Volgende week bij mij thuis!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx
Hoe staat het met de meet-plannen?
Oh, dan kan ik niet, maar veel plezier alvastquote:
Het lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik niet, maar veel plezier alvast
Oh mijn top 10 okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Heb nog nooit een toplijstje gezien van jou, Sands. Doe eens een top tien?
Uhm...neequote:
Dit is dan ook alleen de top 10quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Gillingham het volgende:
Voorkeur voor klassiek Hollywood en tekenfilms.
Niks mis mee.Ik vind Beauty and the Beast wel de minste van het rijtje (heb Ratatouille niet gezien). Of bedoel je La Belle et la Bęte?
Als we bij de complete favorietenlijst van mij gaan kijken dan kom je heel verschillende films tegenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die Leone en Rocky had ik niet verwacht
Als die films buiten je top 10 stonden, zou ik een stuk minder verrast zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
Als we bij de complete favorietenlijst van mij gaan kijken dan kom je heel verschillende films tegen
Is goed, maar dan kan jij niet achterblijven, Doff.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Doff het volgende:
Posten jullie ook eens je top 10, Sam en Gill?
Als ik een 'echt' 1/2e teken gebruik, verdwijnt die altijd bij mij als ik fok gebruik...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef Doff het volgende:
8? Er vanuit gaande dat je Fellini bedoelt moet dat welgeteld Bocaccio '70 zijn.
Geinig dat je NCFOM zo hoog heb staan. Maar waarom ook niet. Film had er bij mij ook in kunnen staan eigenlijk.
Onze top 10's beginnen zo wel steeds meer op elkaar te lijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij de laatste fok top 100 was het:
Apocalypse Now
Mulholland Dr.
Stalker
Blade Runner
Suspiria
The Thing
2001: A Space Odyssey
Raiders of the Lost Ark
Dr. Strangelove
Ghost in the Shell
Maar volgende keer moet eentje weer wijken voor The Thin Red Line die ik laatst op blu-ray zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |