Schoenen?quote:
Maat van me dronk altijd pisang ambon, is ook veel te zoetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik Safari vroeger mixte met fristiMoet ik nu ook niet meer aan denken, zoete meuk
vleeschquote:
Ging dat niet schiften?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog wel dat ik Safari vroeger mixte met fristiMoet ik nu ook niet meer aan denken, zoete meuk
Doe maar niet man, anders worden we echt TE lamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helemaal top!
Ik neem ook nog wijn mee voor de zekerheid.
Ik sleep dr wel een Top Gear - style mee naar je toequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik kom nog uit de bessentijd...als iets smerig was
maar het was goedkoop
en apfelkorn...gewoon onder schooltijd
*prikt*quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sleep dr wel een Top Gear - style mee naar je toe
quote:
Wodka en cola in huis voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en waar moet ik aan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wodka en cola in huis voor jou![]()
Het enige dat ik niet eerst hoef te gaan kopen.
Moet morgen even boodschappen doen voor het avondeten, het ontbijt en het drinken
Waarom nu weer kiezen?quote:
Zit E-M's verhaal in Rioquote:
Nee? Kan ook passoa zijn geweest trouwens... Een van die twee deed ik mixen met fristi.quote:
quote:
Een Baksi is overigens ook niet verkeerd. Soms.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet geloof ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een Baksi is overigens ook niet verkeerd. Soms.
staat alleen maar oud spul dan, dat loopt niet wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef PeuRac het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die randdebielen plannen de sollicitatie precies op de dag dat ik naar Essen wil, naar de preview van de grootste oldtimerbeurs van de wereld![]()
![]()
Doe ik wel als we daar zijn. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah hoe lief!
Ja gaan we samen doen toch? Kan hier wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |