Dat denk je maarquote:
Uhuh, dat zijn ze ookquote:
Dat klinkt veel te eagerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of ik je gemarteld heb
Ja ja, mij overtuig je niet meer zo makkelijk!quote:
En de voorgenomen HW-Rip-Kluts-Godt-Tech-meet was dus allemaal nep?quote:
Nou, iig onbekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de voorgenomen HW-Rip-Kluts-Godt-Tech-meet was dus allemaal nep?
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.quote:
Volgens mij bestaat Tech helemaal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Urban Legend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat Tech helemaal niet
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.
Ik ben provinciaal-af?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog verder nuanceren. Groepmeets met mensen van buiten de Randstad.
godverdommequote:
Ik zou hem schoppen. MET je Wolfbeaters.quote:
Jammer. Het had wel wat, outcast zijn.quote:
euh.. neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.
Snap je het nog?
Uhuh, die zijn daar speciaal voor, met die rode hakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou hem schoppen. MET je Wolfbeaters.
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, die zijn daar speciaal voor, met die rode hak
quote:
Da's wel handig! Als er bloed op komt, lijkt het net alsof dat hoortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.
Bah meeten, daar doe ik niet aan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gemeet dat een meet overbodig is.
Snap je het nog?
Is de naam daarom afkomstig van Tekken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Tech is al zo oud, dat de Zombiestomper toch wat relevanter was geweest.
Geen idee, who cares, ze zijn tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is de naam daarom afkomstig van Tekken?
Omdat je er zo goed mee kunt schoppen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
Freddy's coming for yooooooooouuuuuuuuu
Dat ben ik met je eens, vind het mooie schoenen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, who cares, ze zijn tof
3,4 better lock your doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
Uhuh geil he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, vind het mooie schoenen.
Dit is tof en dit wil ik hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
ooooooooooooone
twooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is tof en dit wil ik hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Dit is tof en dit wil ik hebben.Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
quote:
Dit is tof en dit wil ik hebben.Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er alleen echt geen reet aan verder, maar goed.
Jemig wat een vervelende bende zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
LOL ja die zijn vreselijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.
OMG. Die vreselijke dingen ja. Die je ook voor in huis had toen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan kabouters.. of god verhoedde, laven.
Ja, randstadtuig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jemig wat een vervelende bende zeg.
Mijn moeder heeft die dingen ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
OMG. Die vreselijke dingen ja. Die je ook voor in huis had toen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vond je al wat klein iddquote:
5, 6 grab your crucifixquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
7,8 better stay up late time to get some jailbait
quote:
Of welquote:
Mijn grens ligt toch wel bij tien jaar verschil hoorquote:
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat momentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn grens ligt toch wel bij tien jaar verschil hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat moment.
tanzenquote:
Ich will noch nicht gehen. Ich will nog ein bischen tanzen!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tanzen![]()
Gaan jullie naar awfs eigenlijk?
ligt vast aan de hoeveelheid bier er voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij, boeit het me op dat moment.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jij toch ook?
Awakenings Festivalquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als je in mijn nachtmerries zit vannacht
quote:
Om nu wéér op en neer te vliegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tanzen![]()
Gaan jullie naar awfs eigenlijk?
Gewoon, de waarheidquote:
Your loss, ik ga losquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om nu wéér op en neer te vliegendenk dat ik t laat schieten
I like this. (y)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om nu wéér op en neer te vliegendenk dat ik t laat schieten
Ik prik je welquote:
das de inhoud, niet t soort antwoordquote:
Ik hoor een heel ander muziekje hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Verdammt, Ich lieb dich, ich lieb dich nicht. Verdammt, ich brauch dich, ik brauch dich nicht *zingt
Is uitverkocht al toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maten van me begonnen er ook weer over ja.
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Verdammt, Ich lieb dich, ich lieb dich nicht. Verdammt, ich brauch dich, ik brauch dich nicht *zingt
Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Vooralsnog weet ik nog niks.quote:
Dan ben je op zich wel redelijk tot zeer te laat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maten van me begonnen er ook weer over ja.
same here.. kennis maken gaat van 2 kanten he :pquote:
Don't hassle with the hoffquote:
Maar da's een heel ander nummerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!
(Ik schrijf op wat ik DENK dat hij zingt, geen idee.)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef clevy het volgende:
[..]
same here.. kennis maken gaat van 2 kanten he :p
Geniaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duuuuuuuuhuuuuhuuuuuuu! Du allein macht nicht so sehr! Duuuuhuuuuuuu bist alles, was ich wiiihiiiihiiil!!!
(Ik schrijf op wat ik DENK dat hij zingt, geen idee.)
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor een heel ander muziekje hoor
Ja ik wil wel, maar ik kan dan elk weekend in t vliegtuig stappen, dan kan ik wel leuk gaan verdienen straks, maar daar blijft dan weinig van overquote:
kaarten zijn altijd nog wel te krijgen, de vraag is alleen voor hoeveel.quote:
Rat in mi kitchennnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die had ik even in m'n hoofd.
Oh, dit zingt hij eigenlijk:quote:
quote:Du bist alles, was ich habe auf der Welt, Du bist alles was ich will.
Du, Du allein kannst mich versteh'n. Du, Du darfst nie mehr von mir gehn.
Is er geen potje dan?quote:
Uhu. Want jij bent een kenner?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kaarten zijn altijd nog wel te krijgen, de vraag is alleen voor hoeveel.
Mijn Duits is net zo goed misschien zelfs slechter dan dat van jou.quote:
Ga jij maar even achter je callcenteruitzendkrachtjes aan, dit onderwerp spreekt jou toch niet aan.quote:
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga jij maar even achter je callcenteruitzendkrachtjes aan, dit onderwerp spreekt jou toch niet aan.
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.quote:
Ja want ik was hartstikke serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...
Ik vind het eenbeetje sad, maar goed, carry on.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.
Net als deze.
Rot toch op man, met je haat tegen dingen waar je uberhaupt niks vanaf weet, ouwe zeur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef me niet van te voren bezig te houden met drugs om me op mijn eigen muziek te kunnen vermaken...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
En waar zou ik precies niets vanaf weten dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rot toch op man, met je haat tegen dingen waar je uberhaupt niks vanaf weet, ouwe zeur.
Die heb ik nog steeds op de blackberry staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat liedje vroeger op een bandje in de auto.
Net als deze.
NOUKIEEEEEEEEquote:
I don't wanne be your lover for the weekendquote:
Je gaat ervan uit dat mensen als ik alleen maar zwaar onder de dope de weg kwijt zijn op feestjes en het anders niet leuk vinden. En dat is niet het geval. Maar moet je niet een jong grietje hosselen ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar zou ik precies niets vanaf weten dan?.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
NOUKIEEEEEEEE
Dagelijks gebruik ik zowel waterkoker als de senseo![]()
Zo blij ermee![]()
Hoe kan ik je ooit bedanken
Voel de liefde.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
Mensen die haten op het hoe of wat met betrekking tot het gaan naar dancefeestjes die er echt helemaal niks vanaf weten.
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat mensen als ik alleen maar zwaar onder de dope de weg kwijt zijn op feestjes en het anders niet leuk vinden. En dat is niet het geval. Maar moet je niet een jong grietje hosselen ofzo?
Of je vat alles serieus opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?.
Nee, mijn date van 30 wacht zo op me.
Als ik op moet rotten, haat en ene oude zeur ben, wie neemt het dan te serieus?quote:
De laatste keer dat ik drugs gebruikt heb kan ik me niet eens meer herinneren, en daarbij ben ik in de tussentijd wel naar feestjes geweest. Dus doe niet zo triest, gelijk reageren op zo'n minderwaardige manier puur omdat het niet in JOUW straatje past.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet er dan van te voren al drugs geregeld worden?.
Nee, mijn date van 30 wacht zo op me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |