quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik klein was, dokter ging mijn oren controleren door te knippen met zijn vingers. Toen keek ik om en zag hij mijn oog verspringen. Toen moest ik met hete doeken op mijn oog enzo en nu hoef ik geen bril omdat het vroeg geconstateerd werd
Ben nu aan het mailen dat ze het nooit goedgekeurd mochten hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg kun je het niet corrigeren?!!!
Ja daar heb ik best geluk mee gehad.quote:
ahhhh, brillen zijn kutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb een bril. Sinds ik 8 ben
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren ben ik gewoon 2x voor een Turk aangezien, hopelijk gebeurt dat vandaag niet. Misschien moet ik mijn haar blonderen a la Geert Wilders.
Soulmates enzo...quote:
Huh, vage shit? Ik snap er niks van maar beter komt het goed ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben nu aan het mailen dat ze het nooit goedgekeurd mochten hebben.(ik had hem al heel lang af maar mocht niet op stage door school
)
Ja mijn school faalt nogal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, vage shit? Ik snap er niks van maar beter komt het goed ja.
U is een Marokkaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren ben ik gewoon 2x voor een Turk aangezien, hopelijk gebeurt dat vandaag niet. Misschien moet ik mijn haar blonderen a la Geert Wilders.
Nog liever Chocolade plunderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ze-hamsteractie.html
Nee, ik ben geen Marokkaan en geen Turk.quote:
Mensen doen soms gekke dingen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ze-hamsteractie.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag me van alles noemen, maar geen Marokkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus gewoon een gezonde Hollandse boerenjongen?
![]()
Mensen verwarren deze man voor vele dingen,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Marokkaan en geen Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |