schrijvers er blijven zitten. Ze beginnen van alles, maar kunnen niets goed afronden en verpesten klassieke personages mochten die terug komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Liquidist het volgende:
Westenwind dat was nog eens een leuke serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |