Laat ons huisje spelen. Jij bent de deur en ik sla ze dicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is het einde
Dat doet de deur dicht
Daar zijn geen woorden voor
Ja dat is traaaaalalaaaaa jalalalaaaa
Ja dat is tra-la-la-la-la
denk dat die slaapkamer ook wel meurt, zie geen raampje openstaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
Ik snap dit echt niet, Alex en Lau liggen alweer in dat nest.
Dat is toch hartstikke goor de hele dag in zo'n bed vertoeven
En never nooit die dekbedden luchten hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
Ik snap dit echt niet, Alex en Lau liggen alweer in dat nest.
Dat is toch hartstikke goor de hele dag in zo'n bed vertoeven
ssssstttttttttt denk om je bloeddruk Chanelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Trap ze eens dat nest uit, begin me er een btje kwaad over te maken, stelletje luie flikkers.
Ik wil stiekum ook dat ze wat meer strubbelingen krijgen. Weken in dat huis met 12 man, en nog geen ruzies, het is bijna onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Trap ze eens dat nest uit, begin me er een btje kwaad over te maken, stelletje luie flikkers.
wat is er met jouw fotoos gebeurt? ze zijn helemaal uitgerekt?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En never nooit die dekbedden luchten hè?
Ik ben er weg weg van, fijne avond allemaal.
Ciao BQquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En never nooit die dekbedden luchten hè?
Ik ben er weg weg van, fijne avond allemaal.
en als je niet op tijd dat nest uit bent heb je pech, lig je de hele dag in het donker en tegen de muur geplaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Opklapbedden moesten ze daar hebbenOm 10 uur omkiepen en tegen de muur omhoog en om 02 uur weer naar beneden.
OMFGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
is vanmiddag al besproken in de COS. Gelieve geen opmerkingen tomeloos te herhalen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je niet op tijd dat nest uit bent heb je pech, lig je de hele dag in het donker en tegen de muur geplakt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je niet op tijd dat nest uit bent heb je pech, lig je de hele dag in het donker en tegen de muur geplakt
dat ben ik nu aan het uitzoeken... snap het ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
wat is er met jouw fotoos gebeurt? ze zijn helemaal uitgerekt?
Ik ga tegenwoordig weer graag naar huis. Die tijd van een hele nacht doorhalen heb ik wel gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok, maar die drie weken dat je daar kampeert, wordt je huis wel schoongemaakt?
Het is echt fokking niet normaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |