SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow wat een gavequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef yucon187 het volgende:
ah dat heb ik ook wel eens als ik de deur van het toilet open.
kan ik je zo vertellen of dr zojuist iemand heeft zitten schijten of niet.
it's magic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart. Hier gaat het licht altijd pas aan als ik op het knopje druk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:22 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb altijd een voorgevoel dat het licht aangaat vlak voor ik op het knopje druk, zo raar is dat!
Hoogbegaafdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
goeidag fokkers! wie er hier verstand heeft van paranormale dingen en fisilofische enz. kan mij vertellen of ik hoogbegaafd ben. bij het vaatwasser uitpakken weet ik altijd ik krijg het door zeg maar dat wat er gegeten is want ik eet zelf vaak nie mee of is het dat je wat ruikt en dann....
Ja?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |