tja had eigenlijk gezegd geen cos meer te openen maar ja met een lapo dan toch maar even voordat het weer lang duurtquote:
En ik vroeg het en had lapo.... sjips probeer ik altijd te vermeidenquote:
quote:
Ceetje .... wij bekstekken niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo, oogjes open, oogjes dicht, zit gewoon te slapen opd e bank. bekstekken jullie maar lekker verder, Ceetje gaat slapie doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo, oogjes open, oogjes dicht, zit gewoon te slapen opd e bank. bekstekken jullie maar lekker verder, Ceetje gaat slapie doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
een sl de bankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
lange ij natuurlijk... maar wel sneller open dan de gemiddelde COSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik vroeg het en had lapo.... sjips probeer ik altijd te vermeiden
* MaryMousedoet mee met het laatste peukje voor het slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
zo de aller aller laatste peuk voorhet slapen!
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousedoet mee met het laatste peukje voor het slapen
en dan nog een aller-aller-aller laatste glaasje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
zo de aller aller laatste peuk voorhet slapen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)
zo, hij is op, truste![]()
![]()
![]()
Truste Ceetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)
![]()
![]()
ciao bella!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
denk je dat ze verder gaan rellen in de COS? zo ja dan kan ik wel een borreltje gebruiken... zo nee ... zalig comfortabel nestje om in te kruipenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog een aller-aller-aller laatste glaasje?
ik pak nog een lekkere gin/tonic voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk je dat ze verder gaan rellen in de COS? zo ja dan kan ik wel een borreltje gebruiken... zo nee ... zalig comfortabel nestje om in te kruipen
Heb nog ff je wijnkelder geplunderd... Lekkere merlotquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik pak nog een lekkere gin/tonic voor het slapen gaan
ja die is goed komt ook uit het goede jaar 1986. toen zijn er heel veel goede dingen gemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog ff je wijnkelder geplunderd... Lekkere merlot
Jij gemaakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die is goed komt ook uit het goede jaar 1986. toen zijn er heel veel goede dingen gemaakt
quote:
pfff... en dan zeer oud belegen (60+) genoemd wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bol je gaat moderaten op de COS.... je moet geen blauwtje worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |