quote:
Jaloers is wil ook zo'n moederquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
Het is mijn moeders schuld! Die stroganoffsaus
Het is een fijn ding om te zien, alles is al in behandeling, moet alleen nog wat paperassen overleggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Zijn fijne auto's.
Heb van dat type de 1.4 gehad.
Miste alleen vermogen,maar verder reed het super lekker.
En dat BAR spoilerpakketje erop is wel mooi
Ze flambeert 'mquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers is wil ook zo'n moederof liever nog zo'n vriendin
Oh dat is coolquote:
Het einde der tijden is begonnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu is ie weer heel.. tenminste, hier tenminste voorlopig..
Ik bedoelde meer: ben jij ook verliefd op PSV?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat die vol was en er geen nieuwe was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ben jij ook verliefd op PSV?ik ben een PSV-ster jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou jij daarvan?quote:
Ik had dat niet achter jou gezocht eigelijkquote:
teken dat je me dus helemaal niet kent, ik ben echt gek op voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had dat niet achter jou gezocht eigelijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
teken dat je me dus helemaal niet kent, ik ben echt gek op voetbal
mn hele familie was voor ajaxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar waarom PSV? Wat heb je met die boeren?
Beter iemand die zwijgt dan iemand die voetbal ter sprake brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
net of jij doorgaans iets boeiends te vertellen hebt
Waarom niet Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn hele familie was voor ajaxdus werd ik recalcitrant voor PSV en zo is dat gegroeid
Zo dat ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ok iets anders dan, mn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Well hello there, how you doing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ok iets anders dan, mn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ][ afbeelding ]
neuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat ziet er mooi uit![]()
Vast niet goedkoop
Geel/Rood, Eagles dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In deemter denk ik. Kan er niet bij.
Jij vindt die paspop mooiquote:
quote:
Straks lekker stappen en schaars geklede vrouwen kijken. Even denken, wat is leuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks weer een heerlijk nachtje werken
quote:
Zo schaars zullen ze niet gekleed zijn, het is gewoon weer koud in de avondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Straks lekker stappen en schaars geklede vrouwen kijken. Even denken, wat is leuk?
Inwendige stok slagen?quote:
Dat moet je verdienenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, wat is dit nu? Doe es lief jullie
quote:
Ze moeten zich niet aanstellen, voor mij kleden ze zich maar schaars.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo schaars zullen ze niet gekleed zijn, het is gewoon weer koud in de avond
Mannen FTW!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ja doe eens lief, stomme mannen altijd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ja doe eens lief, stomme mannen altijd
Ook tegen mij?quote:
Ik tolereer je tochquote:
Dat is waarquote:
quote:
Lieverdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
Schat, ik kom je morgen ophalen...als je me daar morgen mee op komt halen gaan we zeeeeeeeeeeeker een spannend ritje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe komt het? jaaa helemaal goed! gisteren weer mn schattie opgehaald van schiphol dus das weer genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, erg stressvolle weken gehad maar overleefd. En hoe ist met jou?
Dat PM ik je morgen wel. Oeh!!! Dus jullie zijn lekker bij elkaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Delan het volgende:
[..]
hoe komt het? jaaa helemaal goed! gisteren weer mn schattie opgehaald van schiphol dus das weer genieten
das goed!!! gisteren wel, vandaag even niet maar vanaf morgen weer lekker een paar heerlijke dagen samen en met de kidsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat PM ik je morgen wel. Oeh!!! Dus jullie zijn lekker bij elkaar?
Wist niet dat je onderweg naar deze kant was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Kolere, die schijttrein staat gewoon vijf minuten stil in Apeldoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog steeds niet je treinskills op het maximum level hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Kolere, die schijttrein staat gewoon vijf minuten stil in Apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |