Verbaast me weinig. Dat inrijverbod slaat volgens mij dan ook nergens op..quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
vanochtend stond de politie bij Goutum te controleren. Waren wat mensen die het inrijverbod dat van 7:00 tot 9:00 uur geldt negeerden
Deels toch wel, want er waren veel automobilisten die de route als sluiproute namen en gevaarlijke situaties veroorzaakten. Daarom is ook de parallelweg van de Drachtsterweg in de ochtendspits dicht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Verbaast me weinig. Dat inrijverbod slaat volgens mij dan ook nergens op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Mooi wurk!quote:
Safjequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mooi wurk!
Wat wie der te sjen? Moest wurkje, oars woe 'k ek wol efkes langs.
Niets mis met alternatieve routes (sluipen heeft zo'n heerlijk positieve intonatiequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deels toch wel, want er waren veel automobilisten die de route als sluiproute namen en gevaarlijke situaties veroorzaakten. Daarom is ook de parallelweg van de Drachtsterweg in de ochtendspits dicht.
Weet je hoe ontzettend niet interessant dit is?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met alternatieve routes (sluipen heeft zo'n heerlijk positieve intonatie) en mensen die gevaarlijke situaties veroorzaken kun je toch gewoon staande houden om die reden? Een weg afsluiten in de spits omdat je als gemeente je wegen niet op het verkeer wenst af te stemmen is volslagen debiel. Naast de fietsersvoorrang op rotondes (die hopelijk dit jaar eindelijk vervalt) en het naar de fiets verjagen van werknemers bij de grote werkgevers in Leeuwarden is dat de zoveelste flater van de gemeente.
Dit is pure symptoombestijding van het jarenlang niet investeren in de bereikbaarheid van Leeuwarden.
Deels mee eens. Alleen kan ik het me wel voorstellen, dat je in een dorp als Goutum niet alleen maar dikke provinciale wegen door je dorp wilt hebben lopenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met alternatieve routes (sluipen heeft zo'n heerlijk positieve intonatie) en mensen die gevaarlijke situaties veroorzaken kun je toch gewoon staande houden om die reden? Een weg afsluiten in de spits omdat je als gemeente je wegen niet op het verkeer wenst af te stemmen is volslagen debiel. Naast de fietsersvoorrang op rotondes (die hopelijk dit jaar eindelijk vervalt) en het naar de fiets verjagen van werknemers bij de grote werkgevers in Leeuwarden is dat de zoveelste flater van de gemeente.
Dit is pure symptoombestijding van het jarenlang niet investeren in de bereikbaarheid van Leeuwarden.
Zegt degene die hier alleen maar cybert en baggert terwijl ze hier niet eens woonachtig isquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe ontzettend niet interessant dit is?
WAAR IS DE GENOT TIJD GEBLEVEN?
Je kunt nergens 24/7 een agent neerzetten en drempels zijn ook een lapmiddel... gevaarlijke situaties komen ook door fietsers die zomaar de weg oversteken, zwabberen of automobilisten die geirriteerd andere weggebruikers afsnijden of kleven om maar wat te noemen. Meer effectief (dus ook daadwerkelijk bekeuren) blauw op straat en zinnige regels helpt m.i. meer. Een betere doorstroming leidt bovendien tot minder irritaties in het verkeer (die zijn er ongetwijfeld ook bij de fietsers/voetgangersquote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Deels mee eens. Alleen kan ik het me wel voorstellen, dat je in een dorp als Goutum niet alleen maar dikke provinciale wegen door je dorp wilt hebben lopen
Wat die gevaarlijke situaties betreft; leg er dan drempels neer op strategische plaatsen. Dan valt het met dat gevaar wel wat mee. Verder moet je de gevaar veroorzakende idioten inderdaad gericht aanpakken, maar er kan nu éénmaal niet 24/7 een agent in Goutum staan.
Niet in 0518?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
nee genot is er woensdag weer, want dan is Ixje weer in 058 de gekste
Die in/uitgang is jammer ja. Ben benieuwd wat er van gemaakt wordt wanneer het Zaailand & Amicitia klaar is. Zal er sowieso op vooruit gaan wanneer het niet meer zo rommelig lijkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt nergens 24/7 een agent neerzetten en drempels zijn ook een lapmiddel... gevaarlijke situaties komen ook door fietsers die zomaar de weg oversteken, zwabberen of automobilisten die geirriteerd andere weggebruikers afsnijden of kleven om maar wat te noemen. Meer effectief (dus ook daadwerkelijk bekeuren) blauw op straat en zinnige regels helpt m.i. meer. Een betere doorstroming leidt bovendien tot minder irritaties in het verkeer (die zijn er ongetwijfeld ook bij de fietsers/voetgangers).
Iemand al in de nieuws zaailand parkeergarage geweest trouwens? Op zich vind ik'm prima met ruime plekken, maar de in/uitgang kruist het drukke fietsverkeer op de Wirdummerdijk
quote:Kermis in 2013 terug in Leeuwarder centrum
LEEUWARDEN - De Leeuwarder zomerkermis keert in 2013 terug naar het Zaailand.
Gemeente en kermisbonden zijn het eens over een inrichtingsplan. De nieuwe' kermis zal zo'n veertig attracties tellen.
Het Zaailand, waar momenteel volop wordt gebouwd, zal ruimte bieden aan zo'n 25 attracties, 10 tot 15 minder dan voorheen. Dit verlies wordt gecompenseerd door in het verlengde van het plein attracties voor, naast en achter het Gerechtshof te plaatsen.
Ik bagger overal zo ongeveer, op een paar topics na.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt degene die hier alleen maar cybert en baggert terwijl ze hier niet eens woonachtig is
GENOT is er zaterdag weer, tenzij Amsterdam
Ik bin dan in Liwwadden juh, oppe wezeMolenpadquote:
Och, zou zelf een verspreiding door de stad niet eens erg vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Paladijn het volgende:
LiwwadderadeelOf valt jouw telefoonregio nog wel onder 058?
Zou het nieuwe zaailand inclusief de weg voor het gerechtsgebouw niet even groot zijn als het oude zaailand trouwens? Straks heb je ook nog een stuk kermis op het mata hariplein
Volgende week vrijdag is er ook wel markt toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, zou zelf een verspreiding door de stad niet eens erg vinden.
De markt op vrijdag bevalt me ook wel prima zo.
Zaailand (straat) wordt ook gewoon plein in plaats van de weg dat er voorheen zat (Het wapen van Liwwadden tot Friesland Bank).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Paladijn het volgende:
LiwwadderadeelOf valt jouw telefoonregio nog wel onder 058?
Zou het nieuwe zaailand inclusief de weg voor het gerechtsgebouw niet even groot zijn als het oude zaailand trouwens? Straks heb je ook nog een stuk kermis op het mata hariplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |