Blijft dat fietspad daar wel of ook niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zaailand (straat) wordt ook gewoon plein in plaats van de weg dat er voorheen zat (Het wapen van Liwwadden tot Friesland Bank).
Zie niet in waarom nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag is er ook wel markt toch?
dag na bevrijdingsfest.quote:
Ja, voet- en fietspad, als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijft dat fietspad daar wel of ook niet?
Volgens mij wordt die inderdaad een beetje om de ingang van de parkeergarage heen gerprutst. Lijkt me wel dat ze er, zoals het er nu bij ligt, toch nog wel iets aan willen doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, voet- en fietspad, als ik me het goed herinner.
Dan is t goed. Anders moet je zeker door die drukte voor de winkels gaan fietsen zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, voet- en fietspad, als ik me het goed herinner.
http://demo.drupsteen.com/nieuwzaailandquote:Op donderdag 28 april 2011 01:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is t goed. Anders moet je zeker door die drukte voor de winkels gaan fietsen zekerof langs t station
Lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
http://demo.drupsteen.com/nieuwzaailand
De layout van het plein wordt trouwens ook wat anders, met bomen en overige inrichting etc.
Zeker weten, Liwwadders stemden er ook op tegen maar op een of andere manier was de uitslag niet bindend.quote:
Niks mis met 't station.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is t goed. Anders moet je zeker door die drukte voor de winkels gaan fietsen zekerof langs t station
Jawel, er rijden te weinig treinen.quote:
ja maar ik vier t in Nijmegen met collega'squote:
ik zat ook al eens te knipperen jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef NoBody122 het volgende:
Het projectteam van project Nieuw Zaailand voorspelt dat Arriva weer in Leeuwarden gaat rijden?
Ah, ik oek. Tot een uur of 15:00, daarna weer op de bus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat ook al eens te knipperen ja
morgen maar eens konninginnedag checkeren in Liwwadden of suh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |