Neequote:
Mensen die op school zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee.. ik zit op school weet je nog?
Jouw rijmpjes komen niet vanuit het hart, die van mij wel. Groot verschil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin.
Wat heeft dit voor zin?
Onzin is cool
Altijd een vrolijke boel
En wie neemt een hele grote slotjesslurp?
Murp.
Slecht gedicht ik weet het
Kerel dat zei ik netquote:
Gifjes kan je ook als gewoon plaatje opslaan schatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef mc-Piel het volgende:
Waarom is het eigenlijk emo.gif en niet emo.bmp of emo.jpg??
Hij beweegt heul niet
Gifjes hoeven niet te bewegen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef mc-Piel het volgende:
Hij beweegt heul niet
Omdat transparante achtergrond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef mc-Piel het volgende:
Hij beweegt heul niet
Ja hé, maar dichten is niet mijn kunstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jouw rijmpjes komen niet vanuit het hart, die van mij wel. Groot verschil.
Doet hij bij mij ook heel vaakquote:
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:
Nee dat weet ik, maar als hij toch niet beweegt, kan 't net zo goed een Jpg zijn of een bmpquote:
bmp is trouwens heel groot, jpg zou nog wel logisch zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan!
[..]
Nee dat weet ik, maar als hij toch niet beweegt, kan 't net zo goed een Jpg zijn of een bmp...
Hmm even kijken of dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kerel dat zei ik net
24 april in Hoogstraten.
He watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je oversexte berichtjes naar KB komen niet door de censuur
Deze bedoel je vast niet datdusquote:
Maar voor die smileys is dat niet nodigquote:
Of de nintendo 3ds.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag is de nieuwe iPad uit. Lekker de Marktplaats afspeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |