Bacardi - Taksi.quote:
E_M gaat pissen in een bar maar laat drankje staan, komt terug, drinkt drankje op, en gaat bijna out.quote:
hmm.. kokos is lekker.. heb net een verse (alsin net uit de groente sectie van de winkel, helaas geen groene) schoongemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacardi - Taksi.
Kwam een collega ooit mee en eerlijk gezegd niet zo goor als het lijkt.
Malibu-chocomel dronk ik vroeger ook wel eens, maar ik hou eigenlijk niet van kokos, dus ik drink dat nooit meer.
Maar je weet op je 12e toch wel dat je een drankje nooit onbeheerd achter moet laten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
E_M gaat pissen in een bar maar laat drankje staan, komt terug, drinkt drankje op, en gaat bijna out.
Zoiets.
En toen kreeg hij in een uur tijd 10 orgasmes, maar dan omdat hij genomen werd door een stel grote kerels uit de sloppenwijken van Rio?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
E_M gaat pissen in een bar maar laat drankje staan, komt terug, drinkt drankje op, en gaat bijna out.
Zoiets.
Dat is het eerste wat ik leerde toen ik ging stappen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je weet op je 12e toch wel dat je een drankje nooit onbeheerd achter moet laten?
Het klikt heel viesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacardi - Taksi.
Kwam een collega ooit mee en eerlijk gezegd niet zo goor als het lijkt.
Malibu-chocomel dronk ik vroeger ook wel eens, maar ik hou eigenlijk niet van kokos, dus ik drink dat nooit meer.
Al is het maar omdat iemand anders dan je drankje kan opdrinken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je weet op je 12e toch wel dat je een drankje nooit onbeheerd achter moet laten?
Jij ook babequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
En toen kreeg hij in een uur tijd 10 orgasmes, maar dan omdat hij genomen werd door een stel grote kerels uit de sloppenwijken van Rio?
Ja, en toen ging ie The Fountain kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
En toen kreeg hij in een uur tijd 10 orgasmes, maar dan omdat hij genomen werd door een stel grote kerels uit de sloppenwijken van Rio?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al is het maar omdat iemand anders dan je drankje kan opdrinken.
Is toch de belangrijkste reden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al is het maar omdat iemand anders dan je drankje kan opdrinken.
In zijn new-hippiekamer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ie The Fountain kijken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, mutsquote:
It takes one to know onequote:
Laat me raden. En die kerels bleken achteraf gezien ook nog eens met HIV besmet te zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
O wee als je in mijn nachtmerries zit vannachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik ga me maar ff afreageren op t gereedschap en de oldtimers
kom je daar met t juiste gereedschap binnen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als je in mijn nachtmerries zit vannacht
Leven op het randje he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat me raden. En die kerels bleken achteraf gezien ook nog eens met HIV besmet te zijn?
En hoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef clevy het volgende:
[..]
kom je daar met t juiste gereedschap binnen dan?
Je moet positief denken en er vanuit gaan dat je geen nachtmerries krijgt maar fijne dromen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als je in mijn nachtmerries zit vannacht
Met peu en gereedschap? Guess againquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet positief denken en er vanuit gaan dat je geen nachtmerries krijgt maar fijne dromen.
Ik heb vaak nachtmerries waar gereedschap in voorkomt... and not in a good wayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef clevy het volgende:
klinkt als inbraak.. dievenklauwen monteren
Je hoeft alleen maar ongewild seks te hebben met haar ventquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef clevy het volgende:
[..]
kom je daar met t juiste gereedschap binnen dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar ongewild seks te hebben met haar vent
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met zijn "gereedschap" en dat wil ik ook liever zo houden.
Zeg toch ook niet dat je er aan moet denken dat Peu in je dromen voorbij komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met peu en gereedschap? Guess again
Ik voel me met de seconde nieuwsgieriger wordenquote:
Lieve schat, als ik enige invloed daarop zou hebben...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat je er aan moet denken dat Peu in je dromen voorbij komt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me met de seconde nieuwsgieriger worden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me met de seconde nieuwsgieriger worden
Ja bij mij werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik enige invloed daarop zou hebben...
Half singles zat pas in mijn nachtmerrie.. terwijl ik bewerkt werd, had samzz seksquote:
Evil!!quote:
En ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half singles zat pas in mijn nachtmerrie.. terwijl ik bewerkt werd, had samzz seks
Dat wil je niet weten.quote:
Dat klinkt wel tamelijk bizar ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half singles zat pas in mijn nachtmerrie.. terwijl ik bewerkt werd, had samzz seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |