Huur een fotovest en je bent pro.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef Chuckster het volgende:
Denk ook niet dat het de meest spectaculaire Urbex plek is, maar ik ga met name mee om wat meer te leren over fotografie van wat mede-Fotters, so..
* Chuckster is nog een 'noob' met een Nikon D60
Oh, hier is dit topic.quote:
Maar om met een groepje te gaan urbexen worden andere locaties moeilijker denk ik..quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
of we zoeken wat anders. belgie is vrij groot
Wie wordt het model?quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef freud het volgende:
An en ik zitten nog in dubio... Is het OK als we evt model meenemen?
Hopen dat het niet al te druk is met andere mensen deze dag.... als ik tijd heb wil ik zeker ook mee. Zijn er al meer mensen die al eens in Doel zijn geweest ?quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Puala het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval gewoon. Ik vind de straten die helemaal verlaten zijn ook al mooi en je kan altijd nog rondom de huizen fotograferen. Lijkt me dat ze daar niet moeilijk over doen.
je kunt proberen vrijstelling te vragen als fotograafquote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef Brandwacht het volgende:
Doel is erg leuk, ben er zelf ook in januari geweest. Al is het mooier om daar heen te gaan als het vroeg donker wordt aangezien je dan ook mooie foto's kan maken met lange sluitertijd van onder andere de kerncentrale.
Let wel op: vanaf februari
is het niet meer toegestaan om de huizen in Doel te betreden, zie onderstaand bericht wat op een ander forum staat, de politie schijnt er ook regelmatig op te controleren.
Ik hoor wel of jullie nog naar Doel toe willen, als ik die dag vrij ben denk ik dat ik wel mee ga, is voor mij toch in de buurt, ongeveer een uurtje rijden.
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 23:09 Onderwerp: Let op: huizen in Doel (Belgie) niet meer toegankelijk!!
Hierbij wil ik jullie waarschuwen als je van plan nog bent naar Doel in Belgie te gaan.
Je mag niet meer de huizen in die leeg staan, doe je het wel staat de politie binnen no-time voor de deur. De bewoners zijn het zat dat veel mensen de huizen vernielen, wel begrijpelijk....
Heb al paar fotografen gesproken die of met een waarschuwing vanaf kwamen of met een boete van ruim 80 euro.
Was zelf van plan er binnenkort heen te gaan, maar das nu helaas verleden tijd.
Kan je met D_A meequote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
Oh ik kom definitief niet. Of ik ga helemaal los in Amsterdam of ik heb een ongelofelijke kutdag.
Hmm, ik had het van vrienden die er geweest zijn, veel dichtgetimmerd in ieder geval dan.. Ik weet nog dat ik met Paula en P. in bijna elk huis/schuur kon.. Zal nu in ieder geval niet zo zijn..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Mirjam het volgende:
mijn zusje is er vandaag geweest, die zei dat ze nog een aantal huizen probleemloos inkon, en dat het er ook wel een soort van druk was...
is ook meerdere huizen ingeweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |