Koffie wel, toilet nog niet. Er was bijan geen file, dus ik was vroeg op kantoorquote:
Gelukkig zit AA zaterdag bij de aquarium beursquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moggguuhhhhh!!
@ AA: slecht nieuws.. het zonnetje belde mij zojuist op, zaterdag is hij vrij maar zondag moet hij werken.....
@LC: Ga toch maar naar de arts,... het zal waarschijnlijk niets zijn maar laat dat maar door hem/haar beoordelen.
Morgen lopen toch? Wie wat en waar was het ook alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig zit AA zaterdag bij de aquarium beurs![]()
Ik ben wel erg blij met geen zon morgen..
Ehm, ik doe 5 km, flap en mn vader 10 km, in naaldwijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Morgen lopen toch? Wie wat en waar was het ook alweer?
edit; quarterpounder![]()
Dan is de kans heel groot dat ik ff langs kom wippen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehm, ik doe 5 km, flap en mn vader 10 km, in naaldwijk
Je hebt geen antwoord gehad? Je mag t nog een keer proberenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef sararaats het volgende:
ik stelde overlaatst de vraag over dat station maar was vergeten bij te zeggen dat ik vanuit Roosendaal reis.
maar soit, we vinden het wel
Altijd csquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef sararaats het volgende:
ik stelde overlaatst de vraag over dat station maar was vergeten bij te zeggen dat ik vanuit Roosendaal reis.
maar soit, we vinden het wel
Nog erger: werken en tijdens de lunch buiten lopen. De werklust zakt naar nul, maar toch moet je weer aan de slagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Flappekz het volgende:
Werken met dit weer is niet leuk. Thuis werken met dit weer is nog minder leuk. De verleiding om lekker in het zonnetje te gaan zitten is zo groot...
Kan toch ook HS zijn?quote:
Vrij zijn maar een ziek kind thuis hebben in nog minderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Flappekz het volgende:
Werken met dit weer is niet leuk. Thuis werken met dit weer is nog minder leuk. De verleiding om lekker in het zonnetje te gaan zitten is zo groot...
nu doet ie het weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef WheeleE het volgende:
nnah. De replybox was gewoon pleite!
Gelukkig is er als laatste strohalm de textonly nog...
Had even gebeld danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef tuintegel het volgende:
ik verveel me, nou ja zat te doen maar toch verveel ik mij
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
jullie moeten al in bed liggen, morgen de wedstrijd van de eeuw, dus hoppa even lang en warm douchen om te ontspannen en dan onder de dekens
Succes morgen allebei![]()
![]()
Durf je niet in je eentje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja me signature moet ik nog veranderenen visjes gaan niet door
of ik moet in mijn eentje gaan
quote:
Ach welnee, dat kan je bestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ga ik in mijn eentje daar rondslingeren
aan ene kant wel in staat gezien ik hier al maanden naar uitkijk
![]()
maar vind het ook zo zielig om in mijn eentje ergens rond te banjeren
Diaan heeft zelfs aangeboden om dan met mij mee te gaan terwijl ik weet wat voor schurfthekel ze heeft aan aquaria en alles wat er mee te maken heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:49 schreef tuintegel het volgende:
Ahhh ja dat wist ik niet dat jij je ook verveelde , inmiddels ga ik een poging slapen doen! Gewoon gaan AA , je kijkt er zo naar uit!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Diaan heeft zelfs aangeboden om dan met mij mee te gaan terwijl ik weet wat voor schurfthekel ze heeft aan aquaria en alles wat er mee te maken heeftmaar dat vind ik niet leuk om de hele dag een aanhangsel te hebben wat eigenlijk liever niet daar was
En je weet dat niet nee omdat je nooit aan me denkt![]()
![]()
Zou ja zeggen als ik niet wist dat je er een schurfthekel aan hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik moet vrienden zoekenwillen jullie mijn vrienden zijn
mag ik meerennen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou ja zeggen als ik niet wist dat je er een schurfthekel aan hebt. ik vind t niet leuk om de hele dag een aanhangsel te hebben wat eigenlijk liever niet daar was
zelfs met je eigen woorden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
je pakt me terug op mijn eigen woorden
![]()
![]()
Ik droom zelfs van je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Diaan heeft zelfs aangeboden om dan met mij mee te gaan terwijl ik weet wat voor schurfthekel ze heeft aan aquaria en alles wat er mee te maken heeftmaar dat vind ik niet leuk om de hele dag een aanhangsel te hebben wat eigenlijk liever niet daar was
En je weet dat niet nee omdat je nooit aan me denkt![]()
![]()
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat ik je ging verslaan bij bowen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |