da hoef niet hoorquote:
Ik weet niet waar jouw huis woontquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ThanksIn het ziekenhuis in mijn woonplaats
![]()
[..]
Niice![]()
Ja goed!Ga zo weg om te werken, half 4 beginnen
![]()
Fijne avond iedereen, tot later!![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijpen genoeg op zo een productie eiland
Wat heb jij aan te merken op de pijpkunsten van Barbabequote:
Whehehehehehquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijpen genoeg op zo een productie eiland
Pas maar opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij aan te merken op de pijpkunsten van Barbabe?
Doodsverwensing!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pas maar opanders ga je straks de pijp uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Als je dan even wacht tot KG er is, kun je de pijp aan Maarten geven!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pas maar opanders ga je straks de pijp uit
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doodsverwensing!BAN!
Ja, geef me dan een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wil te graag ventje ...quote:
Kinderen die vragen....quote:
Het was hier een beetje flauwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo zout heb ik het nog nooit gegeten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega zat net tegen mij te klagen over de jongens van ict ja als je ze belt dan zeggen ze ik kom er zo aan. En 2 uur later zie je zo nog niet. Dus zei ik tegen hem. Zeg die gasten of ze trek hebben in saucijzenbroodjes. Hij belt naar ict en zegt tegen ze hebben jullie trek in saucijzenbroodjes. Waarna die jongens van ict binnen 10 tellen in de kamer stonden. Op hun vraag waar de saucijzenbroodjes waren zei hij(tip van mij) nee ik vroeg of jullie trek hadden niet dat er hier saucijzenbroodjes zijn. Maar nu jullie er toch zijn kunnen jullie meteen even naar mijn probleem kijken.
die heeft binnenkort geen internet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega zat net tegen mij te klagen over de jongens van ict ja als je ze belt dan zeggen ze ik kom er zo aan. En 2 uur later zie je zo nog niet. Dus zei ik tegen hem. Zeg die gasten of ze trek hebben in saucijzenbroodjes. Hij belt naar ict en zegt tegen ze hebben jullie trek in saucijzenbroodjes. Waarna die jongens van ict binnen 10 tellen in de kamer stonden. Op hun vraag waar de saucijzenbroodjes waren zei hij(tip van mij) nee ik vroeg of jullie trek hadden niet dat er hier saucijzenbroodjes zijn. Maar nu jullie er toch zijn kunnen jullie meteen even naar mijn probleem kijken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft binnenkort geen internet account meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |