omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldigquote:
en bescheidenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldig
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom je vrijdag dan wel in je sexy leren motor pak?
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcohol
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorryquote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.
You tell her bozzquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Dan houd ik mijn kaken ook stijf op elkaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Oke komt de cockblock.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke komt de e hossel
Let op: of tam moet je een slaapregelen.
kan niet ivm je kniequote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke komt de cockblock.
Let op: Bozz je mag best bij mij slapen hoor
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?quote:
Ik wil best vrijdag komen ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.quote:
Een daglimiet op grappen. Moet niet gekker worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vrijdag sowieso al in de stad. Afscheidsfeestje van collega van mijn vriend.Mocht dat niet gezellig zijn wat ik al wel verwacht haha kom ik even.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |