quote:
Jaloers is wil ook zo'n moederquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
Het is mijn moeders schuld! Die stroganoffsaus
Het is een fijn ding om te zien, alles is al in behandeling, moet alleen nog wat paperassen overleggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Zijn fijne auto's.
Heb van dat type de 1.4 gehad.
Miste alleen vermogen,maar verder reed het super lekker.
En dat BAR spoilerpakketje erop is wel mooi
Ze flambeert 'mquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers is wil ook zo'n moederof liever nog zo'n vriendin
Oh dat is coolquote:
Het einde der tijden is begonnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu is ie weer heel.. tenminste, hier tenminste voorlopig..
Ik bedoelde meer: ben jij ook verliefd op PSV?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat die vol was en er geen nieuwe was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ben jij ook verliefd op PSV?ik ben een PSV-ster jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou jij daarvan?quote:
Ik had dat niet achter jou gezocht eigelijkquote:
teken dat je me dus helemaal niet kent, ik ben echt gek op voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had dat niet achter jou gezocht eigelijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
teken dat je me dus helemaal niet kent, ik ben echt gek op voetbal
mn hele familie was voor ajaxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar waarom PSV? Wat heb je met die boeren?
Beter iemand die zwijgt dan iemand die voetbal ter sprake brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
net of jij doorgaans iets boeiends te vertellen hebt
Waarom niet Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn hele familie was voor ajaxdus werd ik recalcitrant voor PSV en zo is dat gegroeid
Zo dat ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ok iets anders dan, mn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Well hello there, how you doing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ok iets anders dan, mn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ][ afbeelding ]
neuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat ziet er mooi uit![]()
Vast niet goedkoop
Geel/Rood, Eagles dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In deemter denk ik. Kan er niet bij.
Jij vindt die paspop mooiquote:
quote:
Straks lekker stappen en schaars geklede vrouwen kijken. Even denken, wat is leuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks weer een heerlijk nachtje werken
quote:
Zo schaars zullen ze niet gekleed zijn, het is gewoon weer koud in de avondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Straks lekker stappen en schaars geklede vrouwen kijken. Even denken, wat is leuk?
Inwendige stok slagen?quote:
Dat moet je verdienenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, wat is dit nu? Doe es lief jullie
quote:
Ze moeten zich niet aanstellen, voor mij kleden ze zich maar schaars.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo schaars zullen ze niet gekleed zijn, het is gewoon weer koud in de avond
Mannen FTW!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ja doe eens lief, stomme mannen altijd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ja doe eens lief, stomme mannen altijd
Ook tegen mij?quote:
Ik tolereer je tochquote:
Dat is waarquote:
quote:
Lieverdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
Schat, ik kom je morgen ophalen...als je me daar morgen mee op komt halen gaan we zeeeeeeeeeeeker een spannend ritje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe komt het? jaaa helemaal goed! gisteren weer mn schattie opgehaald van schiphol dus das weer genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, erg stressvolle weken gehad maar overleefd. En hoe ist met jou?
Dat PM ik je morgen wel. Oeh!!! Dus jullie zijn lekker bij elkaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Delan het volgende:
[..]
hoe komt het? jaaa helemaal goed! gisteren weer mn schattie opgehaald van schiphol dus das weer genieten
das goed!!! gisteren wel, vandaag even niet maar vanaf morgen weer lekker een paar heerlijke dagen samen en met de kidsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat PM ik je morgen wel. Oeh!!! Dus jullie zijn lekker bij elkaar?
Wist niet dat je onderweg naar deze kant was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Kolere, die schijttrein staat gewoon vijf minuten stil in Apeldoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog steeds niet je treinskills op het maximum level hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Kolere, die schijttrein staat gewoon vijf minuten stil in Apeldoorn
Wel handen aan 't stuur hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Delan het volgende:
[..]
als je me daar morgen mee op komt halen gaan we zeeeeeeeeeeeker een spannend ritje maken
Denk hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent al ingesteld op morgen?
Wat voor jurkje?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
hoi!
Hmm, schoenen proberen te vinden voor onder een bepaald jurkje is lastig!
Jurkje uitlaten, problem solved.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
hoi!
Hmm, schoenen proberen te vinden voor onder een bepaald jurkje is lastig!
Een klokkend gebloemd zomerjurkje. Maar ik moet de hele dag rondlopen, dus ik neig naar lage boots, beetje lomp maar dan kan ik zonder problemen rondlopen.quote:
Die grijze dingen kleuren zeker er niet fijn bij hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een klokkend gebloemd zomerjurkje. Maar ik moet de hele dag rondlopen, dus ik neig naar lage boots, beetje lomp maar dan kan ik zonder problemen rondlopen.
Dan zijn slippers ook niks, heb je geen ballerina's ofzo (van stof,geen plasticquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een klokkend gebloemd zomerjurkje. Maar ik moet de hele dag rondlopen, dus ik neig naar lage boots, beetje lomp maar dan kan ik zonder problemen rondlopen.
Schat je weet tegen wie je het hebt he... je moet iets specifieker zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die grijze dingen kleuren zeker er niet fijn bij hè?
ja ballerina's is ook een goede optiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dan zijn slippers ook niks, heb je geen ballerina's ofzo (van stof,geen plastic)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ballerina's is ook een goede optie
Nou meid toch!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ballerina's is ook een goede optie
Grijze laarzen met een schacht ondergeveer 15 cm onder de knie en een platte hak van ~ 1,5 cm. Bolle neus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat je weet tegen wie je het hebt he... je moet iets specifieker zijn
quote:
Nee dat lijken net kaplaarzen eronderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die grijze dingen kleuren zeker er niet fijn bij hè?
Juist. Heb je niet iets met een peeptoe en wat fleurige kleurtjes?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat lijken net kaplaarzen eronder
Uiteraard, maar wil niet op pumpsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist. Heb je niet iets met een peeptoe en wat fleurige kleurtjes?
Je weet zeker dat je geen homo bent?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist. Heb je niet iets met een peeptoe en wat fleurige kleurtjes?
Wat loop je te haten op mijn schoenenkennis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen homo bent?
Wij? Jij eet alle biefstuk op!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zijn jullie ineens zo gemeen?
Zin om jezelf te scheren?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga me zometeen intensief scheren.Nu al zin in.
je weet zeker dat je geen hoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga me zometeen intensief scheren.Nu al zin in.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je weet zeker dat je geen ho
laat maar
Ik ga een kop koffie zetten.
Ja! Lekker de tijd ervoor nemen, bidirectioneel scheren, op sommige stukken quadrodirectioneel, nascrubben, alles. En dan ben ik hartstikke smooth. Net een crimineel.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van franjelaarsjes?
quote:
quote:
Ja het resultaat vind ik ook altijd wel prettig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! Lekker de tijd ervoor nemen, bidirectioneel scheren, op sommige stukken quadrodirectioneel, nascrubben, alles. En dan ben ik hartstikke smooth. Net een crimineel.
Je bent gewoon evil. Altijd maar ons onschuldige mannen lokken met vlees en het vervolgens zelf opetenquote:
Jij bent zeker zo'n type die alleen maar zijn maag wil legen maar niet geniet van het schijten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het resultaat vind ik ook altijd wel prettig.
Maar vind het scheren zelf niet echt prettig of zo
Nee schijten daarintegen neem ik ruim de tijd voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die alleen maar zijn maag wil legen maar niet geniet van het schijten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! Lekker de tijd ervoor nemen, bidirectioneel scheren, op sommige stukken quadrodirectioneel, nascrubben, alles. En dan ben ik hartstikke smooth. Net een crimineel.
Schijten vergelijken met scheren kan dus echt niet he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die alleen maar zijn maag wil legen maar niet geniet van het schijten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, ik mag niet voorbij de bosjes.
Het huis schuinbouten is ook leuk maar de zwierlijke elegantie van het mes langs het gezicht met zijdezacht resultaat kan ik zelf ook van genieten hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schijten vergelijken met scheren kan dus echt niet he!
Schijten is iets hemels! Als de Nelson al kopjes aan het geven is, hem nog even terug duwen, dan komt ie weer even kieken, weer terugduwen, en als Nelson de massa van 17 olifanten heeft een sprint naar het toilet maken, je schoenen uit doen (heerlijk na een dag werken), broek naar benee, onderbroek naar benee, het Denksport puzzelboekje op schoot en Nelson laten ontsnappen.. wat een heerlijk gevoel is dat!
Totaal niet te vergelijken met het krassen van scheren.
toch blijf ik het gay vinden.. Glad geschoren staat mij trouwens ook gewoonweg niet. Lang leve de 3 dagen baard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het huis schuinbouten is ook leuk maar de zwierlijke elegantie van het mes langs het gezicht met zijdezacht resultaat kan ik zelf ook van genieten hoor.
Ik vind zo'n lapje korrel 120 supeewrrrr vervelenddd. Het is ook slecht voor de oorkussens van mijn koptelefoon zeg ik je.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toch blijf ik het gay vinden.. Glad geschoren staat mij trouwens ook gewoonweg niet. Lang leve de 3 dagen baard.
Trimmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toch blijf ik het gay vinden.. Glad geschoren staat mij trouwens ook gewoonweg niet. Lang leve de 3 dagen baard.
Elke keer opnieuw genieten van hoe de 5 o'clock shadow lamgzaam in een baardje veranderdquote:
Sommige mensen, zoals snuit al zegt, moeten niet gladgeschoren gaan. Lekker trimmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke keer opnieuw genieten van hoe de 5 o'clock shadow lamgzaam in een baardje veranderdEn dan alles weer lekker glad scheren en even genieten van een volledig gladde huid
I swing both waysquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige mensen, zoals snuit al zegt, moeten niet gladgeschoren gaan. Lekker trimmen
Thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ook. Je kan het allebei wel hebben
Wat dan? Oh wacht. Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op voor losgeslagen Japanners dan.
ze zijn gestopt met de jacht, twee maanden terug alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op voor losgeslagen Japanners dan.
Jou, daarentegen, kan ik me echt niet voorstellen met een baardquote:
Oh ja. Nu zijn het kippen en koeienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze zijn gestopt met de jacht, twee maanden terug al
Wat ken ik mezelf goed hè!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jou, daarentegen, kan ik me echt niet voorstellen met een baard
Turkse pizza met döner, binnenkort maar weer eens eentje verzwelgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ken ik mezelf goed hè!
Wel, dan ga ik me nu even verzorgen en alles. Ik heb wel trek in doner trouwens.
It's like Legendhairy.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige mensen, zoals snuit al zegt, moeten niet gladgeschoren gaan. Lekker trimmen
Bij sommige mannen kan het juist heel goed bij een smal gezichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
Om on-topic te blijven, ik heb hooguit een baard van een dag staan. Heb een redelijk smal gezicht, dus mij staat het gewoon niet, vind ik.
Ik heb het dan ook over mannenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik heb het niet zo op harige vrouwen
Ik probeer het wel een keertje uit in de vakantie dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij sommige mannen kan het juist heel goed bij een smal gezicht
Nepman!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdomme, heb ik me net glad geschoren, lees ik dat het helemaal niet hoeft!
Jamaar, tis Yuki!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nepman!
Een echte man luistert niet naar wat er gezegd wordt, die doet gewoon.
de ene keer na één, een andere keer na vijf dagen weer scheren. Altijd een verrassing hoe ik erbij loopquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke keer opnieuw genieten van hoe de 5 o'clock shadow lamgzaam in een baardje veranderdEn dan alles weer lekker glad scheren en even genieten van een volledig gladde huid
zelfs danquote:
Bij mij ook, is maar net hoeveel tijd en zin ik heb om mezelf te scheren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de ene keer na één, een andere keer na vijf dagen weer scheren. Altijd een verrassing hoe ik erbij loop
Jij durfal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik besloten woensdag met een baardje van een paar dagen naar mn sollicitatie te gaan
Jij durfal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Zo, weer ff burgerlijk de weekboodschappen gedaan
St.Babs?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef STING het volgende:
Heeft iemand in z'n LinkedIn als title 'Labour Slave'
Om de titelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want ik sta bekend om mijn zwaar belabberde Engels
Labor is US spelling, labour is UK spellingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want ik sta bekend om mijn zwaar belabberde Engels
Rebels hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik besloten woensdag met een baardje van een paar dagen naar mn sollicitatie te gaan
Ja, maar loonslaaf vertaal je niet met Labour Slave.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Labor is US spelling, labour is UK spelling
Het moet je wel staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdomme, heb ik me net glad geschoren, lees ik dat het helemaal niet hoeft!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik heb het niet zo op harige vrouwen
Neequote:
I knowquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar wel heel veel haar op m'n hoofd
Zo ben ik ook een harige vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar wel heel veel haar op m'n hoofd
Daar komt inderdaad geen verandering in. Mijn haar is tofquote:
quote:
Braaf. *aai over bolletje*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt inderdaad geen verandering in. Mijn haar is tof
quote:
Maar ik mag niks zeggen, ben zelf net zo ergquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Huppel zelf verdwaald ze altijd
Ik ben heel erg blij met mijn Tom Tom.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik mag niks zeggen, ben zelf net zo erg
Ja maar zelfs dan... stomme tomtom liet me donderdag gewoon de afslag voorbij rijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij met mijn Tom Tom.
Stomme TomTom of MissB die niet oplette?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan... stomme tomtom liet me donderdag gewoon de afslag voorbij rijden
Nee, stomme tomtom... liet me gewoon doorrijden. Moest ik 15 km verder om te keren, onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme TomTom of MissB die niet oplette?
Herkenbaar ja. Soms is de StomStom een beetje dronken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, stomme tomtom... liet me gewoon doorrijden. Moest ik 15 km verder om te keren, onzin
15km? Dat is wel een heel eind om.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, stomme tomtom... liet me gewoon doorrijden. Moest ik 15 km verder om te keren, onzin
Hier is het bewolktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het weer niet zo lekker als het gisteren was?
Heb de ballerina's en de boots meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Soms is de StomStom een beetje dronken.
Welke schoenen zijn het geworden?
Ja stomme snelweg bij Arnhem, tomtom snapt het daar nietquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt![]()
En dat is slecht voor mijn humeur
Hmm, denk dat ik nog zou kiezen voor de boots. Ballerina's staan bijna in elk geval lelijk. Ik weet alleen niet wat voor ballies je aan wil doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb de ballerina's en de boots mee
dus het wordt schattig of lomp
quote:
Watskeburt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad
En ik heb al niet zo'n bijster goed humeur vandaag
Ik ben dol op mijn ballerina's! En zwartequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ik nog zou kiezen voor de boots. Ballerina's staan bijna in elk geval lelijk. Ik weet alleen niet wat voor ballies je aan wil doen.
de A50, of binnendoor naar Nijmegen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stomme snelweg bij Arnhem, tomtom snapt het daar niet
Ik moest bij het postiljon wezen en hij stuurt me gewoon eerst naar die grote rotonde, om vervolgens weer terug te rijden een heel stuk. Had dus gewoon een afslag eerder kunnen doen, stom dingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
de A50, of binnendoor naar Nijmegen?
A50 is niet veel veranderd volgens mij.
A325 naar Nijmegen wel, daar zijn ze bezig geweest.
Nou, ik stond vanmorgen op met de mededeling dat ik niet met de auto naar 't asiel kon. Dus ik was veel te laat, want als ik moet fietsen moet ik eerder weg. Toen regende het ook nog en ik wilde mijn jas aantrekken, blijkt dat ma die per ongeluk mee heeft genomen en ik had dus niet de beschikking over m'n oordopjes en kon dus geen muziek luisteren onderwegquote:
Cascaderende pech!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik stond vanmorgen op met de mededeling dat ik niet met de auto naar 't asiel kon. Dus ik was veel te laat, want als ik moet fietsen moet ik eerder weg. Toen regende het ook nog en ik wilde mijn jas aantrekken, blijkt dat ma die per ongeluk mee heeft genomen en ik had dus niet de beschikking over m'n oordopjes en kon dus geen muziek luisteren onderweg
Het is een beetje murphy's law... Het begon met de auto, de rest kwam er bovenopquote:
Thuis je route voorbereidenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest bij het postiljon wezen en hij stuurt me gewoon eerst naar die grote rotonde, om vervolgens weer terug te rijden een heel stuk. Had dus gewoon een afslag eerder kunnen doen, stom ding
O.H.I.O, dat is hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, hij is onmundig heavig in orde he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja dat is wel heel stom van de tomtom.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest bij het postiljon wezen en hij stuurt me gewoon eerst naar die grote rotonde, om vervolgens weer terug te rijden een heel stuk. Had dus gewoon een afslag eerder kunnen doen, stom ding
Dat deed ik, door het adres in te voerenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
O.H.I.O, dat is hetOh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegonnen werkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik mag niet teveel drinken vanavond, naja zeg
Waarom niet, zijn ze bang dat je je gaat misdragen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet vroeg opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet, zijn ze bang dat je je gaat misdragen?
Slecht afdronk? Of je staat naakt op de bar of je slaat iemand op zijn knar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Slecht afdronk? Of je staat naakt op de bar of je slaat iemand op zijn knar?
Ik verslaap me zelden hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet met jouw slaappatroon
Niet agressief?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen van allen! Ik ben leuk met drank op
En nee, niet naakt en al helemaal niet agressief.
quote:
Tuurlijk hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen van allen! Ik ben leuk met drank op
En nee, niet naakt en al helemaal niet agressief.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
Dat ze er juist niet bang voor hoeven te zijn.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom. Zorg wel dat ik op tijd op sta. Dan mezelf even prachtig maken (
) en gaan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor!![]()
Ik vind het filmpje wel op YT!
Ja zeg het maar, ik moet om 3.00 opquote:
quote:
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg het maar, ik moet om 3.00 op
Dat is 2:00 he.. want dan springt de klok naar voren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Why!?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zei je de vorige keer ook!quote:
quote:
Ja je impliceert genoegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
3:00!!! dat is wel heel vroeg, dan lig ik er nog niet eens in.
Je gaat meteen weer van het slechte uit.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat meteen weer van het slechte uit.
Misschien wilde ik wel zeggen dat jij zelfs met een slaaphoofd al prachtig bent.
Maar mischien ook niet
Dit is zeker een klotedagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
Wat is dit voor klotedag? Ik zie alleen maar lelijke mensen![]()
Lelijke mensen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
Tip van de dagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
Uhuhquote:
Ze stopt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet ik je handje vasthouden?
I willquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe hoepel de groetjes van mij!
thanks babequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nerdjes!
Goede reis, waar deze jullie oko naartoe mag brengen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk, je straalt helemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |