quote:
vleeschquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk nu uit op van die wilde runderen
Nee toch? Maar je wilt toch altijd een "spare" hebben voor het geval je een leuke conducteur/kip hebt of niet dan?quote:
Mannen moeten idd aan het bier, whiskey of iets anders stoers ja.quote:
Dat is wel koetsjie ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Passoa.Daar heb ik me vroeger zovaak lam aan gezopen dat ik het nu niet eens meer kan ruiken of ik ga al half over mijn nek.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen moeten idd aan het bier, whiskey of iets anders stoers ja.
Whiskeyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verrektes goed idee man! Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee toch? Maar je wilt toch altijd een "spare" hebben voor het geval je een leuke conducteur/kip hebt of niet dan?
Doe mij maar een sneeuwwitjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
En dan heb je het hopelijk niet over de Audio Bully's versie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Bang bang, he shot me down. Bang Bang, I hit the ground. Bang bang.
Checkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard die van Nancy Sinatraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb je het hopelijk niet over de Audio Bully's versie?
Hoewel die verder wel helemaal the bomb zijn, dat nummer was een missertje.
Helemaal top!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verrektes goed idee man! Niet eens aan gedachtNeem ik alleen niet de speciale glazen mee.
Ooh wacht, ik heb nog lipton Ice tea glazen, horeca spec. Die boeien niet als ze kapot gaan, heb ik er toch nog 5 dozen van.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker die kalfjes zien er lekker uit
quote:
Ik weet nog wel dat ik Safari vroeger mixte met fristiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Passoa.Daar heb ik me vroeger zovaak lam aan gezopen dat ik het nu niet eens meer kan ruiken of ik ga al half over mijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |