Ohhh die ga ik echt halen hier vd week.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Van de nieuwe summertime collectie (thnx bubs! Snelle superservice weer!): Zoya Faye! Nagels zijn niet mooi, huid is droog en foto's niet 100% scherp, maar de kleur is echt prachtig. Hij is behoorlijk fel aanwezig vind ik, de basiskleur is rustig maar zodra ze het licht vangen en de gouden glans eorp staat kun je je ogen er niet vanaf houden. Me likes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
standaard 6 euro bij boozy? das nog maar sinds kort dan?quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef expiratorial het volgende:
[..]
okey thanx!
waar kan ik ze het beste kopen trouwens? op ebay was het aanbod ruk toen ik zocht en anders ken ik alleen nfu-oh nederland.
en oh, waar kan je seche vite topcoat het beste halen zonder dat je gelijk met een standaard van 6 euro verzenden zit. want had een klein flesje gezien op boozyshop maar die hanteren standaard 6 euro verzenden
Ja ik had 2 laagjes op en dat was net te weinig zag ik in de zon, maar hij is zo mooiquote:Op donderdag 14 april 2011 08:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Faye is echt heel gaafAl denk ik dat hij ook heel mooi is als je hem layert over diva of geneva of iets in die trant... een aubergine-kleurig lakje....
kan ook zijn dat het 4.99 is hoor. maar als je maar 1 lakje besteld is dat best veel. ik wou een kleine seche vite topcoat kopen maar daarvoor hanteren ze inderdaad 4.99 en terwijl het toch best door de brievenbus kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef altootje86 het volgende:
[..]
standaard 6 euro bij boozy? das nog maar sinds kort dan?toen ik eind feb. bestelde was het max aan verzendkosten 4,99 dacht ik, voor mijn prulletjes moest ik uiteindelijk 1,99 aan verzendkosten betalen (bubbelenvelop).
Het past officieel niet door de brievenbus dus dan doen ze dat niet ivm boetes TNT. Snap ik bestquote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef expiratorial het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het 4.99 is hoor. maar als je maar 1 lakje besteld is dat best veel. ik wou een kleine seche vite topcoat kopen maar daarvoor hanteren ze inderdaad 4.99 en terwijl het toch best door de brievenbus kan.
er staat ook aan de zijkant dat ze verzenden vanaf 1.99 aan verzendkosten maar zou dan niet weten bij wat voor artikelen
Dat.quote:
Wat moooooooooi!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Van de nieuwe summertime collectie (thnx bubs! Snelle superservice weer!): Zoya Faye! Nagels zijn niet mooi, huid is droog en foto's niet 100% scherp, maar de kleur is echt prachtig. Hij is behoorlijk fel aanwezig vind ik, de basiskleur is rustig maar zodra ze het licht vangen en de gouden glans eorp staat kun je je ogen er niet vanaf houden. Me likes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Teeez - Outta ControlIk heb 'm er net pas afgehaald na 5 dagen, alleen een beetje tipwear, goede draagtijd dus!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is heel anders dan Wild At Heart van Color Club.![]()
[ afbeelding ]
buffer vijltje?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, maar ik vraag het me toch af, heb jij een ridgefiller? Of zijn je nagels van zichzelf zo glad?
Bij mij zit mijn lak er namelijk nooit zo glad op. Dat ik zo'n mooi recht lichtlijntje krijg.
Ik buff liever niet, dan zijn mijn nagels gelijk zo zwakquote:
je moet niet te vaak buffern idd, maar ik heb zelf met een buffervijl alles nejtes gemaakt en als je dan basecoat gebruikt is alles gladquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik buff liever niet, dan zijn mijn nagels gelijk zo zwakAlthans, heb het idee dat ze sneller breken. Of zit dit tussen mijn oren?
Ik buff licht.
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet niet te vaak buffern idd, maar ik heb zelf met een buffervijl alles nejtes gemaakt en als je dan basecoat gebruikt is alles gladik buffer maar heeel af en toe
Yeps, dus echt neit elke week, misschien een keer in de maand, soms zelfs nog langer pasquote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat weet ikVond het op een gegeven moment leuk om vaker te doen, in het begin. Maar nu heb ik nog het idee dat het zo is. Hoe vaak buff jij dan? Als de groeven weer teruggroeien?
Beledigen, hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, maar ik vraag het me toch af, heb jij een ridgefiller? Of zijn je nagels van zichzelf zo glad?
Bij mij zit mijn lak er namelijk nooit zo glad op. Dat ik zo'n mooi recht lichtlijntje krijg.
ow haha bij mij zat er onder andere ook zo'n kleine seche vite in en nog wat make-upjes, en was dus 1,99 voor verzenden. die kleine past dus gewoon door de brievenbus en daar wordt ook naar gerekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef expiratorial het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het 4.99 is hoor. maar als je maar 1 lakje besteld is dat best veel. ik wou een kleine seche vite topcoat kopen maar daarvoor hanteren ze inderdaad 4.99 en terwijl het toch best door de brievenbus kan.
er staat ook aan de zijkant dat ze verzenden vanaf 1.99 aan verzendkosten maar zou dan niet weten bij wat voor artikelen
Die teeez zit nog in mijn untried-gedeelte... Wild at heart wil ik nu ookquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Teeez - Outta ControlIk heb 'm er net pas afgehaald na 5 dagen, alleen een beetje tipwear, goede draagtijd dus!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is heel anders dan Wild At Heart van Color Club.![]()
[ afbeelding ]
nice, mooie kleur.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef expiratorial het volgende:
opi suede you don't know jacques suede, me likey! al veel complimentjes over gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en yay! eindelijk nieuwe essence en catrice in t kruidvat, gelijk de duochromes meegepikt natuurlijk,en in the bronx en forget me not van catrice en ook nog een babyblauwe van essence. cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |