echt he, kunnen we het nog?quote:
lol @ http://nl.wikipedia.org/wiki/1337quote:
leetquote:
joods complot?quote:
Ik kan het en ik schaam me er dood voor.quote:
Dat je er nog ff achteraan komt kakken met een ondertussen volledig overbodige opmerking die iedereen al heeft gemaakt.quote:
Mixen .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen we straks rock horen of moet ik weer een uurtje iets aan elkaar mixen?
quote:
Oh oke!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je er nog ff achteraan komt kakken met een ondertussen volledig overbodige opmerking die iedereen al heeft gemaakt.
Rock is wel chill!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen we straks rock horen of moet ik weer een uurtje iets aan elkaar mixen?
Wat?quote:
je doet maarquote:
1337 = leet = elitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet geheel bekend met de lingo in dit topic.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet geheel bekend met de lingo in dit topic.
gewoon hier postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
hoe kan je je password veranderen van fok?
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.quote:
Pas op dat je je nek niet breekt.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.
Hoe moet ik dat nu weten, ik ben geen nerdquote:
Haha jij bent geen nerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weten, ik ben geen nerd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.
Max neuk niet met je vorige vriendin, het maakt je leven ingewikkeld, wees cool en doe het rustig aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is best een hersenloos nummer
Ik zal zo wel iets van AC/DC draaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de muziek momenteel sowieso niet echt om over naar huis te schrijven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Max neuk niet met je vorige vriendin, het maakt je leven ingewikkeld, wees cool en doe het rustig aan.
(Samenvatting)
Waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de muziek momenteel sowieso niet echt om over naar huis te schrijven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal zo wel iets van AC/DC draaien
Misschien als je het heel lief vraagtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Als je queen er achteraandoet vind ik het goed
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die altijd gedraaid worden, ik zoek lekker een anderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?
LOL Kthxbye!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die altijd gedraaid worden, ik zoek lekker een ander
Beste SperzieboonToon. Ik zou heel graag Queen - Don't stop me now willen horen. Groetjes een lieve post van Ajacied422quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt
Oh, doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, kantoorquote:
Ok danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste SperzieboonToon. Ik zou heel graag Queen - Don't stop me now willen horen. Groetjes een lieve post van Ajacied422
Neh, Hells Bells of Fling Thingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
-Datdus-
Bericht:
Voor bastard omdat sorry van dat masker topic.
Hells bells ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, Hells Bells of Fling Thing
Al is A whole lotta Rosie ook altijd goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
Hey anders doen we een keer een Lady Gaga uurtje voor Viro
Maar we noemen het "the best of metallica"
All you need is love.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk nummer heb je voor hem aangevraagd?
Chill, goede service bij die zaak welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ging iets bestellen, ik had nog een cadeaubon voor een tientje korting.
Ik kan op die site nergens vinden waar ik die bon kan invullen
Ik breek de bestelling af, heb niet betaald
Nu is het pakket onderweg
Dat zie je wel vaker bij afgebroken bestellingen. Vergeet het maar mooi!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
probleem met de port misschien ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
In #1337 moet ik ook even gepost hebben
Alleen word ik schijtziek van die kutbuffer de hele tijd, kan vrijwel niet meer luisteren zo
Internet is gewoon goed, stream 538, 3FM enz. gaat ook gewoon goed alleen ONZ radio niet
Lol dat controleren ze toch welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Zou kunnen, ben aan het zoekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
probleem met de port misschien ?
YEEEEAAAAAAHHHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:11 schreef Zokunen het volgende:
Sinds wanneer kijken we CSI op onzin radio
Andere uitproberen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
probleem met de port misschien ?
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef Zokunen het volgende:
Maar is 1337 niet het 38e jaar in de 14e eeuw? Aangezien 1300 het 1e jaar is....
Ik spot een pleonasme in je post en het is niet jouw 'uber gradient'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
Die vuile kutmac maakt mijn uber gradient groen.
Vuile en kutmac is hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik spot een pleonasme in je post en het is niet jouw 'uber gradient'
Je mag bij mij ook requesten hoor, kan altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Nu had ik een leuk liedje, mag ik niet meer requesten
AC/DC had je al opgeschreven he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook requesten hoor, kan altijd
Er draait nu AC/DCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
AC/DC had je al opgeschreven he?Hells Bells, please. En the Logical Song, mag die ook?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol dat controleren ze toch wel?
Morgen ga ik asociaal veel zuipen denk ik. Gewoon omdat het kanquote:
respect voor jou zuip gedrag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen ga ik asociaal veel zuipen denk ik. Gewoon omdat het kan
Jouwquote:
Tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen ga ik asociaal veel zuipen denk ik. Gewoon omdat het kan
Wat is zijn geheim?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw
En hoezo?
Ik ga gewoon aan de dodelijke Ez mixjes![]()
Dan heb je niet veel nodig om stomdronken te worden
Wat zijn dat voor mixjes dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw
En hoezo?
Ik ga gewoon aan de dodelijke Ez mixjes![]()
Dan heb je niet veel nodig om stomdronken te worden
Normaal is klein beetje drank veel fris/jus d'orange.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is zijn geheim?ik wil het weten
Hökenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
Ik binnenkort weer, concert van Normaal, hoppa!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal is klein beetje drank veel fris/jus d'orange.
Bij Ez is het omgekeerd
[..]
Höken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal is klein beetje drank veel fris/jus d'orange.
Bij Ez is het omgekeerd
[..]
Höken
Ligt die pizza al op je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef sharr het volgende:
Goede tt wel. En hoi vanuit de trein. Ik heb gewoon alles gehaald
Ja, in de trein.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ligt die pizza al op je?
Trouwens, grote kans dat ik eerder weg ga vandaag, want niks te doen.quote:
Mensen die notes hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef sharr het volgende:
Ik kan niet multi quotén Maar mijn eerste noteen ik zit in de trein naar utrecht en ben er bijna
Ik moet zo naar wassenaar!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef sharr het volgende:
Ik kan niet multi quotén Maar mijn eerste noteen ik zit in de trein naar utrecht en ben er bijna
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ze-hamsteractie.htmlquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
Wat was trouwens de link naar dat berichtje over die jap die voor 3 mille een paar ton gejodeerd zout had gekocht?
Heb dank!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ze-hamsteractie.html
Jouw UIquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga even mijn spullen ordenen. Grote bende hier. Alles neer gooien in ee trein is geen goed idee. Gr gr gr gr
Ohh ik dacht dat dat 5 jaar geleden al niet meer leuk wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef ToT het volgende:
1) Iedereen doet aan The Game mee.
2) Zodra je aan The Game denkt, verlies je het.
Het is idd ook unmeunig oud ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat dat 5 jaar geleden al niet meer leuk was
Oh, dat verklaart genoeg, ik ben nog lang niet onmeunig (quote:
Onmeunige mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart genoeg, ik ben nog lang niet onmeunig () oud
Ik wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart genoeg, ik ben nog lang niet onmeunig () oud
Niet zo neul'n jij!quote:
Leeftijd is maar een getal, hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wel!Wil je nog steeds dat ik je wonderwall ben?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo neul'n jij!
[..]
Leeftijd is maar een getal, he
Je beseft trouwens wel dat mijn 3 verzoekjes dankzij jou niet gedraaid zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het niet zo nodig
Oeh, stel je voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je beseft trouwens wel dat mijn 3 verzoekjes dankzij jou niet gedraaid zijn?
Welke? dan druk ik ze er zo wel tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je beseft trouwens wel dat mijn 3 verzoekjes dankzij jou niet gedraaid zijn?
Sir Mix-a-lot - Baby got backquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Welke? dan druk ik ze er zo wel tussen
Ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, stel je voor
Maar zoals ik eerder heb gezegd, bij mij kan je ook gewoon requesten hoor
Leuke paarden in je fobo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil the logical song van Supertramp
Ja. Alleen typ ik het woord standaard zonder ö.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kent het woord nölen ook nog eens.Je woont in het oosten des lands?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kreeg gisteren een uitnodiging voor de SE Xpreria PLAY launch, als je het meest origineel verkleed (als game character) komt maak je kans om de eerste Xperia PLAY in ontvangst te nemen.
Misschien wat voor dragems?
Toch een heel andere klank hoor, de ö en de eu!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen typ ik het woord standaard zonder ö.
Weet ik. Ik spreek het ook goed uit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch een heel andere klank hoor, de ö en de eu!
Sorry, dat ga ik nu niet meer reddenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil the logical song van Supertramp
In welke omgeving woon je dan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Ik spreek het ook goed uit hoor
I lol'd @ Huuu peerd!quote:
Keejquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, dat ga ik nu niet meer redden
Volgende keer, oke?![]()
Enschedequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke omgeving woon je dan, als ik vragen mag?
[..]
I lol'd @ Huuu peerd!
Haal het wegquote:
Pluskut, okee dan!quote:
Nee, Enschedequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Pluskut, okee dan!
Ik heb ook een tijd in Overijssel gewoond (Deventer), maar zit nu weer in Gelderland.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het vrijdagmiddag lesbische tiener topic niet vinden.
Beter dan dat paard jaquote:
Nah, vind er niet veel aan. Al is het centrum te doen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Criminele kutstad, maar je kunt er wel leuk shoppen.
Notes zijn serious business. Niet om te lachen, ventje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is mijn laatste note een beetje leuk?
Jullie geven toch ook positieve notes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Notes zijn serious business. Niet om te lachen, ventje.
Ik wilde je nog wel een leuke foto laten zien van mijn stoere, wilde, gitzwarte arabische hengstquote:
Ik ben nog steeds ouder snotneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook geen lieve note?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een note gehadIk ben veel te braaf voor Fok.
65.000 posts en nog 0 notesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Kan je nagaan wat voor engeltje in benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
65.000 posts en nog 0 notes
Ik heb 1 echte note en de rest is gewoon geouwehoer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
oeh myra is vandaag strengquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik hou gewoon niet van paarden.quote:
Ben ik zelf al, behalve gitzwart en Arabisch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel een leuke foto laten zien van mijn stoere, wilde, gitzwarte arabische hengst
Goed van jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1 echte note en de rest is gewoon geouwehoer.
Er was nog eentje bij gekomen, maar daar heb ik me uit weten te lullen!
Je UI doet anders vermoedenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik hou gewoon niet van paarden.
[..]
Ben ik zelf al, behalve gitzwart en Arabisch.
Dat is een vrijheidsstrijder en ik heb respect voor hem, in mijn fobo ben ik geen Arabier.quote:
ik heb gereageerd in je topic in dig. Mocht je vragen hebben let me know, werk al een hele lange tijd met teamviewer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verse bruine pistoletjes, 1 met bal gehakt en mayo, en 1 met garnalen salade, en een koud blikje cola
En hij heeft een leuk hoedjen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is een vrijheidsstrijder en ik heb respect voor hem, in mijn fobo ben ik geen Arabier.
Ik kijk nooit in FoBo's. Maar, ik zal eens een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is een vrijheidsstrijder en ik heb respect voor hem, in mijn fobo ben ik geen Arabier.
Niet in mijn fobo kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in FoBo's. Maar, ik zal eens een uitzondering maken.
Is dat jouw paard in je fobo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in FoBo's. Maar, ik zal eens een uitzondering maken.
Thnx, ik ga vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb gereageerd in je topic in dig. Mocht je vragen hebben let me know, werk al een hele lange tijd met teamviewer.
Misschien even reconnectenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is er geen DJ verbonden met de server?
Alweer?quote:
Hehe 1x op F5 klikken doosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?
Nah, dan ga ik wel eest pauze houden
Hoelang? Supertramp staat ook in de listquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?
Doeiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?
Hihi, ze zei meneer tegen je.quote:
Dat ik een doos heb, betekent niet dat ik er eentje ben hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe 1x op F5 klikken doos!
Oj, dan blijf ik. Ik mag toch niet weg, moet bij de telefoon blijven hoor ik netquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoelang? Supertramp staat ook in de list
Ze zei meneer tegen me.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe 1x op F5 klikken doos!
quote:
Ik geloof het niet, picsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik een doos heb, betekent niet dat ik er eentje ben he
[..]
Oj, dan blijf ik. Ik mag toch niet weg, moet bij de telefoon blijven hoor ik net
Oh, wat origineelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een mooi dier hoor!
En dat paard mag er ook wel wezen!
Excusesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik een doos heb, betekent niet dat ik er eentje ben he
[..]
Oj, dan blijf ik. Ik mag toch niet weg, moet bij de telefoon blijven hoor ik net
ValHallen heeft zeer goede muziek smaak. Heb gisteren heel even wat van zijn show meegekregen. Echt chille 60's & 70's rock muziek wat ik zelf ook luister. Hij is sinds ie draait mijn favoriete dj.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm mic weer eens kuren, gaan we even aan werken nu, dit was een verzoekje van valhallen van gisteren
Uh, nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat origineelDie heb je in m'n fobo opgepikt zeker?
Grapje he, grapjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Excuses
Wat voor werk doe je ?
Over die auto's gisterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat plaatje blijft geweldig
Klopt, maar die site heb je nu al 23435 keer gepost. We weten dat het vrijdag is hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leven is mooi! Het is weer vrijdag!
www.ishetalvrijdag.nl
Neuk ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
www.ishetalvrijdag.nl
Een chick met brains, beter!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapje he, grapje
Zit op een advocatenkantoor voor stage.
www.hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.comquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
www.ishetalvrijdag.nl
2e keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Beatles het volgende:
[..]
Klopt, maar die site heb je nu al 23435 keer gepost. We weten dat het vrijdag is hoor
Oh, daar staat ie ook geloof ikquote:
Wtfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat plaatje blijft geweldig
Favo autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blond, dikke tieten en hersens. Wat wil je nog meerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Favo autoik ben klaar gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je koken en hou je van bier en voetbal ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond, dikke tieten en hersens. Wat wil je nog meer
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Favo autoLekker auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke auto hebben jouw ouders?
Hier een suzuki baleno![]()
Kun je ook koken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een datequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |