2 thumbs upquote:
indd hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow sorry man nu heb je maar 12 uur en 57 minuten in de SC gezeten vandaag.
Maar het is nu weekend. Je weet wat dat betekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow sorry man nu heb je maar 12 uur en 57 minuten in de SC gezeten vandaag.
kloptquote:
18u fok per dagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar het is nu weekend. Je weet wat dat betekend.
geen last hebben van wisequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar het is nu weekend. Je weet wat dat betekend.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef ITCgom het volgende:
Lekkere dingen die heerlijk smaken hoeven niet altijd alleen maar zoet te zijn
lurken is overratedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De gedachte dat je continu meelurkt is al verontrustend genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb liever een oreo, twee sensuele negerinnen die me alles geven waar ik naar verlang.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Salatrel het volgende:
ik zei het vanmorgne nog tegen mijn collega'shet valt me mee dat er geen bericht van de dierenbescherming is over dat programma
![]()
Dierenbescherming walgt van RTL 5-programma
Laat de dierenbescherming zich maar eerst eens druk maken over het halal slachten van dieren in Nederland, daarna mogen ze zich druk maken over wat er zich in Suriname voordoet.quote:In Nederland moeten kippen zo snel en zo pijnloos mogelijk worden geslacht.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb liever een oreo, twee sensuele negerinnen die me alles geven waar ik naar verlang.
oh haiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze bespreekt haar voorkeur al
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Salatrel het volgende:
hmm kankerzooi. weer die oplader van de telefoon op de kantoor laten liggen
topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
even die racistische opvattingen gemeld bij de moderatie.
gore negerinnen, zijn net mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze bespreekt haar voorkeur al
wantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef Mozy het volgende:
kantoorgay wise is net een PVV-stemmende vrouw.
wat is ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef ITCgom het volgende:
Toch is het ene aroma meer comfortabel dan het andere. Dus de zijne heeft de perfecte fit. Dank voor alle geneugten!
zovaak zit ik hier niet hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Madridista het volgende:
Heeeeerlijk dit.
Patat, ijs, bier, zon, mobile-fok
quote:
Ongezonde boys in dit topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Madridista het volgende:
Heeeeerlijk dit.
Patat, ijs, bier, zon, mobile-fok
wat lul je, ik heb net zo'n lichaam als die kleinequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Ongezonde boys in dit topic.
[ afbeelding ]
Neukenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
wat lul je, ik heb net zo'n lichaam als die kleine
ben je zwart¿quote:
quote:
Dat gevecht op het eindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:35 schreef Jotel het volgende:
Jersey shore![]()
Nu nog die 2 afleveringen afkijken
quote:
quote:
Ik heb net even geslapen, moar.. ik moet niet denken aan frituur.quote:
Ben je ziekjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net even geslapen, moar.. ik moet niet denken aan frituur.
ja........??quote:
Tja... Je moet meedoen met de massa hé!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:38 schreef Dqod het volgende:
Why teh fuck heeft iedereen tegenwoordig t zelfde kutplaatje als socios![]()
Ik ben elitair en recalcitrant, dus: NEUJ!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:40 schreef Jotel het volgende:
[..]
Tja... Je moet meedoen met de massa hé!
Op fok! dan
Ik geloof best dat je tieten hebt inderdaad met elke dag 9 tot 5 kantoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
wat lul je, ik heb net zo'n lichaam als die kleine
Ik zal jou eens sneller laten ademen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Dqod het volgende:
AAAAAAAAAAAAAND BREATHE, JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST BREATHE
Nee hoorquote:
Oké maar pas op voor de fok! autisten-ploeg hoor! want als die dit vinden zwaait er watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben elitair en recalcitrant, dus: NEUJ!!!
Ieuwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je tieten hebt inderdaad met elke dag 9 tot 5 kantoor.
Waar heb je het over, we zitten hier al allemaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef Jotel het volgende:
[..]
Oké maar pas op voor de fok! autisten-ploeg hoor! want als die dit vinden zwaait er wat
Ik hijg al bij elke post die ik van je leesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens sneller laten ademen.
Ok nee, ik ook niet zal ik je zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen wat moe, maar als ik net wakker ben dan heb ik niet zo veel zin in patatjes.
Tsss, mannen zeuren nooit om mijn elitaire en geslaagde UIquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef Jotel het volgende:
[..]
Oké maar pas op voor de fok! autisten-ploeg hoor! want als die dit vinden zwaait er wat
Ik zal jou eens laten stoppen met ademen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens sneller laten ademen.
Ik zat een film te kijken en ineens was ik weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:45 schreef Dqod het volgende:
Ok nee, ik ook niet zal ik je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik al even wakker
Was je zo moe dan 4ebebebebaby?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten stoppen met ademen.
lolquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten stoppen met ademen.
Hihi awwwwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat een film te kijken en ineens was ik weg.
Sommigen kunnen nogal aggresief zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef moomoo het volgende:
[..]
Waar heb je het over, we zitten hier al allemaal.
Wait a minute.. Vandaag ben ik aan het bijkomen ja?!! Dus ik doe helemaal niks.. Chicks gaan maar down on mij GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij is ze jaloers omdat ik je hossel.
Wil je eventjes down on her gaan?
Het jaloers-argument.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij is ze jaloers omdat ik je hossel.
Wil je eventjes down on her gaan?
IK HEB GEEN ROZE HAARquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit haalde ik er ook uit. Ik schrok er nogal van.
huh xDquote:
Mensen met fatsoen zijn schaars tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit haalde ik er ook uit. Ik schrok er nogal van.
Ik begrijp het volkomen, ik hoop in ieder geval dat de verantwoordelijke snapt wat hij/zij gedaan heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen met fatsoen zijn schaars tegenwoordig.
Ik ben er zo van geschrokken dat ik me gedwongen voel te stoppen met FOK!ken voor vandaag.
Oké, dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen met fatsoen zijn schaars tegenwoordig.
Ik ben er zo van geschrokken dat ik me gedwongen voel te stoppen met FOK!ken voor vandaag.
Nope, me neitherquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker de enige die dit niet snapt?
Oh gelukkig maar.quote:
Zullen we het over rollades hebben?quote:
Zo'n sappige grote?quote:
Van pak m beet: 10 kgquote:
Vegetarisch, echt.. Maakt mij t uit.. Als t maar lekker isquote:
Ik ga alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Salatrel het volgende:
IM DONE I HATE YOU I NEVER WANNA SEE YOU AGAIN GET OUT OF MY FACE IM DONE IM DONE
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vegetarisch, echt.. Maakt mij t uit.. Als t maar lekker is
Wat een klootzak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
AH-medewerkster gewond door messen in bierkrat
[ afbeelding ]
Dude, dan ben je echt sick!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:04 schreef Gridlok het volgende:
HMMMM YAM HEERLIJKE FOTOS DAMES![]()
![]()
BESCHUITJE ETEN YUM YUM MOOI ARTISTIEK.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef Salatrel het volgende:
serieus ik hoor net een zware brom naast me zit er echt een fucking groot insect in de vensterbanknu zit ie gevangen onder een tupperware doosje
HAHA OHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef ITCgom het volgende:
ongure types, hahha
proost mensen
[ afbeelding ]
Okquote:
Nou, ik zou zeggen: droomze maar weer eh?quote:
Too late suckah, there's no way backquote:
Nu moet je op de blaren zittenquote:
Ik mis duidelijk iets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf het is hem echt, ik dacht nog die kloon overdrijft wel een beetje![]()
Wel meer dan ietsquote:
Dat was mijn voet ook zojuist O_oquote:
Er was een bepaalde user die het nodig vond om een afbeelding van een donkere dame te becommentariëren met het woord 'goor' en te vergelijken met een bepaalde primatensoort. Hierover was ik, als vanzelfsprekend, diep gekwetst maar toen ik de moderatie erop attendeerde kreeg ik het gevoel niet serieus genomen te worden:quote:
Hij beweerde hierna in een DM dat ik aan het trollen was en meteen moest kappen of anders... Dit soort racisme lijkt me echter niet een onderwerp voor grappen en grollen, maar dit kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg schokkend ja.Ik heb het meteen verwijderd omdat jij zo'n speciaal gevoelig jongetje bent.
Was je echt serieus dan? Dat had ik ook niet door hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er was een bepaalde user die het nodig vond om een afbeelding van een donkere dame te becommentariëren met het woord 'goor' en te vergelijken met een bepaalde primatensoort. Hierover was ik, als vanzelfsprekend, diep gekwetst maar toen ik de moderatie erop attendeerde kreeg ik het gevoel niet serieus genomen te worden:
[..]
Hij beweerde hierna in een DM dat ik aan het trollen was en meteen moest kappen of anders... Dit soort racisme lijkt me echter niet een onderwerp voor grappen en grollen, maar dit kan ook aan mij liggen.
Vind jij racisme een hilarisch onderwerp? Het is de eenentwintigste eeuw, vriend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
Was je echt serieus dan? Dat had ik ook niet door hoor.
fffuuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik jou eigen degoe dan borstelen?
QUOTE QUOTE QUOTEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom kunnen jullie wel quoten? Zitten jullie mobiel?
Wanneer ik tijd heb zal ik eens op onderzoek uitgaan Otis. Dat de onderste steen boven mag komen.
Het lukte mij ook niet net, maar inmiddels wel weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom kunnen jullie wel quoten? Zitten jullie mobiel?
Mijn dank is groot, ik heb net een potje zitten janken dat dit nog kan in 2011. Walgelijk vond ik het.quote:Wanneer ik tijd heb zal ik eens op onderzoek uitgaan Otis. Dat de onderste steen boven mag komen.
Hé, nu doet hij het ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij beweerde hierna in een DM dat ik aan het trollen was en meteen moest kappen of anders...
De rest verzin je er ter plekke bij jankzak. Daarbij heb je je reputatie tegen. Het is namelijk niet de eerste keer dat je iemand uit de SC erbij probeert te naaien. Verder heb ik de racistische reactie verwijderd en is het verhaal daarmee dus klaar.quote:"flikker eens op met je getrol uit KLB-FB"
Erg jammer dat dit zo moet, ik had je hoger ingeschat. Dit dient natuurlijk aangemerkt te worden als een regelrechte bedreiging, dat snap je.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
"flikker eens op met je getrol uit KLB-FB"
De rest verzin je er ter plekke bij jankzak.
Je gaat naar opties en dan staat 'new decade' al automatisch geselecteerd bij lay-out. Dan hoef je alleen onderaan het scherm nog maar op opslaan te drukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en hoe kom ik nu weer uit die tekst-only layout?
Haha, ik weet nog dat ik een note kreeg door Otis vanwege vermeend racisme. Prima actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
De rest verzin je er ter plekke bij jankzak. Daarbij heb je je reputatie tegen. Het is namelijk niet de eerste keer dat je iemand uit de SC erbij probeert te naaien. Verder heb ik de racistische reactie verwijderd en is het verhaal daarmee dus klaar.
Ik ben daar gewoon kwetsbaar voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ik weet nog dat ik een note kreeg door Otis vanwege vermeend racisme. Prima actie.
Ik ga hem checkinho als ik niet in de woonkamer zit.quote:
Succes, hersencellen zijn toch overrated.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even comazuipen, brb jongens. Fijne avond.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Madridista het volgende:
HAHAHAHA
IK GA EEN KRUISING BLINDELINGS DOORFIETSEN
klAP WOTDLRD LEUK!!
kk mongolen die denken leuk te zijn met hun autisten browserquote:
Autisten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef tldoe het volgende:
'Internet is voor autisten helemaal super'
Wessel Broekhuis (17) heeft 'autisme-light', zoals hij dat zelf noemt.
'Voor een autistische puber als ik is een gewone schooldag zenuwslopend. Mijn zintuigen werken namelijk op 200 procent en alles maakt enorme indruk op me. De hele dag heen en weer rennen tussen lokalen, gedoe met lesuitval en tussenuren. En al die kinderen, al die gezichten, al die herrie...
Ik wil dan niets liever dan thuis zijn en terug kruipen in mijn eigen wereldje, in een boek, met mijn muziek of achter de computer.
Sinds de brugklas kan ik helemaal opgaan in Metalmuziek. In het ernaar luisteren, maar ook in het verzamelen van informatie over bands, optredens, cd's, songteksten. Wij autisten hoeven ons nooit te vervelen met zo'n obsessie heb je altijd wel wat te doen. Internet is hierbij heel handig, ik zoek op allerlei Metalsites naar informatie: welke concerten heeft een bepaalde Metalband gegeven, welke songs werden daar in welke volgorde gespeeld en wie spelen er mee op uitgebrachte cd's.
Internet opent vele deuren voor autisten, vooral op sociaal vlak. Contact onderhouden is zo veel gemakkelijker. Het is prettig om iemand niet aan te hoeven kijken en je te kunnen concentreren op de woorden van een bericht. Je hoeft je geen zorgen te maken over je lichaamshouding. En als je een uitnodiging krijgt om mee naar de film te gaan, kun je er even rustig over nadenken. Omdat het zoveel makkelijker gaat dan in het echte leven, is het contact vaak veel dieper.
Natuurlijk word ik ook wel eens digitaal lastiggevallen, maar het is een stuk eenvoudiger om iemand op internet af te poeieren dan in het echt. Uiteraard gebruik ik daar de privéberichtenfunctie van Facebook en Hyves voor, zodat niet iedereen mee kan lezen.
Vereenzamen achter de computer? Ben je gek, autisten hebben zo juist meer contact. Mijn voorkeur voor Metalmuziek kan ik met weinig mensen in mijn omgeving delen. Maar op fora chat ik uitgebreid met andere Metalgekken, daar zitten trouwens opvallend veel mede-autisten tussen.
Internet is voor autisten helemaal super, ik durf zelfs te zeggen dat wij autisten door internet kunnen emanciperen. We uiten onszelf in blogs en filmpjes, ontmoeten elkaar via fora en op Facebook en spreken vervolgens geregeld in het echt af.'
Ik heb een mooie Taylor Swift theme gemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik op 4
KANKERLELIJK
KANKERKANKERLELIJK
gtfoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een mooie Taylor Swift theme gemaakt
Geilquote:
je bent zel...quote:
Dat klopt, ik verlang naar een beetje lesboactiequote:
niet leuk, gewoon beterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kk mongolen die denken leuk te zijn met hun autisten browser
Ja.. MAAR DAN IN HET ECHTquote:
Google Chromequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. MAAR DAN IN HET ECHT![]()
Ik wil er onderdeel van uitmaken
Ongehoordquote:
Gebruikte jij geen Firefox? Hmmm???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef BobbyB het volgende:
mensen die niet nog gewoon netscape gebruiken
op mijn werk ja, maar thuis heb ik nog windows 3.11 met netscapequote:
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
op mijn werk ja, maar thuis heb ik nog windows 3.11 met netscape
If we were children I would bake you a mud piequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef ITCgom het volgende:
onderdeel van uitmaken, enigste troost bij opgegeten worden
moleculair ingepast worden, zonder script
wel met een rol dus
wil je de waarheid of iets moois?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Dqod het volgende:
IT'S ONLY LOOOOOOOOOOOOOOVE THAT MAKES ME FEEL LIKE GETTING SO COMPLETELY NAKED AND I DON'T REMEMBER HOW I LET MYSELF BECOME SO UNRAVELED
Hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef ITCgom het volgende:
breed lachend, ogenschijnlijk olijk
schuift de kikker hem naar binnen
koud als hij is
en zal blijven
altijd
u_u
NAKED, NOTHING BUT A HEARTACHE AND YOU KNOW THERE'S NOTHING THAT CAN HIDE YOU NOW. YOU'RE NAKED, PRETTY AS A HEARTACHE, GOING OUT EXAAAAACTLY THE WAY YOU CAAAAAAAAAAME IIIIIIIIIIIIIIIINquote:
Met je geweldige posts.. En zo waarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef ITCgom het volgende:
bij wijle hypomaan
wiebelen we
op onze vuist
je kunt het altijd zelf doen
de kikker niet
ons is de u_u
quote:
quote:
MDMA gehad?quote:
O_oquote:
quote:
IK WIL SEKSUEEL INTIEM WORDEN MET HAAR OF EEN ANDER LEKKER WIJFquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK WIL SEKSUEEL INTIEM WORDEN MET HAAR OF EEN ANDER LEKKER WIJF
Mag ook jaquote:
Noem je mij nou een man? THAT'S IT, WE'RE SO THROUGHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Madridista het volgende:
Ik doe normaal als jullie willen
Ik alleen beetje drunk
Niet erg toch. Want wij allemaal broers 4 ever
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook ja
Dan zou ik haar eens ECHT moeilijk laten kijken
En zo ookquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
One luv braddahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Madridista het volgende:
Ik typ echt met ogen half dicht.
Maar ja.
Ik hvjullie allemaal
Morgen mij niet uitlachen hé
Neeeeeeee ik zweeeeer niet!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem je mij nou een man? THAT'S IT, WE'RE SO THROUGH
quote:
Bobby, stop nou eens met me lekker te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? hoe datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef ITCgom het volgende:
moet aan een touwtje en een trekpop denken, sorry
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gelukkig
Jullie mij ook waarderen. Zal ik echt nooooooooit vergeten.
Ik nu wel weg omdat ik kaolo irritant ben
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag hem vandaag wel.. Werkt goed op m'n lachspieren
zou jij niet voor snellende auto's langs gaan fietsen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gelukkig
Jullie mij ook waarderen. Zal ik echt nooooooooit vergeten.
Ik nu wel weg omdat ik kaolo irritant ben
ben al thuis, heb het gehaald!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij niet voor snellende auto's langs gaan fietsen?
Wel herinneren héquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Dqod het volgende:
Ik stik hier in m'n chips van het lachen.. Ik vermaak me kostelijk hier vanavond
Hmm nu nog niet hoop ik.. Dat van de pijp uitgaan dus.. Het is nog te vroeg voor ons..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef ITCgom het volgende:
goed vermaak dus
het nut
voor de provincie
goed vermaak
lachend de pijp uit gaan
eens
Gewoon blijven drinken dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wel herinneren hé
Straks ik bij zinnen jullie mij weer flikker noemen en gemene dingen
Boehoe!!
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef ITCgom het volgende:
gillend zal ik je horen
in de pijp
van de leegte
die uitkomt bij het plezier
want dan is er u_u !
Neen, jij bent (zoals ITCgom al aangaf) de trekpop.. Jij doet dus wat ik zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef Madridista het volgende:
[..]
you don't love me as i am!! Neee*huil* ik ga weg!!!!!!!!
WEG!!!
Ik hou wel van je zoals je bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef Madridista het volgende:
[..]
you don't love me as i am!! Neee*huil* ik ga weg!!!!!!!!
WEG!!!
Werd dat rokje daadwerkelijk gedragen? Of hing het in de winkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef moomoo het volgende:
Dus, ik ging vandaag de stad in omdat ik dacht dat het rokjesdag was, maar heb maar 1 rokje gezien
Negeer mij maar weer, ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Madridista het volgende:
Huuuuuuuiiiiiiiliiiiiieeeeeeeee
Neeeeeheeeeeeee
Neeeeeee
Ik jou wel te pakken krijgen dqod.
Wacht maar, uk alleeen drunk nu. Ik jou niet loven.
Morgen jij zien!!!
I love u hoor
Wait whut? What exactly are you sayin'?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Madridista het volgende:
Huuuuuuuiiiiiiiliiiiiieeeeeeeee
Neeeeeheeeeeeee
Neeeeeee
Ik jou wel te pakken krijgen dqod.
Wacht maar, uk alleeen drunk nu. Ik jou niet loven.
Morgen jij zien!!!
I love u hoor
Ik..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef ITCgom het volgende:
daar klinkt het aankomende wazzzaaa
je raam vergeten
meegezogen neemt hij je
met de wazzzzaaa is het anders opstaan
je kapsel speelt geen rol meer
het ademen heeft alle aandacht
de cam is slecht een apparaatje
je gevoel in een doosje
ik neem hem
u_u
Looooooooveeeeeee uuuu toooooo!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou wel van je zoals je bent.
gedragen natuurlijk. Was overigens wel de 15 minuten in de tram waardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werd dat rokje daadwerkelijk gedragen? Of hing het in de winkel
orly? dat verklaart eeaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef moomoo het volgende:
Dus, ik ging vandaag de stad in omdat ik dacht dat het rokjesdag was
En was het een kort rokje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
gedragen natuurlijk. Was overigens wel de 15 minuten in de tram waard
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
ik hoop dat taylor swift dood gaat vannacht
Onmogelijk, ik ben alleen dus kan haar geen petit mort gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
ze is lelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik ben alleen dus kan haar geen petit mort geven
correctie, kankerlelijkquote:
mijn ex in een rokje vandaagquote:
bahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik ben alleen dus kan haar geen petit mort geven
nou enquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze is lelijk
[..]
correctie, kankerlelijk
Bohhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef moomoo het volgende:
[..]
kort èn strak, met een mooie panty eronder
Ach ik ken wel lelijkere chicksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze is lelijk
[..]
correctie, kankerlelijk
quote:
quote:
Taylor is wel mijn eerste keus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhh
[..]
Ach ik ken wel lelijkere chicks
Ok het zou niet m'n eerste keus zijn.. Nee.. Mja.. Ik ben wanhopig
wats ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor is wel mijn eerste keus.ik hou van haar!
Ik hou van seksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor is wel mijn eerste keus.ik hou van haar!
liefdesverklaringquote:
ik hou van jouquote:
wd laten we toch ook posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Madridista het volgende:
Mag ik me hier vertonen tussen de elite mits ik me goed gedraag?
wat???quote:
je moet blij zijn dat ik jou nog laat posten, vuile hondquote:
in dromenland jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat ik jou nog laat posten, vuile hond
ik ben hier le queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |