Dan heeft die evt andere gedachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tenzij het een vrouwelijke recruiter is

Precies, gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, gewoon afwachten dus. Je toont in ieder geval al initiatief dus zal zeker tellen.
En vrouwen nodigen ze sneller uit (geen idee waarom)
nee, volgens de site is het een mannetje van het bedrijf zelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]

die kom ik in de IT het meest tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]

quote:

Haiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef Enfermera het volgende:
Marijke![]()
Je hebt gesolliciteerd begrijp ik?
![]()
Waar?

Goed bezig !!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik heb 5 sollicitaties de deur uitgedaanIn Hoogeveen, Zwolle en Dronten en 1 IT-vacature

Ben jij de enige vrouw in de organisatie...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed bezig !!![]()
Bij mij geen vrouwen tijdens mijn sollicitatie. Maar dat was ook omdat er geen vrouwen aanwezig waren

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
Lol. Ik 'schrik' altijd als ik iemand vreemds (geen klant/leverancier ofzo) aan de lijn krijg en ze dan zeggen 'Ah ik spreek met x van de foto op de website'.... Denk ik altijd: Welke website !!!!
Maar ze bedoelen onze bedrijfswebsite waar onze foto op staatD'oh.
Zoheeeeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik heb 5 sollicitaties de deur uitgedaanIn Hoogeveen, Zwolle en Dronten en 1 IT-vacature

Mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed hoor
Vandaag naar het ziekenhuis geweest, maar ik kon je nergens vinden![]()

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben jij de enige vrouw in de organisatie...
Ik zit hier op een afdeling met 5 vrouwen... als enige man

Wss het verkeerde ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi
Hahahahhaha![]()
Joh! Daar ben ik ook pas vanaf half 4
Maar wrom was je in het ziekenhuis dan

Ach, je hebt vrouwen en vrouwen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier op de hele etage geen vrouw te vinden

Dat zal vastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wss het verkeerde ziekenhuis![]()
![]()
Voor controle bij de dermatoloog
Hoe is het met jou?![]()

Hier genoeg, alleen leeftijdsverschil is iets tequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, je hebt vrouwen en vrouwen...
in het pand zijn wel een aantal it vrouwen aanwezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier genoeg, alleen leeftijdsverschil is iets te

Die kom je thuis weer tegen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

Oke, werkze straksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zal vast
Ah okeGelukkig niets ernstigs!
Zag vandaag nog een ambu in de stad, allemaal lurkers/ramptoeristen eromheen
Goed, goedGister onverwacht dagje vrij gehad, erg lekker. En vandaag heerlijk uitgeslapen
Over een kwartiertje weg om te werken

Verzekeringen, ehm iets en ehm 2 onbekenden want was via UZB of detacheerder en naam van de organisatie stond er niet bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
lol
![]()
[..]
Zoheeeee![]()
Wat leuk!
in welke sectoren nog meer behalve IT?
Maar wat gaaf joh
![]()

Die is mooooooooooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Barreltje het volgende:
DIT jasje is zooo gaaf
alleen een beetje belachelijk duur![]()

ik vind de victoria dress wel watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Barreltje het volgende:
DIT jasje is zooo gaaf

Gaaf!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Barreltje het volgende:
DIT jasje is zooo gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |