abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94648129
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zo lang, Heel kort paar weken zeg maar. Ik weet de rede niet echt maar ik denk an misschien omdat het te snel is gegaan. Ik vind het heel jammer. Zelfs gewoon als vrienden met elkaar omgaan zou ik geen probleem mee hebben.

Het voelde alsof ik ik weer even terug was in mijn studententijd.

En in plaats van dat ik altijd in mijn eentje zat, had ik nu de mogelijkheid om de nachten met een mooie meid van 19 door te brengen en drank naar binnen te werken en films te kijken.
De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.

Is die drank dan zo belangrijk voor je? Misschien zou je eens moeten overwegen om minder te drinken.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:13:33 #227
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94648147
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zijn die Kroegen op Zondag ook open in het centrum?
dit zijn dingen die ik ook niet weet. volgensmij zijn ze wel gewoon open, ookal zullen ze misschien wat eerder sluiten.

bij me ouders in een dorp vlakbij is een plaatselijk cafe elke dag open behalve de dinsdag of woensdag ofzoiets.

dus in de stad lijkt het me zeker wel te kunnen.

het is wel zo dat het rustiger is dan vrijdag en zaterdagavond denk ik.

quote:
Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
ik denk niet dat de verkrachters op zondag vrij nemen:P
maar je hebt gelijk ja. het zal zondag wat rustiger en minder hectisch zijn. en daarom misschien ook minder verkrachtingen...

niet iets waar rich of ik ons veel zorgen over hoeven te maken dan weer :P maar alsnog is het wel moeilijk om naar buiten te gaan en mensen genoeg te ontwijken dat niemand last van ons heeft.(minderwaardigheidscomplex).
voordat je het weet val je als man in een stil hoekje, en wil niemand meer met je omgaan, en wil je ook maar niemand meer 'lastigvallen'.
en dan minderwaardigheidscomplex overal.

jij boft echt met je vrouwelijk zijn dat sommige dingen als dat niet snel kunnen gaan gebeuren.
pi_94648209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.

Is die drank dan zo belangrijk voor je? Misschien zou je eens moeten overwegen om minder te drinken.
Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.
Maar ze is gewoon heel normaal, een ontezettend lieve meid dat daar studeert. Jammer dat het niet wat langer kon duren deze ervaring.
pi_94648242
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.
Maar ze is gewoon heel normaal, een ontezettend lieve meid dat daar studeert. Jammer dat het niet wat langer kon duren deze ervaring.
Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.
pi_94648332
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.
Het is heel moeilijk om erover heen te komen want ik kon bij haar 100% mezelf zijn. Ze wist zelfs al af van mijn BDD en als ze je dan mee naar de spiegel sleept om te vertellen dat je niet lelijk bent en advies geeft over een betere houding aannemen enzo dan ben ik niet echt in staat haar snel te vergeten. Add dan ook nog eens fysieke aantrekkingskracht die ik bij haar had, ze was echt mijn type.

Mja...
pi_94652146
Ben al een hele tijd verliefd op een meisje van waar ik mee sport..
Na het sporten gaan we altijd nog even wat drinken met zijn allen en kan altijd heel goed met er praten en het is altijd gezellig..
Maar ja die ene keer per week dat ik er maar zie is natuurlijk veel te weinig..
Ik heb niet echt een idee wat ik er nou zou moeten vragen om haar meer te zien.. Het is ook meer de reactie die ik van haar verwacht dat ik er nog niet mee heb uitgevraagd..
pi_94652287
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef robert1989 het volgende:
Ben al een hele tijd verliefd op een meisje van waar ik mee sport..
Na het sporten gaan we altijd nog even wat drinken met zijn allen en kan altijd heel goed met er praten en het is altijd gezellig..
Maar ja die ene keer per week dat ik er maar zie is natuurlijk veel te weinig..
Ik heb niet echt een idee wat ik er nou zou moeten vragen om haar meer te zien.. Het is ook meer de reactie die ik van haar verwacht dat ik er nog niet mee heb uitgevraagd..
Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?
pi_94652379
quote:
Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?
Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zetten ;)
pi_94652431
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zetten ;)
Gewoon doen. Of accepteren dat je als vriend af en toe na het sporten wat drinkt of laten blijken dat je wel wat meer wilt. Een tussenweg is er niet.
pi_94652553
Haha ja dat klopt.. Zal dus gewoon deze week maar is de stap moeten zetten
pi_94652585
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef robert1989 het volgende:
Haha ja dat klopt.. Zal dus gewoon deze week maar is de stap moeten zetten
Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.
pi_94652729
quote:
Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.
Haha ja en dat is natuurlijk niet de bedoeling..
pi_94654009
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.

Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.

Daarna ga ik weer met de nachtbus naar huis als ik nog weet waar ik ben.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:47:16 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94654788
Een hele fles en dan "aangeschoten". Tuurlijk :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94654835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.

Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.

Gast, ben je weer aan het drinken. :{ Ik zou dat echt eens laten, hoewel JD lekker is. :)

Zo naar Café d'Anvers. :Y
pi_94654853
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad, ik heb heel veel nodig voordat ik dronken ben. Ookal ben ik dronken, ik blijf altijd hetzelfde denken.
pi_94654879
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:
Hij is een geoefend drinker.
pi_94654920
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gast, ben je weer aan het drinken. :{ Ik zou dat echt eens laten, hoewel JD lekker is. :)

Zo naar Café d'Anvers. :Y
Dit is de eerste keer in bijna een maand dat ik weer eens wat drink dus het kan toch :P

Veel plezier daar in het café. Lijkt me best leuk daar als je niet kansloos bent.
pi_94654931
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer in bijna een maand dat ik weer eens wat drink dus het kan toch :P

Veel plezier daar in het café. Lijkt me best leuk daar als je niet kansloos bent.
Dan moet je eens meegaan. :Y
pi_94655086
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet je eens meegaan. :Y
had ik gedaan als ik me niet kansloos voelde :P
pi_94655094
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

had ik gedaan als ik me niet kansloos voelde :P
Gewoon doen.
pi_94655148
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon doen.
Jij reageert snel zeg , je reactievermogen is nog niet achteruit gegaan door de alcohol
pi_94655170
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij reageert snel zeg , je reactievermogen is nog niet achteruit gegaan door de alcohol
Ik ben nog helemaal nuchter en aangezien ik BOB ga zijn blijft dat ook wel zo. :)
pi_94655641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:

Ga maar gewoon naar bed.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:16:23 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94655896
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Halcon het volgende:
Hij is een geoefend drinker.
Niemand is slechts aangeschoten na een fles whisky, tenzij je er echt uren over gedaan hebt. Klinkt als sterke verhalen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')