echt he, kunnen we het nog?quote:
lol @ http://nl.wikipedia.org/wiki/1337quote:
leetquote:
joods complot?quote:
Ik kan het en ik schaam me er dood voor.quote:
Dat je er nog ff achteraan komt kakken met een ondertussen volledig overbodige opmerking die iedereen al heeft gemaakt.quote:
Mixen .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen we straks rock horen of moet ik weer een uurtje iets aan elkaar mixen?
quote:
Oh oke!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je er nog ff achteraan komt kakken met een ondertussen volledig overbodige opmerking die iedereen al heeft gemaakt.
Rock is wel chill!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen we straks rock horen of moet ik weer een uurtje iets aan elkaar mixen?
Wat?quote:
je doet maarquote:
1337 = leet = elitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet geheel bekend met de lingo in dit topic.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet geheel bekend met de lingo in dit topic.
gewoon hier postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
hoe kan je je password veranderen van fok?
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.quote:
Pas op dat je je nek niet breekt.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.
Hoe moet ik dat nu weten, ik ben geen nerdquote:
Haha jij bent geen nerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weten, ik ben geen nerd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt eigenlijk van: "Spuit elf spuit ook modder", gebaseerd op de 11e brandweerwagen die in Amsterdam bij het water pompen uit de Amsterdamse grachten alleen maar modder kreeg omdat de 10 voor hem al het water wegtrekken.
Max neuk niet met je vorige vriendin, het maakt je leven ingewikkeld, wees cool en doe het rustig aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is best een hersenloos nummer
Ik zal zo wel iets van AC/DC draaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de muziek momenteel sowieso niet echt om over naar huis te schrijven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Max neuk niet met je vorige vriendin, het maakt je leven ingewikkeld, wees cool en doe het rustig aan.
(Samenvatting)
Waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de muziek momenteel sowieso niet echt om over naar huis te schrijven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal zo wel iets van AC/DC draaien
Misschien als je het heel lief vraagtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Als je queen er achteraandoet vind ik het goed
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die altijd gedraaid worden, ik zoek lekker een anderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?
LOL Kthxbye!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die altijd gedraaid worden, ik zoek lekker een ander
Beste SperzieboonToon. Ik zou heel graag Queen - Don't stop me now willen horen. Groetjes een lieve post van Ajacied422quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt
Oh, doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, kantoorquote:
Ok danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste SperzieboonToon. Ik zou heel graag Queen - Don't stop me now willen horen. Groetjes een lieve post van Ajacied422
Neh, Hells Bells of Fling Thingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Thunderstruck is altijd goed, maar voor de afwisseling misschien Money talks, of Whole lotta Rosie?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
-Datdus-
Bericht:
Voor bastard omdat sorry van dat masker topic.
Hells bells ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, Hells Bells of Fling Thing
Al is A whole lotta Rosie ook altijd goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
Hey anders doen we een keer een Lady Gaga uurtje voor Viro
Maar we noemen het "the best of metallica"
All you need is love.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk nummer heb je voor hem aangevraagd?
Chill, goede service bij die zaak welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ging iets bestellen, ik had nog een cadeaubon voor een tientje korting.
Ik kan op die site nergens vinden waar ik die bon kan invullen
Ik breek de bestelling af, heb niet betaald
Nu is het pakket onderweg
Dat zie je wel vaker bij afgebroken bestellingen. Vergeet het maar mooi!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
probleem met de port misschien ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
In #1337 moet ik ook even gepost hebben
Alleen word ik schijtziek van die kutbuffer de hele tijd, kan vrijwel niet meer luisteren zo
Internet is gewoon goed, stream 538, 3FM enz. gaat ook gewoon goed alleen ONZ radio niet
Lol dat controleren ze toch welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |