abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94654853
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:
Een hele fles en dan "aangeschoten". Tuurlijk :')
Inderdaad, ik heb heel veel nodig voordat ik dronken ben. Ookal ben ik dronken, ik blijf altijd hetzelfde denken.
pi_94654879
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:
Een hele fles en dan "aangeschoten". Tuurlijk :')
Hij is een geoefend drinker.
pi_94654920
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gast, ben je weer aan het drinken. :{ Ik zou dat echt eens laten, hoewel JD lekker is. :)

Zo naar Café d'Anvers. :Y
Dit is de eerste keer in bijna een maand dat ik weer eens wat drink dus het kan toch :P

Veel plezier daar in het café. Lijkt me best leuk daar als je niet kansloos bent.
pi_94654931
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer in bijna een maand dat ik weer eens wat drink dus het kan toch :P

Veel plezier daar in het café. Lijkt me best leuk daar als je niet kansloos bent.
Dan moet je eens meegaan. :Y
pi_94655086
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet je eens meegaan. :Y
had ik gedaan als ik me niet kansloos voelde :P
pi_94655094
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

had ik gedaan als ik me niet kansloos voelde :P
Gewoon doen.
pi_94655148
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon doen.
Jij reageert snel zeg , je reactievermogen is nog niet achteruit gegaan door de alcohol
pi_94655170
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij reageert snel zeg , je reactievermogen is nog niet achteruit gegaan door de alcohol
Ik ben nog helemaal nuchter en aangezien ik BOB ga zijn blijft dat ook wel zo. :)
pi_94655641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.

Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.

Daarna ga ik weer met de nachtbus naar huis als ik nog weet waar ik ben.
Ga maar gewoon naar bed.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:16:23 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94655896
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Halcon het volgende:
Hij is een geoefend drinker.
Niemand is slechts aangeschoten na een fles whisky, tenzij je er echt uren over gedaan hebt. Klinkt als sterke verhalen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94656375
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niemand is slechts aangeschoten na een fles whisky, tenzij je er echt uren over gedaan hebt. Klinkt als sterke verhalen.
Echt niet. het is echt zo. Ook toen ik een hele fles goldstrike naar binnen had gewerkt was ik slechts aangeschoten. Misschien ben ik nu wel dronken maar ik blijf altijd hetzelfde denken.
pi_94656433
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ga maar gewoon naar bed.
Ik moet de trein van 11 uur nog halen. Dus ik ga nu nog even wat drinken en dan ga ik om half 2 weer terug denk ik. En dan mezelf depressief voelen omdat ik dan al die stelletjes zie als ik op de nachtbus sta te wachten op terug weg O+
pi_94656730
Richard en sterke verhalen? Nee. :D
Ron Paul 2012
pi_94656795
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb enkel de waarheid getypt in al mijn posts. Het feit is gewoon dat ik een heel vreemd leven leid met vele uitzonderlijke gebeurtenissen die een normaal mens nooit zou meemaken.

Ik ga nu, morgen een verslag als ik nog wat bijzonders/vreemds meemaak.

Volgende week een verrassende onthulling van een bijzondere gebeurtenis dat ik afgelopen week heb meegemaakt.
pi_94657179
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb enkel de waarheid getypt in al mijn posts. Het feit is gewoon dat ik een heel vreemd leven leid met vele uitzonderlijke gebeurtenissen die een normaal mens nooit zou meemaken.

Ik ga nu, morgen een verslag als ik nog wat bijzonders/vreemds meemaak.

Volgende week een verrassende onthulling van een bijzondere gebeurtenis dat ik afgelopen week heb meegemaakt.
De grote Richard show. :')

Nou we kunnen niet wachten hoor. De cliffhanger zit er weer goed in. Ben je versierd door je oom die eigenlijk een broer van je is, waar je achter kwam na zes maanden backpacken in Papua?

Of gaat dit over dat gedoe waar je in een inrichting moest zitten, waarom moet zo'n verslag dan een week wachten en waarom heb je nu uberhaupt wel behoefte om dit op een zeer aandachttrekkerige wijze te delen terwijl je er eerst ''nachtmerries'' van kreeg?

[ Bericht 5% gewijzigd door Supersoep op 26-03-2011 23:24:57 ]
Ron Paul 2012
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:58:56 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94657518
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef Supersoep het volgende:
mja ik vind het ook opvallend. als hij echt zoals beweerd de waarheid post dan was de fles al niet meer vol.
of een klein flesje
of weinig alcoholpercentage

als hij echt een hele fles binnen korte tijd naar binnen heeft gewerkt zoals het klinkt....dan gaat het straks vast niet meer heel erg goed met hem:P

1 "drankje" is 12 ml alcohol dacht ik, en met 750ml aan 40volumepercentage alcohol (750X0,4=300ml) zit je al zon beetje op 300/12 = 25 "drankjes" alcohol
dan ga je echt wel een beetje dingen merken....(en dat is een understatement)

als ik zoveel drink en het binnen houdt, dan zwalk ik naar me bed, en val ik snel in slaap(of misschien bewusteloosheid, dat weet ik niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 23:12:20 ]
pi_94658431
Dat van die hele flessen naar binnen werken zonder wat te voelen vind ik ook nogal ongeloofwaardig. En dat je het kán betekent niet dat je heto ok moet doen, want het blijft erg belastend voor bijv. je lever om in een keer zoveel alcohol ('gif') naar binnen te werken.
pi_94658524
quote:
Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja :D
Je begrijpt wel hoe triest en freaky dat eigenlijk klinkt hoop ik.... :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 23:27:56 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94658692
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat van die hele flessen naar binnen werken zonder wat te voelen vind ik ook nogal ongeloofwaardig. En dat je het kán betekent niet dat je heto ok moet doen, want het blijft erg belastend voor bijv. je lever om in een keer zoveel alcohol ('gif') naar binnen te werken.
ze zeggen dat als je geen ervaren drinker bent, moeilijk met de dronkenwordt effecten om kan gaan. wel is zo dat sommige dan minder de neiging hebben om over te geven.
dus dat richard niets zegt te merken is zeer vreemd te noemen
als je vaker drinkt, kan je beter omgaan met de effecten. maar dodelijke hoeveelheid, of wanneer je bewusteloos raakt of doodgaat of wat dan ook grens blijft hetzelfde.

ik ben op ema-cursus geweest wegens vermoedens van autorijden onder invloed met 2,0 promille(880 ugl) (na correctie).

ik dronk niet echt elke dag, alleen soms, maar dan wel vaak heel veel.
me vrienden noemden me allemaal "een alcohollist" en hadden interventies erover.
na 20 glazen raak ik altijd "de tel" kwijt. kortetermijnsgeheugen raakt dan helemaal verkloot, dus je kan niet meer de tel bijhouden.

ook krijg je nog wat later dan "Zwarte gaten" de volgende dag van "hoe ben ik precies thuis gekomen" bijvoorbeeld.

en wakker worden(of bijkomen na bewusteloosheid) in je eigen kots(klinkt niet erg charmant he) gebeurd ook meer wel dan niet bij dat soort hoeveelheden

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 23:44:32 ]
pi_94658817
Als je zoveel alcohol moet gebruiken om wat te kunnen voelen, kan je nog beter een blowtje of xtc nemen denk ik. Al is dat Rich met zijn 'psychoses' of wat dan ook niet aan te raden. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 00:49:26 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94662000
Waarom denkt lanterfanteraar dat mensen sneller op een vrijdag worden verkracht dan op een zondag?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94662090
Richard hier live vanuit een bar. Ik zit hier zielig in mijn eentje aan een tafel na wat onbekende gasten te hebben gesproken.
Overal stelletjes en versier pogingen. Vele leuke dames aanwezig hier.maar voor mij is het 1 grote faal als altijd.
pi_94662127
Ik houdt jullie op de hoogte ik ga nu even naar de bar lopen en een johnny walker te halen.
  zondag 27 maart 2011 @ 00:57:55 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94662190
Neem foto's van de mensen om je heen en jezelf en post het hier.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94662322
Nieuw hoogtepunt een gast vroeg waar het toilet was en er werden wat stoelen weg gehaald bij mijn tafel. Mijn volgende update is om half 2
pi_94662414
Dat kan niet daar heb ik mijn pc voor nodig
  zondag 27 maart 2011 @ 01:11:48 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94662611
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
Dat kan niet daar heb ik mijn pc voor nodig
hey rich. ga gewoon heel erg je best doen, en probeer eens iets, zet je daartoe, dat doe ik ook altijd.
doe dat bij een meisje die jou nog niet eerder heeft gezien.

ga naar gasten toe en spot zon meisje daar in de buurt.

of loop door de kroeg, en spot zo1 en doe alsof je er langs moet(ze moet je wel zien aankomen dan).

en zeg gewoon iets aardigs, en bodyrock dat je verder moet lopen.

als ze je niet ziet aankomen, zeg je wat terwijl je inleunt of je hand eventjes voor haar houdt, en leun je direct terug daarna.
en daarna een bodyrock dat je verder wilde lopen(lichaam lichtelijk wegdraaien)

als ze er niet op reageert, of iets negatiefs, ga je weg. als er iets gebeurd onverwachts dat je tijdens de approach al moest aborten (een twijfel in je lopen bijv.) wat zij ziet kan je gewoon langs haar lopen en gaan waar je eerst zogenaamd heen ging.

als ze wel positief reageert, doe dan net zo "blij" terug. doe even of je twijfelt of je verder zal lopen , en draai dan heel je lichaam naar haar toe

succes

het is niet leuk en het is erg eng.... maar als je het goed plant, en uitvoert lukt het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 01:18:54 ]
pi_94662858
Richard is inmiddels Lazerus.
pi_94662940
Dit is de enige foto die ik stiekem kon nemen zonder dat iemandd de flitser opmerkte

pi_94662981
Het lijkt me reuze gezellig daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')