abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95463326
Van de nieuwe summertime collectie (thnx bubs! Snelle superservice weer!): Zoya Faye! Nagels zijn niet mooi, huid is droog en foto's niet 100% scherp, maar de kleur is echt prachtig. Hij is behoorlijk fel aanwezig vind ik, de basiskleur is rustig maar zodra ze het licht vangen en de gouden glans eorp staat kun je je ogen er niet vanaf houden. Me likes!

I had a signature once. It was awful.
  woensdag 13 april 2011 @ 21:19:46 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_95463494
Tof Zoeper!
Almost mine O+
disclaimer
  woensdag 13 april 2011 @ 23:02:26 #253
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95470260
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Van de nieuwe summertime collectie (thnx bubs! Snelle superservice weer!): Zoya Faye! Nagels zijn niet mooi, huid is droog en foto's niet 100% scherp, maar de kleur is echt prachtig. Hij is behoorlijk fel aanwezig vind ik, de basiskleur is rustig maar zodra ze het licht vangen en de gouden glans eorp staat kun je je ogen er niet vanaf houden. Me likes!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohhh die ga ik echt halen hier vd week. O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_95472125
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef expiratorial het volgende:

[..]

okey thanx!
waar kan ik ze het beste kopen trouwens? op ebay was het aanbod ruk toen ik zocht en anders ken ik alleen nfu-oh nederland.
en oh, waar kan je seche vite topcoat het beste halen zonder dat je gelijk met een standaard van 6 euro verzenden zit. want had een klein flesje gezien op boozyshop maar die hanteren standaard 6 euro verzenden
standaard 6 euro bij boozy? das nog maar sinds kort dan? :? toen ik eind feb. bestelde was het max aan verzendkosten 4,99 dacht ik, voor mijn prulletjes moest ik uiteindelijk 1,99 aan verzendkosten betalen (bubbelenvelop).
pi_95478475
Faye is echt heel gaaf :Y Al denk ik dat hij ook heel mooi is als je hem layert over diva of geneva of iets in die trant... een aubergine-kleurig lakje....
I had a signature once. It was awful.
pi_95480984
Whoej, ik heb gister die blauwe Teez van een paar pagina's terug gekocht :D
Bij de bioscoop xD Er was weer een ladiesnight ofzo ^^

Vanmiddag ook maar weer eens de foto's van m'n camera afhalen. :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:13:43 #257
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_95481031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Faye is echt heel gaaf :Y Al denk ik dat hij ook heel mooi is als je hem layert over diva of geneva of iets in die trant... een aubergine-kleurig lakje....
Ja ik had 2 laagjes op en dat was net te weinig zag ik in de zon, maar hij is zo mooi :9~
pi_95484374
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef altootje86 het volgende:

[..]

standaard 6 euro bij boozy? das nog maar sinds kort dan? :? toen ik eind feb. bestelde was het max aan verzendkosten 4,99 dacht ik, voor mijn prulletjes moest ik uiteindelijk 1,99 aan verzendkosten betalen (bubbelenvelop).
kan ook zijn dat het 4.99 is hoor. maar als je maar 1 lakje besteld is dat best veel. ik wou een kleine seche vite topcoat kopen maar daarvoor hanteren ze inderdaad 4.99 en terwijl het toch best door de brievenbus kan.
er staat ook aan de zijkant dat ze verzenden vanaf 1.99 aan verzendkosten maar zou dan niet weten bij wat voor artikelen
pi_95495081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef expiratorial het volgende:

[..]

kan ook zijn dat het 4.99 is hoor. maar als je maar 1 lakje besteld is dat best veel. ik wou een kleine seche vite topcoat kopen maar daarvoor hanteren ze inderdaad 4.99 en terwijl het toch best door de brievenbus kan.
er staat ook aan de zijkant dat ze verzenden vanaf 1.99 aan verzendkosten maar zou dan niet weten bij wat voor artikelen
Het past officieel niet door de brievenbus dus dan doen ze dat niet ivm boetes TNT. Snap ik best :) 1,99 zijn bijv lipsticks, konad plates, blushes, nyx jumbo pencils ;)
pi_95496991
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Mss het volgende:

[..]

Hij is ontzettend sheer helaas ;(
Dat. ;( Maar zo schön! En je kunt hem altijd layeren over een andere lak natuurlijk. Droogtijd was normaal volgens mij.
pi_95497013
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat moooooooooi! O+
pi_95497368
Teeez - Outta Control 8-) Ik heb 'm er net pas afgehaald na 5 dagen, alleen een beetje tipwear, goede draagtijd dus!

En hij is heel anders dan Wild At Heart van Color Club. :)

pi_95497764
@Loqi, hmm, Foxy is niet mijn kleur, maar serieus, wat jij er ook opsmeert het is altijd pretty!

@expiratorial, tof! En die ring :9~ Wants!

@Sprouts, oeh, Tantalize Me is best een uniek lakje O+ En PitP is idd een hippe lentekleur!

@Mirjam, lieve Konad blommen, welke plate is da?

Zeuw, ik ben weer een beetje bij volgens mij. Er wordt zoveel gepost! *O*
pi_95497960
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Teeez - Outta Control 8-) Ik heb 'm er net pas afgehaald na 5 dagen, alleen een beetje tipwear, goede draagtijd dus!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:@ Ik wil je niet beledigen, maar ik vraag het me toch af, heb jij een ridgefiller? Of zijn je nagels van zichzelf zo glad? :o Bij mij zit mijn lak er namelijk nooit zo glad op. Dat ik zo'n mooi recht lichtlijntje krijg.
pi_95498054
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:

[..]

:@ Ik wil je niet beledigen, maar ik vraag het me toch af, heb jij een ridgefiller? Of zijn je nagels van zichzelf zo glad? :o Bij mij zit mijn lak er namelijk nooit zo glad op. Dat ik zo'n mooi recht lichtlijntje krijg.
buffer vijltje? :)
pi_95498348
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

buffer vijltje? :)
Ik buff liever niet, dan zijn mijn nagels gelijk zo zwak :o Althans, heb het idee dat ze sneller breken. Of zit dit tussen mijn oren?
Ik buff licht.
pi_95498481
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik buff liever niet, dan zijn mijn nagels gelijk zo zwak :o Althans, heb het idee dat ze sneller breken. Of zit dit tussen mijn oren?
Ik buff licht.
je moet niet te vaak buffern idd, maar ik heb zelf met een buffervijl alles nejtes gemaakt en als je dan basecoat gebruikt is alles glad :Y ik buffer maar heeel af en toe
pi_95498510
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

je moet niet te vaak buffern idd, maar ik heb zelf met een buffervijl alles nejtes gemaakt en als je dan basecoat gebruikt is alles glad :Y ik buffer maar heeel af en toe
Nee, dat weet ik _O- Vond het op een gegeven moment leuk om vaker te doen, in het begin. Maar nu heb ik nog het idee dat het zo is. Hoe vaak buff jij dan? Als de groeven weer teruggroeien?
pi_95498717
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik _O- Vond het op een gegeven moment leuk om vaker te doen, in het begin. Maar nu heb ik nog het idee dat het zo is. Hoe vaak buff jij dan? Als de groeven weer teruggroeien?
Yeps, dus echt neit elke week, misschien een keer in de maand, soms zelfs nog langer pas :)
pi_95499286
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Beledigen, hoezo? :P M'n nagels zijn vrij glad van zichzelf, maar ik heb ook wel wat groeven zitten. Maar een basecoat (ik gebruik geen speciale ridgefiller), 2 lagen lak en ev een topcoat vullen het meestal prima op en dan zie je er eigenlijk niks meer van.
pi_95502884
thx amy! ben er zelf ook heul blij mit! mijn O+ is tha best :*
pi_95512251
opi suede you don't know jacques suede, me likey! al veel complimentjes over gehad!

en yay! eindelijk nieuwe essence en catrice in t kruidvat, gelijk de duochromes meegepikt natuurlijk,en in the bronx en forget me not van catrice en ook nog een babyblauwe van essence. cute!
pi_95520231
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef expiratorial het volgende:

[..]

ow haha bij mij zat er onder andere ook zo'n kleine seche vite in en nog wat make-upjes, en was dus 1,99 voor verzenden. die kleine past dus gewoon door de brievenbus en daar wordt ook naar gerekend.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:49:00 #274
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_95530760
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef AmyGrace het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die teeez zit nog in mijn untried-gedeelte... Wild at heart wil ik nu ook :')
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef expiratorial het volgende:
opi suede you don't know jacques suede, me likey! al veel complimentjes over gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en yay! eindelijk nieuwe essence en catrice in t kruidvat, gelijk de duochromes meegepikt natuurlijk,en in the bronx en forget me not van catrice en ook nog een babyblauwe van essence. cute!
nice, mooie kleur. :)

Ik moest vandaag een leuke mani hebben en had geen zin om nagels helemaal opnieuw te doen. Dus zwarte tips gemaakt. Ook wat geklooid met Konad, want ik heb eindelijk een stempelset van Konad zelf ipv Essence. (en in de goodiebag van Enchantra zat er ook 1, dus heb er nu 2 :')). Rode is helaas uitgeveegd met de topcoat.

Ringvinger van andere hand. Tip hier ietsjepietsje te dik opgebracht :P.

Basislaag is Models own - Grace green
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_95533883
Mirjam: Toffe konad ! O+
Sprouts: Inderdaad, mooi lentekleurtje!
Zoeper: Wat een supermooie lak O+
Amygrace: WOW O+
Expiratorial: YDKJ suede O+ Blijft mooi
Nagelschaartje: Leuk idee zo met die zwarte tips :D

CG - Hyper Haute

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')