Ditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Robby87 het volgende:
Zie Stalker vaak voorbij komen, ik heb deze nog niet gezien, is het een aanrader?
Hehe. Het klopt ook niet eens wat ik zei. 8 zou de eerste helft van Otto e Mezzo moeten zijnquote:
En ons maar duivelse keuzes laten maken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Doff het volgende:
Mag een lijstje met ongesorteerde toppers ook?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Robby87 het volgende:
Zie Stalker vaak voorbij komen, ik heb deze nog niet gezien, is het een aanrader?
Gaat zien, gaat zien!quote:
Die toplijstjes van ons kennen inderdaad vaak veel gelijkenissenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Onze top 10's beginnen zo wel steeds meer op elkaar te lijken.
Blade Runner zou er bij mij op zich ook wel in kunnen, maar dat geldt wel voor meer films.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Robby87 het volgende:
Jazzmuzikant/componist. Held op een contrabas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ook veel moois bij doff, maar ik heb nog nooit gehoord van Mingus?
Daar heb ik er ook nog een aantal van in mijn overige toppersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef Doff het volgende:
Mingus was een jazzbassist/-componist(/-pianist). Een geniale gek.
Die film is een docu waarin vrij weinig gebeurt. Hij wordt gefilmd in zijn ontzettend rommelige huis, waar hij in het eind van de docu uit wordt gezet. Ondertussen heeft hij nog met een geweer in het plafond geschoten. Het is vooral wat voor de liefhebber geloof ik.
Ik ben trouwens een waslijst films vergeten, waaronder The Night of the Hunter, Notorious, Le Notti di Cabiria, Ordet, Shadows, Le Salaire de la Peur, I Soliti Ignoti, Una Vita Difficile, The Wild Bunch, White Heat en een hoop anderen.
Als ik 'm eens tegenkom wil ik 'm toch wel eens zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef Doff het volgende:
Mingus was een jazzbassist/-componist(/-pianist). Een geniale gek.
Die film is een docu waarin vrij weinig gebeurt. Hij wordt gefilmd in zijn ontzettend rommelige huis, waar hij in het eind van de docu uit wordt gezet. Ondertussen heeft hij nog met een geweer in het plafond geschoten. Het is vooral wat voor de liefhebber geloof ik.
Ik ben trouwens een waslijst films vergeten, waaronder The Night of the Hunter, Notorious, Le Notti di Cabiria, Ordet, Shadows, Le Salaire de la Peur, I Soliti Ignoti, Una Vita Difficile, The Wild Bunch, White Heat en een hoop anderen.
Ik bedoelde niet die top die je op film.fok.nl ziet hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Sands het volgende:
Die Fok Film top is trouwens best triest....
Beste stomme film twijfel ik tussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik 'm eens tegenkom wil ik 'm toch wel eens zien.
Ordet staat bij mij op 11.
Wat vinden jullie de beste stomme film? Ik ga voor Sunrise: A Song of Two Humans
Mag ik hopen van niet...die is echt slechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die top die je op film.fok.nl ziet he
[/quot[quote]Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die top die je op film.fok.nl ziet he
Passion de Jeanne d'Arcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
Wat vinden jullie de beste stomme film? Ik ga voor Sunrise: A Song of Two Humans
The Great Dictator, The General, Bronenosets Potyomkin, Le Passion de Jeanne D'Arc, Metropolis, een stuk van Sherlock Jr. en van City Lights (of helemaal, maar dat is dan lang geleden) Dat was het dan wel een beetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat is genoeg?
Ik kom niet aan de vijftig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |