abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94628944
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat ik gewoon een dom gesprek had van " oh dus jij behoort niet tot esn"(esn=vage studentenvereniging). en andere dingen
terwijl zij hevig ioi's stond te geven. zat ik gewoon beetje dom small-talk te doen. en al me cognitieve vermogens op lichaamscontact te richten om haar "normaal" als iemand die het gewent is en als een player aan te raken.
of naja was nieteens lichaamscontact. het was eerder op een comfortabele manier dichterbij lijken te komen dan 50 centimeter.
dan ineens nummer vragen werkt niet denk ik, en is vrfeemd
Licht eraan hoe geïnteresseerd ze is in je. Dat moet je kunnen zien aan haar houding.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:01:18 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628945
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:59 schreef richard_prf het volgende:
Alles draait om het uiterlijk in het nachtleven. Zomaar op iemand afstappen gaat toch niet werken. Kijk om je heen en stap op dames af die oogcontact maken (wat bij mij dus nooit gebeurd). En vervolgens praat je zo positief mogelijk over jezelf en toon je interesse in haar en stel je open vragen. Probeer vervolgens op haar verhaal in te haken en probeer wat grapjes te maken.

Zo hoort het te gaan volgens mij.

Als je je uiterlijk niet mee hebt dan kan je het beter op andere manieren proberen zoals via internet.
ja zo hoort/kan het

dan geven de ladies al ioi's, en als ze erg geinteresseerd zijn kan je het bijna niet verkloten.
dan vertrouw je alleen op wat ze tot dan toe van je weten(waarschijnlijk niets), en je uistraling, en je uiterlijk.

maar in die tussentijd moet je wel niet eenzaam in een hoekje komen te staan.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:03:17 #123
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628958
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Licht eraan hoe geïnteresseerd ze is in je. Dat moet je kunnen zien aan haar houding.
oh ze was geinteresseerd.
enige manier dat ik ooit een meisje kan krijgen is als zij alles maar regelt ofzoiets. dat zij me gerusstelt en me meeneemt, en me helemaal verliefd gaat maken.
zo erg was het niet, en dat gebeurd ook bijna nooit.
ze was signalen aan het geven en op mij aan het wachten. maar dan geven ze het na een paar minuten op. dan is het "window closed"
pi_94629003
Toch vind ik het knap van je dat geen problemen hebt met het benaderen van dames (mijn grootste obstakel)

Het klinkt alsof je teveel sociale vrees hebt om succes te krijgen.Ik had er ook extreem veel last van maar het is volledig verdwenen bij mij. Bij mij was het verdwenen omdat ik het opgaf en wist dat ik eenzaam en alleen zou blijven. Toen verdween mijn sociale vrees ook omdat het me niks meer interesseerde.
pi_94629021
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat ik gewoon een dom gesprek had van " oh dus jij behoort niet tot esn"(esn=vage studentenvereniging voor buitenlanders). en andere dingen
terwijl zij hevig ioi's stond te geven. zat ik gewoon beetje dom small-talk te doen. en al me cognitieve vermogens op lichaamscontact te richten om haar "normaal" als iemand die het gewent is en als een player aan te raken.
of naja was nieteens lichaamscontact. het was eerder op een comfortabele manier dichterbij lijken te komen dan 50 centimeter.
dan ineens nummer vragen werkt niet denk ik, en is vrfeemd
Als ze je duidelijk leuk vond (dat haal ik uit die post) is daar niets mis mee.

Maar ik krijg gewoon het idee dat menselijk contact heel vermoeiend voor je is. Hoe wil je dan ooit een vriendin krijgen?
pi_94629079
Volgens mij krijg je teveel gedachtes tijdens contact en dan vooral negatieve gedachtes. Dit moet je gewoon volledig uitschakelen, nergens meer aan denken alleen dat je een gesprek hebt met dat meisje en luister goed wat ze zegt en dan reageer je daar op zonder meteen negatief te denken. Reageer gewoon spontaan zonder al te veel na te denken.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:20:42 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94629145
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:08 schreef richard_prf het volgende:
Toch vind ik het knap van je dat geen problemen hebt met het benaderen van dames (mijn grootste obstakel)
sorry hoor, maar wat noem jij "geen problemen"?
ik zie ze op een afstandje. dan loop ik honderden dingen af
en dan lukt het net aan(nog nieteens zo vaak gedaan)

met die honderden dingen aflopen is niet naar ze kijken en het overdenken, maar ook bezig lijken met andere dingen voor social proof, en "Excuses" en openers die dan passen tevoorschijn halen. en dan precies het goede moment nemen alsof het "toevallig is".
en tijdens erop aflopen ben ik ook met uitstraling bezig, en hun in de gaten houden wat ze doen, en zonodig inleunen, en meteen terugleunen(terwijl die beweging gaat vlak na zelfst.nw. die ik duidelijker uitspreek). en dan weer meteen uistraling etc.

verrekte alles rich.

quote:
Het klinkt alsof je teveel sociale vrees hebt om succes te krijgen.Ik had er ook extreem veel last van maar het is volledig verdwenen bij mij. Bij mij was het verdwenen omdat ik het opgaf en wist dat ik eenzaam en alleen zou blijven. Toen verdween mijn sociale vrees ook omdat het me niks meer interesseerde.
dat is half een zeer goede instelling. half omdat het om de verkeerde redenen is. voor de rest is het goed.
de echt goede instelling zou zijn "ik heb al succes, ik heb al genoeg contacten en wie ik wil spreken kan ik te spreken krijgen en zo niet dan geef ik er niet om".
maar dat valt als iemand met 0 niet makkelijk te krijgen. en moet gefaked worden met 100den details in uistraling

edit:
verder viel me nog iets op, wat ik graag hier zou willen vragen

waarom hebben sommige meisjes enorme tassen (handtassen?) met van alles en zelfs een tandenborstel bij zich?

met persoonlijk aan hun vragen kwam ik niet verder dan dat hun zeiden van: " ja ik heb vanalles bij me, kijk maar".
maar er is meer achter, het is iets persoonlijks of intiemers ofzo wat ze me niet gunden te weten....

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 03:39:23 ]
  zaterdag 26 maart 2011 @ 04:20:18 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94629562
mlig probeert de p.u.a. methode te leren op de autodidactische tour. mischien zijn zn eigen interpretaties en toepassing daarvan waardoor hij er niet verder mee komt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94629699
Autodidactisch is altijd beter.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:08:06 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94630634
Zij commentaar over PUA:

MLIG, persoonlijk denk ik dat PUA of David Deangelo of dat soort boeken wel kan helpen, maar alleen mensen die verder psychisch en sociaal 100% zijn.

Als jij een gast was zonder zware sociale fobie en depressie met veel vrienden maar verder niet weet hoe hij aan vriendin moest komen, had ik zoiets wel aangeraden. Of tenminste een boek zoals masterflirt.

PUA vind ik smerig dus ik heb nooit echt veel over gelezen behalve forums, masterflirt heb ik wel gelezen en die vond ik beter, moreel gezien.

[ Bericht 16% gewijzigd door Keep_Walking op 26-03-2011 09:27:35 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:55:14 #131
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94631304
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:08 schreef richard_prf het volgende:

Iedereen is onzeker en het gemeenschapelijke thema is een angst die verlamd. Angst verwijnt als er niets op het spel staat. Bijvoorbeeld in een gesprek met een bejaarde. De angst groeit naarmate de ander gewenster is. Dan is het goed om de ander te relativeren. Bijvoorbeeld door het op te geven, of je alvast te verzoenen met het "worse case senario" en er zo beter mee om te kunnen gaan (als inner game in mlig termen).

Een andere manier is het leren begrijpen dat veel mensen gevoelens van onzekerheid kennen. Ook in dit topic blijkt dat mensen helemaal niet zo negatief denken over dit soort problemen (veel te herkenbaar). Bijvoorbeeld, als kinderen vroeger op school zijn gepest (zoals Benzin), dat weten ze misschien niet dat de meeste klasgenoten dat pestgedrag helemaal niet konden waarderen (zoals Straw en Supersoep al aangaven). Als je 80 bent en je luistert naar jullie, dan kies je ook partij voor degenen die onzeker zijn. Omdat het zo zonde is. Terwijl de binkies helemaal niet overtuigend overkomen op iemand van 80.

Vertrouw erop dat mensen aardig zijn en je niet zomaar afrekenen op iedere onvolkomenheid. En degenen die dat wel doen, zijn helemaal geen leuke mensen. Daar ben je dan mooi vanaf.

De angst verdwijnt uiteindelijk met tijd en levenservaring. Wat eventueel blijft, is spijt over de verloren tijd en/of de dingen die je nooit hebt kunnen krijgen. Wees zelf ook eens wat minder kritisch.
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:36:12 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94632019
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zie het grappige niet zo. ik denk verder vooral dat de mannen en de vrouwen (die het zg wel beter weten) hun eigen zienswijzen in het leven, hameren/projecteren op anderen. En dat is, denk ik, nou precies niet wat de onzekere mensen nodig hebben.
Mee eens. Onzekere mensen hebben vooral behoefte aan een omgeving die ze onvoorwaardelijk accepteerd. Lijstjes maken van gewenste eigenschappen/vaardigheden/bezittingen, die noodzakelijk zijn, als je niet wilt worden afgewezen, is allemaal extra druk.

Trouwens, ook problemen die "alleen maar" tussen je oren zitten, zijn reeel en hebben reele oorzaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer op 26-03-2011 11:15:32 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:52:37 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94632456
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat mensen wel onnodig hard op haar zijn. Ik bedoel mensen zijn harder tegenover haar dan MLIG, maar eigenlijk vind ik niet dat ze zoooo gek is.

Tot nu toe komt ze op me over als een hele onzeker meisje die zichzelf sociaal heeft geisoleerd. Maar ik heb geen verhalen gehoord over stalken en zelfmoord dreigingen en 8000 euro sturen.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon richting attention whore valt.
Lanterfant is ok. Die verhaaltjes van haar worden te serieus opgevat. Ze zijn Grappig bedoeld en ik hou wel van onconventionele interpretaties. Dat is ook een leuk spel.

Haar echte probleem is dat ze nu tijdelijk even helemaal buiten spel staat. Toch is ze nu redelijk effectief bezig zichzelf in spel te brengen. Ik hoop dat ze snel een leuk vriendinnetje vindt om mee uit te gaan.
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:10:41 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94632945
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

met die honderden dingen aflopen is niet naar ze kijken en het overdenken, maar ook bezig lijken met andere dingen voor social proof, en "Excuses" en openers die dan passen tevoorschijn halen. en dan precies het goede moment nemen alsof het "toevallig is".
en tijdens erop aflopen ben ik ook met uitstraling bezig, en hun in de gaten houden wat ze doen, en zonodig inleunen, en meteen terugleunen(terwijl die beweging gaat vlak na zelfst.nw. die ik duidelijker uitspreek). en dan weer meteen uistraling etc.

[..]

dat is half een zeer goede instelling. half omdat het om de verkeerde redenen is. voor de rest is het goed.

de echt goede instelling zou zijn "ik heb al succes, ik heb al genoeg contacten en wie ik wil spreken kan ik te spreken krijgen en zo niet dan geef ik er niet om".maar dat valt als iemand met 0 niet makkelijk te krijgen. en moet gefaked worden met 100den details in uistraling
Wat PUA je kan leren, stelt weinig voor. Zodra je in een andere rol komt, worden andere dingen evident. Als je goed in de markt ligt, merk je vanzelf dat hoe mensen reageren als je ze negeert, als je ze aandacht geeft, als je ze tegen elkaar uit kunt spelen. Als je te maken krijgt met hinderlijke aanbidders die je niet ziet zitten, dan snap je onmiddelijk waarom dat gedrag afstotend werkt. Je leert zo dat je kunt spelen met de gevoelens van anderen. Maar dat is het gevolg van goed in de markt liggen. Als je het probeert na te apen, werkt het heel anders.

Dat trukje met paaseitjes kan prima werken, als je goed in de markt ligt. Het gaat dan alleen maar om het creeren van een situatie waarin je met aandacht kunt spelen. Als die aandacht gewenst is, vinden mensen het leuk. Anders sta je voor paal.
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:45:10 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94633907
quote:
met persoonlijk aan hun vragen kwam ik niet verder dan dat hun zeiden van: " ja ik heb vanalles bij me, kijk maar".
maar er is meer achter, het is iets persoonlijks of intiemers ofzo wat ze me niet gunden te weten....
Nee hoor, vrouwen sleuren gewoon een hoop meuk mee. Makeup zooi, deo, een agenda, eigenlijk alles wat er in die tas past. M'n vriendin moet dat ding van d'r ook eens in de zoveel tijd uitmesten omdat er te veel paperassen en ander spul in zit wat ze toch nooit gebruikt.

Verder wat betreft je interpretaties van die signalen: weer zo'n typische misvatting dat met zo'n drankstampertje spelen of in de handen knijpen perse iets betekent. Soms is een sigaar gewoon een sigaar weet je.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94634956
Ik heb het gevoel dat niemand leest wat ik schrijf ;( :@
pi_94635465
Weten jullie waar je ook aantrekkelijker van kan worden; voldoende slaap. Dus niet altijd om vier uur 's nachts je bed in rollen en er vervolgens om twee uur uit te gaan.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:15:10 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94636622
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet.

Mijn eigenwaarde is ook behoorlijk ingetrapt door jongens, dat zal ik niet ontkennen. Werd op de basisschool gepest en op de middelbare school had ik het ook niet makkelijk. Er waren jongens bij die me kleineerden ja.

Maar ik ging pas echt kapot toen ik verliefd werd op een meisje. Zij was vrij populair, ik was verliefd, wist niet hoe ik me moest gedragen, heb het stom laten merken. Ze heeft me toen flink belachelijk gemaakt en flink pijn gedaan. (Als er iets is in mijn leven wat ik over zou kunnen doen, dan zou ik niet (zo stom) hebben laten merken dat ik haar leuk vond. Als dat niet was gebeurd was ik misschien nu wel normaal geweest. )

Ik was kapot, besefte me dat allerlei andere dingen ook niet deugden, had een slechte reputatie bij meisjes (op een gegeven moment waren er velen die regelmatig lelijk tegen me deden. Dat is behoorlijk slopend). Op andere momenten maakten meisjes misbruik van me. Meisjes wisten dat ik alles deed als ze het maar lief genoeg vroegen. Ik heb huiswerk en verslagen gemaakt voor meisjes, ik heb een keer een hele nacht met een meisje gebeld die ruzie had met haar vriendje :) En ik vind dat ook geen probleem, maar had ik had er wel graag op zijn minst een bedankje achteraf voor willen hebben :)

En dat doe ik nog steeds een beetje, ik ben weerloos voor meisjes die dingen verkopen of donateurs aan het werven zijn enzo. Ik heb me toch al wat onzin gekocht. Een lieve lach en wat vragen over mijn dag enzo en ik doe alles. Ze zien dat gewoon.

Ik heb zelfs moeite met meisjes en vrouwen aankijken.
Dat zijn allemaal ondermijnende ervaringen. Een patroon dat is ontstaan en nu in je systeem zit. Dat moet er weer uit. Je niet laten leiden door dat gevoel, is een begin. Dingen te proberen die je eigenlijk niet durft en zo stapje voor stapje je grenzen verleggen.

quote:
Nja, ik heb niets tegen andere mannen, tenzij ze zich echt als een eikel gedragen. Het gebeurt niet vaak dat ik het niet met jongens kan vinden.

(en tuurlijk ben ik wel erg jaloers op mannen die een leuke vriendin of een succesvol leven hebben, maar dat uit zich niet in vijandigheid)

Ik kan eigenlijk, ondanks dat ik erg verlegen ben, als ik jongens een tijdje ken goed met ze overweg. Ik heb sinds de middelbare school niet meer het gevoel dat ik vijanden heb, ik heb sowieso nooit ruzie eigenlijk. Af en toe een leuk gesprekje is met jongens wel te doen, alleen komt er nooit echt een band uit voort. Het lukt me gewoon al jaren niet.
Ze vinden je aardig, vermoed ik. Heb je ook wel eens serieuze en persoonlijke gesprekken met deze mannen. Want het gewone alledaagse is heel vrijblijvend en zo leer elkaar niet echt kennen.

quote:
(Wat betreft mijn angst voor meisjes, gisteren had een studiegenoot zijn vriendin meegenomen. Ik durfde helemaal niets meer te zeggen en ondanks dat ik tegenover haar zat heb ik haar geen enkele keer aangekeken. Het lukt me gewoon niet :(. Ik wil eigenlijk graag van die angst af)
Je komt van angst af, door te doen ook al durf je niet. Het zou enorm helpen als je van anderen een bondgenoot kan maken. Vrouwen die dit van je weten, en als vriendendienst met je oefenen. Als dat meisje had geweten wat er met je aan de hand was, had ze je misschien wel geholpen.
The view from nowhere.
pi_94637250
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb het niet over iedereen en ik wil niet zeggen dat mensen die onzeker zijn over vrouwen altijd problemen hebben gehad met andere mannen. Ik zeg alleen, ik zag uit andere topics dat veel mensen hier iets hadden tegen andere mannen. Ze zeggen het nooit expliciet, maar een soort van jaloezie of vergelijken die ze altijd doen met andere mannen.

Maar de reden waarom ik vooral die opmerking maak, is omdat veel mensen hier ook geen echte vrienden hebben. Hoe kan dat, vraag ik me dan af? Ik kan enigszins begrijpen dat vrouwen een beetje eng kunnen zijn, na mijn psychose werd ik ook opeens onzeker wat betreft vrouwen en hoe relaties werkten.

Maar tenminste goede mannelijke vrienden, dat moet heel makkelijk kunnen lukken.
Afgunst en jaloezie hoort bij al die zaken die ik noemde. En daarvoor verwijs ik dus naar m'n vorige post. Zegt niks over oorzaak, het is gewoon een bijverschijnsel imo van aanhoudende onzekerheid en frustratie. Ik heb er zelf op het moment niet veel last van, maar het zou op enig moment wel weer de kop op kunnen steken (als de frustratie weer de overhand zou krijgen over hoop en optimisme bijvoorbeeld, knock on wood).

Voor mij persoonlijk, ik ben relatief goed in vrienden maken. Maar heb niet altijd behoefte om ze goed te onderhouden, om verschillende redenen. Onder andere dat de vriendschappen mijn frustraties soms versterken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar vergeet het, eigenlijk is mijn conclusie gewoon retarded als ik er dieper over nadenkt. Laat maar.
Iig te generaliserend, (en speculatief imo.)
pi_94637430
Het is door mensen al gezegd, en het valt dus op te sommen in een paar zinnen.

Dingen zoals PUA, die op zich al onzinnig zijn, zijn niet gericht op mensen met een hevige sociale fobie.

Opgelost, slotje. ^O^
Ron Paul 2012
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:40:59 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94637470
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:39 schreef Supersoep het volgende:
Het is door mensen al gezegd, en het valt dus op te sommen in een paar zinnen.

Dingen zoals PUA, die op zich al onzinnig zijn, zijn niet gericht op mensen met een hevige sociale fobie.

Opgelost, slotje. ^O^
Inderdaad.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:41:31 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94637483
quote:
Ik wil eigenlijk graag van die angst af.
Vroeger was ik ook verlegen en nu niet meer. Het is dus oplosbaar. Ik heb veel dingen gedaan die ik aanvankelijk eng vond:
1. Alleen op vakantie gaan. Met een rugzak rondtrekken. Toen ik 19/20 jaar was voor het eerst alleen naar Griekenland en Italie gagaan. Toen in met de trein in Athene aankwam en hotelletje gezocht waar je op het dak kon slapen (goedkoop en koel). Ik weet nog dat is daar s'avonds vanaf het dak over Athene keek en dacht, wat moet ik hier in m'n eentje. Het was toch een hele goede ervaring en alleen reizend maken heel veel mensen gemakkelijk contact met je. Het viel alles mee.
2. Op kamers gaan wonen. De ene studentenflat is de andere niet. In het begin was het niets (eenzaam). Later heb ik ruim vier jaar gwoond in een hele gezellige studentenafdeling. In de gemeenschappelijk ruimte waren altijd mensen: koken/eten, we deden daar spelletje (risk, darten), TV kijken, 's avonds snacks bakken, barbequen, uitgaan, discuseren.
3. Meegedaan met een uitwisselingsprogramma tussen de uni hier en die in Soedan. In Soedan een maand rondgetrokken. Bijzondere dingen meegemaakt.
4. Cursussen in moderne dans, schilderen, toneel, Jembé
Toneel was toch iets te hoog gegrepen. Moderne dans werkte voor mij het beste, heel lichamelijk en op elkaar betrokken.
5. Wie er op wie verliefd werd bleek een zooitje. Het klopte nooit. Ik ben via contact advertenties aan daten. Is me ook goed bevallen. Daar ik zo-wie-zo nieuwsgierig ben naar mensen. Zo mijn ex leren kennen.
The view from nowhere.
pi_94637519
quote:

[..]

verrekte alles rich.

[..]

de echt goede instelling zou zijn "ik heb al succes, ik heb al genoeg contacten en wie ik wil spreken kan ik te spreken krijgen en zo niet dan geef ik er niet om".
maar dat valt als iemand met 0 niet makkelijk te krijgen. en moet gefaked worden met 100den details in uistraling
Interessante post.

Ik herken er wel een hoop in, maar sommige dingen roepen wel vragen op. Althans, niet in theorie, want ik begrijp het wel maar in de praktijk heb ik soms geen idee wat voor 'uitstraling' ik heb op bepaalde momenten. En ben ik te veel bezig met wat ik moet doen om daar mee bezig te zijn. bv Uh oh, daar is ze. NU!! :D

Heb ik dan weer een stuk minder last van als ik iemand plotseling ontmoet, spontaan. Maar als ik iemand leuk vind en het ijs moet breken weet ik me geen raad. Spanning loopt te hoog op. -O-

Ik probeer altijd wel bewust nonchalant over te komen, niet te gretig, relaxed enzovoorts, maar als ik iemand leuk vind faal ik hier over het algemeen in.
pi_94637563
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef deelnemer het volgende:

Ze vinden je aardig, vermoed ik. Heb je ook wel eens serieuze en persoonlijke gesprekken met deze mannen. Want het gewone alledaagse is heel vrijblijvend en zo leer elkaar niet echt kennen.
Nee, serieuze gesprekken heb ik eigenlijk nooit. Het blijft meestal vrij luchtig of gaat wel over serieuzere dingen, maar ook dan nooit persoonlijke dingen eigenlijk.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:49:15 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94637681
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik probeer altijd wel bewust nonchalant over te komen, niet te gretig, relaxed enzovoorts, maar als ik iemand leuk vind faal ik hier over het algemeen in.
Dat is sowieso een van de meest lastige dingen, de balans tussen te weinig van je laten horen (dan denkt ze dat je niet geinteresseerd bent) en te veel d'r bovenop zitten (dan vindt ze je te kleverig). En het leuke is ook nog dat dat bij iedere meid anders is :) Als ik aan het daten ben heb ik meestal verschillende 'projectjes' tegelijk lopen. Dat voorkomt dat ik al m'n geld op 1 paard zet zegmaar, dan ben je relaxter omdat er toch een backup is.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:51:02 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94637735
Jeetje MLiG, wat een Orkaan aan woorden, en dat over een enkel avondje van het leven. Is mediteren niet iets voor jou? Of een andere Spirituele aangelegenheid? Dan kun je voortaan Zwevend en Rulerend in een café gedijen, als Heerser van de ruimte.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:51:35 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94637752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, serieuze gesprekken heb ik eigenlijk nooit. Het blijft meestal vrij luchtig of gaat wel over serieuzere dingen, maar ook dan nooit persoonlijke dingen eigenlijk.
Je staat voor een groot deel buiten de meer persoonlijke contacten die mensen hebben. Daarin zijn mensen veel opener en leer je ze kennen. Dat kun je ook zelf creeren, door meer je persoonlijke voorkeuren te laten blijken. Jezelf niet te verstoppen. Daar gaan mensen op reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 26-03-2011 13:58:04 ]
The view from nowhere.
pi_94638002
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is sowieso een van de meest lastige dingen, de balans tussen te weinig van je laten horen (dan denkt ze dat je niet geinteresseerd bent) en te veel d'r bovenop zitten (dan vindt ze je te kleverig). En het leuke is ook nog dat dat bij iedere meid anders is :) Als ik aan het daten ben heb ik meestal verschillende 'projectjes' tegelijk lopen. Dat voorkomt dat ik al m'n geld op 1 paard zet zegmaar, dan ben je relaxter omdat er toch een backup is.
Ik deed dat eerst nooit, en nu ben ik er nog geen ster in, maar ik flirt nu op zich wel met elk leuk meisje dat ik tegenkom. Of doe een poging ertoe. Heb donderdag een leuk meisje ontmoet en ik denk dat ik 'r volgende week weer zie. Terwijl ik verliefd ben op een ander. Ik vind het wel lastig aan de ene kant, niet helemaal integer ofzo, maar ik merk wel dat het prettig is, ik kon namelijk met haar flirten zonder het gevoel dat er echt iets op het spel stond. Omdat ik die ander in m'n hoofd heb.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:00:11 #149
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94638015
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jeetje MLiG, wat een Orkaan aan woorden, en dat over een enkel avondje van het leven. Is mediteren niet iets voor jou? Of een andere Spirituele aangelegenheid? Dan kun je voortaan Zwevend en Rulerend in een café gedijen, als Heerser van de ruimte.
May the Force be with you.
The view from nowhere.
pi_94638130
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je staat voor een groot deel buiten de meer persoonlijke contacten die mensen hebben. Daarin zijn mensen veel opener en leer je ze kennen. Dat kun je ook zelf creeren, door meer je persoonlijke voorkeuren te laten blijken. Jezelf niet te verstoppen. Daar gaan mensen op reageren.
Ja door zelf persoonlijke dingen te vertellen inderdaad, maar ik voeg eraan toe, door direct ernaar te vragen. Wees geïnteresseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')