* Puala meld als bewoonster van de Betuwequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Omniej het volgende:
Ik zet 'm ook alvast in de agenda.
Kom uit het oosten des landsch overigens, dus mocht er iemand zijn die een plekje in de auto overheeft en die door Gelderland heen rijdt, houd ik me aanbevolen.(andersom gaat wat lastiger, aangezien ik geen eigen auto meer heb en er dus een zou moeten lenen)
Dan neem ik mijn sleutel mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Benelli het volgende:
Erg leuk idee, ben er 2 jaar terug ofzo al eens geweest... Maar weet iemand de huidige staat van het dorpje? Ik kan me namelijk herinneren dat een tijd geleden al door veel mensen werd gezegd dat alles potdicht zat, en dat er eigenlijk niets meer te beleven is...
Wat is een tijdje geleden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Benelli het volgende:
Erg leuk idee, ben er 2 jaar terug ofzo al eens geweest... Maar weet iemand de huidige staat van het dorpje? Ik kan me namelijk herinneren dat een tijd geleden al door veel mensen werd gezegd dat alles potdicht zat, en dat er eigenlijk niets meer te beleven is...
Fixed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:00 schreef Puala het volgende:
Users die wellicht komen:
- Puala (Auto, vanaf Tiel)
- Dark Angelus (Auto, vanaf Amsterdam) +kanovinnie.
- Kanovinnie
- Trainfreak (Auto, vanaf Gent)
- Toruk-Makto (Auto, vanaf Friesland)
- Snuffel88 (Almere)
- Netsplitter (Auto, vanaf Delft)
- Chell (Auto, vanaf ??)
- Xilantof (Auto, vanaf Den Haag)
- De_Taartjesfee (??)
- Omniej (OV, oosten des land)
- Chuckster (Schiphol)
Ga je niet mee?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fixed.
Wel een hoop animo! Dit moet ik nog zien te verbeteren als ik de volgende keer langs ga bij een FOTter
Als het goed is wel ja. Maar ik heb mezelf bij D_A in de auto geplaatst.quote:
Aaah oke, maar het ging er meer om wie er kwamen dan om hoe ze reisdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Maar ik heb mezelf bij D_A in de auto geplaatst.
Vanaf Almere geen probleem, is nog plek over in de auto.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef Chemiu het volgende:
Als ik niet hoef te werken wil ik ook wel mee!Zou dan graag met iemand meerijden vanaf Amsterdam of Almere.
Als - lees áls - ik mee ga dan heb ik een Nikkor 80-200 f/2.8 en een Tamron 17-50 f/2.8 bij..quote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef Toruk-Makto het volgende:
Zijn er nog mensen die hierheen gaan met een Nikon (D90) dSLR camera?
(wellicht het verkeerde topic maar lees eerst even verder)
Wil graag een paar andere lenzen uitproberen dan mijn 18-200 m.b.t.
portret/landschap/macro e.d.
Aangezien er bij mij in de buurt niet echt een geschikte shop zit vraag ik het hier in
dit topic aan de mensen die komen.
Internet verschaft veel info, maar ben meer iemand van praktijk/zelf zien.
Alvast bedankt... Daniel
Als ik mee ga was ik van plan mijn 50mm f/1.4 & 10-24mm f/3.5-4.5 mee te nemen, heb ook nog een 105mm macro liggen die ik evt mee zou kunnen nemen. (m'n Nikon fototas is misschien te klein voor 3 lenzen + D60quote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef Toruk-Makto het volgende:
Zijn er nog mensen die hierheen gaan met een Nikon (D90) dSLR camera?
(wellicht het verkeerde topic maar lees eerst even verder)
Wil graag een paar andere lenzen uitproberen dan mijn 18-200 m.b.t.
portret/landschap/macro e.d.
Aangezien er bij mij in de buurt niet echt een geschikte shop zit vraag ik het hier in
dit topic aan de mensen die komen.
Internet verschaft veel info, maar ben meer iemand van praktijk/zelf zien.
Alvast bedankt... Daniel
Oh dat zou heel erg fijn zijn!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:40 schreef Toruk-Makto het volgende:
[..]
Vanaf Almere geen probleem, is nog plek over in de auto.
Je mag met mij meerijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben de buurvrouw van chell en zou graag met iemand meerijden
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef Puala het volgende:
Lijst users die waarschijnlijk mee gaan:
- Puala (Auto, vanaf Tiel - 3 zitplaatsen)
- Dark Angelus (Auto, vanaf Amsterdam- ? zitplaatsen)
- Kanovinnie (rijd met Dark_angelus mee als die gaat)
- Trainfreak (Auto, vanaf Gent- ? zitplaatsen)
- Toruk-Makto (Auto, vanaf Franeker- 2/3 zitplaatsen)
- Snuffel88 (Almere- rijd met Toruk-Makto mee)
- Netsplitter (Auto, vanaf Delft- ? zitplaatsen)
- Chell (Auto, vanaf Den Haag- ? zitplaatsen)
- Xilantof (Auto, vanaf Den Haag- ? zitplaatsen)
- De_Taartjesfee (bij Chell in de auto vanaf Den Haag)
- Omniej (OV, oosten des land)
- Chuckster (Schiphol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |