Dat denk je maarquote:
Uhuh, dat zijn ze ookquote:
Dat klinkt veel te eagerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of ik je gemarteld heb
Ja ja, mij overtuig je niet meer zo makkelijk!quote:
En de voorgenomen HW-Rip-Kluts-Godt-Tech-meet was dus allemaal nep?quote:
Nou, iig onbekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de voorgenomen HW-Rip-Kluts-Godt-Tech-meet was dus allemaal nep?
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.quote:
Volgens mij bestaat Tech helemaal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Urban Legend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat Tech helemaal niet
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.
Ik ben provinciaal-af?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.
godverdommequote:
Ik zou hem schoppen. MET je Wolfbeaters.quote:
Jammer. Het had wel wat, outcast zijn.quote:
euh.. neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.
Snap je het nog?
Uhuh, die zijn daar speciaal voor, met die rode hakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou hem schoppen. MET je Wolfbeaters.
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, die zijn daar speciaal voor, met die rode hak
quote:
Da's wel handig! Als er bloed op komt, lijkt het net alsof dat hoortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.
Bah meeten, daar doe ik niet aan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.
Snap je het nog?
Is de naam daarom afkomstig van Tekken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.
Geen idee, who cares, ze zijn tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is de naam daarom afkomstig van Tekken?
Omdat je er zo goed mee kunt schoppen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
Freddy's coming for yooooooooouuuuuuuuu
Dat ben ik met je eens, vind het mooie schoenen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, who cares, ze zijn tof
3,4 better lock your doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
Uhuh geil he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, vind het mooie schoenen.
Dit is tof en dit wil ik hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is tof en dit wil ik hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Dit is tof en dit wil ik hebben.Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
quote:
Dit is tof en dit wil ik hebben.Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
Jemig wat een vervelende bende zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
LOL ja die zijn vreselijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.
OMG. Die vreselijke dingen ja. Die je ook voor in huis had toen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.
Ja, randstadtuig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jemig wat een vervelende bende zeg.
Mijn moeder heeft die dingen ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
OMG. Die vreselijke dingen ja. Die je ook voor in huis had toen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vond je al wat klein iddquote:
5, 6 grab your crucifixquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
7,8 better stay up late time to get some jailbait
quote:
Of welquote:
Mijn grens ligt toch wel bij tien jaar verschil hoorquote:
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat momentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn grens ligt toch wel bij tien jaar verschil hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat moment.
tanzenquote:
Ich will noch nicht gehen. Ich will nog ein bischen tanzen!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tanzen![]()
Gaan jullie naar awfs eigenlijk?
ligt vast aan de hoeveelheid bier er voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat moment.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jij toch ook?
Awakenings Festivalquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als je in mijn nachtmerries zit vannacht
quote:
Om nu wéér op en neer te vliegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tanzen![]()
Gaan jullie naar awfs eigenlijk?
Gewoon, de waarheidquote:
Your loss, ik ga losquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om nu wéér op en neer te vliegendenk dat ik t laat schieten
I like this. (y)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om nu wéér op en neer te vliegendenk dat ik t laat schieten
Ik prik je welquote:
das de inhoud, niet t soort antwoordquote:
Ik hoor een heel ander muziekje hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Verdammt, Ich lieb dich, ich lieb dich nicht. Verdammt, ich brauch dich, ik brauch dich nicht *zingt
Is uitverkocht al toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maten van me begonnen er ook weer over ja.
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Verdammt, Ich lieb dich, ich lieb dich nicht. Verdammt, ich brauch dich, ik brauch dich nicht *zingt
Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Vooralsnog weet ik nog niks.quote:
Dan ben je op zich wel redelijk tot zeer te laat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maten van me begonnen er ook weer over ja.
same here.. kennis maken gaat van 2 kanten he :pquote:
Don't hassle with the hoffquote:
Maar da's een heel ander nummerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!
(Ik schrijf op wat ik DENK dat hij zingt, geen idee.)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef clevy het volgende:
[..]
same here.. kennis maken gaat van 2 kanten he :p
Geniaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!
(Ik schrijf op wat ik DENK dat hij zingt, geen idee.)
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor een heel ander muziekje hoor
Ja ik wil wel, maar ik kan dan elk weekend in t vliegtuig stappen, dan kan ik wel leuk gaan verdienen straks, maar daar blijft dan weinig van overquote:
kaarten zijn altijd nog wel te krijgen, de vraag is alleen voor hoeveel.quote:
Rat in mi kitchennnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die had ik even in m'n hoofd.
Oh, dit zingt hij eigenlijk:quote:
quote:Du bist alles, was ich habe auf der Welt, Du bist alles was ich will.
Du, Du allein kannst mich versteh'n. Du, Du darfst nie mehr von mir gehn.
Is er geen potje dan?quote:
Uhu. Want jij bent een kenner?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kaarten zijn altijd nog wel te krijgen, de vraag is alleen voor hoeveel.
Mijn Duits is net zo goed misschien zelfs slechter dan dat van jou.quote:
Ga jij maar even achter je callcenteruitzendkrachtjes aan, dit onderwerp spreekt jou toch niet aan.quote:
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga jij maar even achter je callcenteruitzendkrachtjes aan, dit onderwerp spreekt jou toch niet aan.
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.quote:
Ja want ik was hartstikke serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...
Ik vind het eenbeetje sad, maar goed, carry on.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.
Net als deze.
Rot toch op man, met je haat tegen dingen waar je uberhaupt niks vanaf weet, ouwe zeur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
En waar zou ik precies niets vanaf weten dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rot toch op man, met je haat tegen dingen waar je uberhaupt niks vanaf weet, ouwe zeur.
Die heb ik nog steeds op de blackberry staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.
Net als deze.
NOUKIEEEEEEEEquote:
I don't wanne be your lover for the weekendquote:
Je gaat ervan uit dat mensen als ik alleen maar zwaar onder de dope de weg kwijt zijn op feestjes en het anders niet leuk vinden. En dat is niet het geval. Maar moet je niet een jong grietje hosselen ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar zou ik precies niets vanaf weten dan?.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
NOUKIEEEEEEEE
Dagelijks gebruik ik zowel waterkoker als de senseo![]()
Zo blij ermee![]()
Hoe kan ik je ooit bedanken
Voel de liefde.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
Mensen die haten op het hoe of wat met betrekking tot het gaan naar dancefeestjes die er echt helemaal niks vanaf weten.
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat mensen als ik alleen maar zwaar onder de dope de weg kwijt zijn op feestjes en het anders niet leuk vinden. En dat is niet het geval. Maar moet je niet een jong grietje hosselen ofzo?
Of je vat alles serieus opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?.
Nee, mijn date van 30 wacht zo op me.
Als ik op moet rotten, haat en ene oude zeur ben, wie neemt het dan te serieus?quote:
De laatste keer dat ik drugs gebruikt heb kan ik me niet eens meer herinneren, en daarbij ben ik in de tussentijd wel naar feestjes geweest. Dus doe niet zo triest, gelijk reageren op zo'n minderwaardige manier puur omdat het niet in JOUW straatje past.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?.
Nee, mijn date van 30 wacht zo op me.
Love. In a woman's heart. I wanna have the whole and not a partquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't wanne be your lover for the weekend
Maar het neukt zo lekkerquote:
Je hoeft van mij niet op te rotten hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik op moet rotten, haat en ene oude zeur ben, wie neemt het dan te serieus?.
Doe dan niet gelijk zo veroordelend erover als er een geintje over gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook helemaal niets tegen drugs, ben zelf ook geen non-user ofzo hoor.
Oh is goed. Dan kan B. die 16 april wel meenemen als ie hierheen komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ben blij dat je er blij mee bent
![]()
Dat hoeft niet. DVD speler zal pas rond 5 april bij J. staan denk ik...
Las dat je laminaat hebt? Goed geregeld!
het deel waarOM er bij dance zoveel meer wordt gebruikt dan ergens anders, dat deel snap ik oprecht nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe dan niet gelijk zo veroordelend erover als er een geintje over gemaakt wordt.
Daar heb ik geen drugs voor nodigquote:
Wel op een kleedje dan he, zand in je doosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Zeker weten. Nu nog een keer met een pil in mn mik op het strand neuken. Overdag.
Het gaat er meer om dat je altijd een grote bek hebt over dit soort dingen en we weten ondertussen wel hoe je daarover denkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik op moet rotten, haat en ene oude zeur ben, wie neemt het dan te serieus?.
Dat denk jij maarquote:
Omdat mensen die naar housefeesten gaan beter zijn dan jij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het deel waarOM er bij dance zoveel meer wordt gebruikt dan ergens anders, dat deel snap ik oprecht niet.
Ik heb geen idee.quote:
aftekenen, zagen, klikken: volgende plankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh is goed. Dan kan B. die 16 april wel meenemen als ie hierheen komt![]()
Ja ik heb laminaat![]()
Alleen ik krijg het er in mn eentje niet in![]()
Ben dus min of meer wanhopig op zoek naar hulp bij het leggen.
Ja, dus, en op welk gebied ben ik ook maar 1 greintje anders dan elk ander hier?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je altijd een grote bek hebt over dit soort dingen en we weten ondertussen wel hoe je daarover denkt.
Dat stamt nog uit de tijd dat je wel drugs moest gebruiken om de hele nacht op 160 BPM te kunnen dansen. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het deel waarOM er bij dance zoveel meer wordt gebruikt dan ergens anders, dat deel snap ik oprecht niet.
Ja nee, ik wil jou daar niet tegenkomen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Weet ook niet of ze al kaartjes hebben, vroegen in ieder geval of ik mee ging
Lijkt me wel beter jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel op een kleedje dan he, zand in je doos
Hmm ik heb het idee dat het bij dancefeesten gewoon meer naar buiten wordt gebracht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Uhuh het gaat dus mis bij het klikkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aftekenen, zagen, klikken: volgende plank
niks moeilijks aan
Ik erger me er dan gewoon aan dat je je niet laat zien hier, tot er weer eens gebasht kan worden op dance of iets gerelateerds, dan denk ik, laat ons lekker gewoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, en op welk gebied ben ik ook maar 1 greintje anders dan elk ander hier?.
Het valt jou alleen bij mij extra op omdat wij op dat gebied recht tegenover elkaar staan.
Misschien dat ik dan toch maar ja zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik wil jou daar niet tegenkomen hoor
Ik kan me niet echt voorstellen dat een berg pilleslikker naar go apres ski gaat hoor :pquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb het idee dat het bij dancefeesten gewoon meer naar buiten wordt gebracht.
Ik heb niet het idee dat er daar zoveel meer wordt gebruikt dan op andere feestjes
Last, neuh. Dat heb ik hier ook nooit beweerd. Alleen komen we dan weer uit op de muzieksmaakkwestie, en ben ik gewoon van mening dat als je een soort muziek alleen leuk kan vinden op drugs, dat het dan kutmuziek isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat stamt nog uit de tijd dat je wel drugs moest gebruiken om de hele nacht op 160 BPM te kunnen dansen. Denk ik.
Maar effe serieus. Geen idee. Maar heb je er last van? Nee, want je gaat niet eens naar dat soort feestjes. En daarbij staat echt niet 80% te klapkaken als vroeger hoor.
ja, goeiekoop laminaat klikt lastiger...of het is geen kliklaminaat maar lijmlaminaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh het gaat dus mis bij het klikken
Top! Is Yordi nog niet handig genoeg daarvoor?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh is goed. Dan kan B. die 16 april wel meenemen als ie hierheen komt![]()
Ja ik heb laminaat![]()
Alleen ik krijg het er in mn eentje niet in![]()
Ben dus min of meer wanhopig op zoek naar hulp bij het leggen.
nee, ik ben hier normaal nooit idd, echt alleen maar als jullie het over dance hebben, dat kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik erger me er dan gewoon aan dat je je niet laat zien hier, tot er weer eens gebasht kan worden op dance of iets gerelateerds, dan denk ik, laat ons lekker gewoon.
Nee dat lijken me meer van die snuiversquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt voorstellen dat een berg pilleslikker naar go apres ski gaat hoor :p
Mij wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik wil jou daar niet tegenkomen hoor
Ik heb het over NU, de laatste uren. Ik heb je amper gezien, alleen nu kom je om de hoek zeilen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ben hier normaal nooit idd, echt alleen maar als jullie het over dance hebben, dat klopt.
quote:
Ben het op zich met je eens, alleen is het niet zo dat je slechte muziek door xtc goed gaat vinden. Integendeel. Eerder andersom, als je het nuchter al slecht vindt dan wil je het onder invloed al helemaal niet horen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Last, neuh. Dat heb ik hier ook nooit beweerd. Alleen komen we dan weer uit op de muzieksmaakkwestie, en ben ik gewoon van mening dat als je een soort muziek alleen leuk kan vinden op drugs, dat het dan kutmuziek is.
Ja, soms moet ik wel eens werken, kan ik er wat aan doen dat jullie erover beginnen als ik terug ben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het over NU, de laatste uren. Ik heb je amper gezien, alleen nu kom je om de hoek zeilen.
Maar whatever, ik heb nu weekend.
Fijn weekend allemaal! ( ook jij HW.)
We zijn met genoeg om dat nooit te laten gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het over NU, de laatste uren. Ik heb je amper gezien, alleen nu kom je om de hoek zeilen.
Maar whatever, ik heb nu weekend.
Fijn weekend allemaal! ( ook jij HW.)
Ach, het zal me worst wezen, ik vind de reactie alleen altijd wel vermakelijk als ik mijn laatste uurtje uit zit te zitten hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, alleen is het niet zo dat je slechte muziek door xtc goed gaat vinden. Integendeel. Eerder andersom, als je het nuchter al slecht vindt dan wil je het onder invloed al helemaal niet horen.
Zelfs bij een concert van rowen heze (ofzo) kwam ik pillenslikkers en dealers tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt voorstellen dat een berg pilleslikker naar go apres ski gaat hoor :p
Is goeiekoop kliklaminaat. En ik deed voorzichtig maar moest nog voorzichtigerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, goeiekoop laminaat klikt lastiger...of het is geen kliklaminaat maar lijmlaminaat
stukje hout, hamer en voorzichtig vasttikken kan ook.
Neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top! Is Yordi nog niet handig genoeg daarvoor?
peppersprayquote:
Oh dus ik hoef niet met je te dansen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last hoor dan.
Ik kom alleen om te drinken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We zijn met genoeg om dat nooit te laten gebeuren
Hihi dat was vroeger mijn bijnaamquote:
Ik red je morgen welquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef niet met je te dansen?
Wat krijg ik daarvoor terug dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je gewoon een biertje voor me haalt ben ik al tevreden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat was vroeger mijn bijnaam![]()
Glorix dan he, niet poepen
Zelfs in de supermarkt word ik aangesproken of ik pillen kan regelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs bij een concert van rowen heze (ofzo) kwam ik pillenslikkers en dealers tegen
Gokje: kaal, petje, bomberjack?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs in de supermarkt word ik aangesproken of ik pillen kan regelen.
Wat wil je hebben dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat krijg ik daarvoor terug dan?
Ja echt erg soms hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je werkt er bij die balie waar ze sigaretten en paracetamol verkopen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee was gewoon boodschappen aan het doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je werkt er bij die balie waar ze sigaretten en paracetamol verkopen?
Ja maar hallo, jij...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee was gewoon boodschappen aan het doen
en je woonde in een klein Frans dorpje wat dapper tegen de Romeinen streed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat was vroeger mijn bijnaam![]()
Glorix dan he, niet poepen
Ik was menhir verkoperquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je woonde in een klein Frans dorpje wat dapper tegen de Romeinen streed?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik eruit zie als een dealer?
De openingsscene daarvan is opgenomen op het trappetje voor mijn stamkroeg in Edinburghquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als één de acteurs uit Trainspotting?
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
De openingsscene daarvan is opgenomen op het trappetje voor mijn stamkroeg in Edinburgh.
Ik trek alleen die baby-scene nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Het blijft een geniale film trouwens.
Ja, vond het ook wel grappig, zal wel een keer een foto maken met mij eropquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Het blijft een geniale film trouwens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vond het ook wel grappig, zal wel een keer een foto maken met mij erop.
Want je kan niet op mijn fobo klikken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben stiekem meer benieuwd naar hoe HW eruit ziet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want je kan niet op mijn fobo klikken?.
Als het eenbeetje te doen is, en dus geen films ala inception oid moeten worden, dan zal het vast wel een keer zover komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Trainspotting was vet, toch vind ik het jammer dat boeken als Filth en Marabou Stork Nightmares van dezelfde schrijver niet verfilmd zijn, betere boeken dan TS nml, imo.
Ik ben ook geen fobo-slet, maar soms kijk ik wel ff hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fobo-slet, maar soms kijk ik wel ff hoor.
dan moet je lost highway eens proberen.. snap er nog steeds niets vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het eenbeetje te doen is, en dus geen films ala inception oid moeten worden, dan zal het vast wel een keer zover komen.
Tsja, als ze The Acid House hebben kunnen verfilmen dan moeten die anderen ook wel kunnen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het eenbeetje te doen is, en dus geen films ala inception oid moeten worden, dan zal het vast wel een keer zover komen.
Boeken in het Engels lees ik alleen in die taalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, als ze The Acid House hebben kunnen verfilmen dan moeten die anderen ook wel kunnen ja.
Filth is echt hilarisch, als je boeken leest moet je die eigenlijk echt eens halen. (ook in het Nederlands verkrijgbaar als Smeris)
Hij las iets over drugs en neuken denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Wtf is ikuuuuh en waarom staat ie 6 keer in mijn fobo?
Dat vind ik wel lastig scorenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeken in het Engels lees ik alleen in die taal.
Ik zal de epubs eens scoren.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij las iets over drugs en neuken denk ik.
Is ook veel beter, al herinner ik me dat ie niet in Engels maar in fonetisch Schots is geschreven, was wel goed te doen trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeken in het Engels lees ik alleen in die taal.
Ik zal de epubs eens scoren.
Daar begin ik inmiddels aan te wennen met mijn maandelijkse tripjes Schotlandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is ook veel beter, al herinner ik me dat ie niet in Engels maar in fonetisch Schots is geschreven, was wel goed te doen trouwens.
quote:Underthetable bribes to get into swanky restaurant
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag declaraties opvoeren voor mijn interview, deze staat helaas bij de uitzonderingen:
[..]
dit komt dus letterlijk zo uit een officieel document![]()
Nou ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
oh damn, ik heb al een idee wie ikuuuh is
vertel...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
oh damn, ik heb al een idee wie ikuuuh is
Mjah denk dat ik er weer een op het lijstje bij kan schrijven...quote:
quote:
ex?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah denk dat ik er weer een op het lijstje bij kan schrijven...
Heb jij een lijstje groupies dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah denk dat ik er weer een op het lijstje bij kan schrijven...
Nee, die zitten gewoon hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje groupies dan ?
no, just the onequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje groupies dan ?
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
btw MissB, ik zie dat je er weer een paar fototjes bij hebt
Goed graven schatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef ArTiC het volgende:
ik ben de enige die niet weet wat er nou bedoeld wordt volgens mij
nah..zo nieuwsgierig ben ik niet want ik krijg hier een enorme flashback vanquote:
goed geregeld! maar dat suggereert dat je wel ver moet gaan reizen als je daar ook gaat werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
LO, ik krijg reiskosten vergoeding bij mn sollicitatie. Wordt leuk, ik ga met een lease auto en t is iets van 280km (retour)
Mijn werklocatie zal nog een stukje verder zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef clevy het volgende:
[..]
goed geregeld! maar dat suggereert dat je wel ver moet gaan reizen als je daar ook gaat werken
owww.. is dat alles.. dat heb ik afgelopen zaterdag nog gereden met de 3,5 tonnerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn werklocatie zal nog een stukje verder zijn
edit: bijna 1200km enkele reis volgens Google maps![]()
Gast heeft gewoon een paar steken los zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nah..zo nieuwsgierig ben ik niet want ik krijg hier een enorme flashback van
zal wel een lastige ex ofzo zijn...sterkte met zo'n figuur
Die gaat tegenwoordig als kentekenplaat door FOK!quote:
Inlegjekruisje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
iemand heeft in de lift en op de handleuning lopen bloeden
Elke keer bij het oversteken zeker?quote:
CL postquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
iemand heeft in de lift en op de handleuning lopen bloeden
Jij denkt dat een touringcar wel even mee kan naar Rotterdam Centrum? Dacht ''t nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elke keer bij het oversteken zeker?![]()
Ik dacht dat jij een bus van de zaak had?
Een echte chauffeur kan dat prima. Ik kan een boeing achteruit inparkeren in een luciferdoosje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij denkt dat een touringcar wel even mee kan naar Rotterdam Centrum? Dacht ''t niet
Sorry, maar wat niet past, past gewoon nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte chauffeur kan dat prima. Ik kan een boeing achteruit inparkeren in een luciferdoosje.
Hoeveel moet je bijleggen om er vanaf te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://www.janvandijk.nl/(...)&carid=4491261#specs
Die wil ik juist gaan kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel moet je bijleggen om er vanaf te komen?
Das toch geen auto voor echte bazen?quote:
En wat vind je dan wel een auto voor " echte bazen" ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch geen auto voor echte bazen?
Geen. Een echte baas laat zich rijden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat vind je dan wel een auto voor " echte bazen" ?
Dat zei de buurvrouw vannacht ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar wat niet past, past gewoon niet
Laat ze maar lullen jofu.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat vind je dan wel een auto voor " echte bazen" ?
Nee klopt, ik wilde eerst voor een EK gaan, maar bij aankomst bij die dealer bleek deze al verkocht.. 5 km verder zat deze dealer, en die had deze dus staan, en kwam met een mooi voorstelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen jofu.
Echte bazen rijden Honda.
Maar dit is niet waar je het over had.
Wel een mooie auto, die 1.6 rijdt ook lekker.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee klopt, ik wilde eerst voor een EK gaan, maar bij aankomst bij die dealer bleek deze al verkocht.. 5 km verder zat deze dealer, en die had deze dus staan, en kwam met een mooi voorstel
vreetzakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
oj, te veel biefstuk, ik kon het niet laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |