ownee ik vind dat helemaal niksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Al vind ik Michelle ook heel leuk hoor, wat een ellende wat een ellende
Kijk even naar de foto in de OP en donderdag naar RTL, dan spreek ik je weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
holaa![]()
I wouldn't mind for a while als ze zo ten tonele verschijnt.
maar serieus, wat een knap kind zeg, kan bijna niet dom zijnmisschien is ze wel 'dom' geschminkt en is ze pretty intelligent. zou wel leuk zijn als die serie "echte meisjes..." eindigt met de onthulling dat brit een iekuu van 170 heeft
die foto is op zeker gemanipuleerd in photoshop en de beelden op zeker in after effects... piece of keek op zeker ..quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk even naar de foto in de OP en donderdag naar RTL, dan spreek ik je weer
Yep sowieso in juniquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die foto is op zeker gemanipuleerd in photoshop en de beelden op zeker in after effects... piece of keek op zeker ..
spreek je op zeker weer
En nog veel erger. Straks weggestemd worden door dat wijf waarvoor je al dagen de rugtas draagt omdat ze het anders helemaal zo'n ellende vindt. Wat een onmens is dat zeg.quote:
Bruin staat dr ook welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:16 schreef Pencile het volgende:
Britt met bruin haar, schokkend beeldmateriaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken er amper!
Mooi hè ?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ons vlot leek in het begin wel een varende kroket
quote:Op maandag 23 mei 2011 07:53 schreef Escape2Dawn het volgende:
BRIT! Woohoo!!!!
Ze is misschien niet de slimste, maar god, wat een scheet is het toch.
De onschuld, de vrolijkheid, altijd aardig en altijd lief. Staat voor iedereen klaar en zal nooit een streek flikken. Als er iemand eerlijk is, is zij het wel
Mijn vrouw en ik zijn helemaal fan!
Done!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:10 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi voor Britt. Meer dan 10000 views
Kan iemand haar attent maken op dit topic ?
Dat maak ik er niet uit op, omdat ze natuurlijk helemaal niet mag zeggen wie er in de finale zitten praat ze over "die meisjes", ze kan moeilijk zeggen, ik en .....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Britt zit dus niet in de finale?Want ze zegt: de finale met DIE twee meisjes
op 4min40
Van mij ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond weer Britt
Ze mag winnen van mij
Je doet moeilijk. Probeert de meiden en de kijkers te ridiculiceren met zogenaamd geheven taalgebruik.Ik ben blij dat ik je leraar Nederlands niet ben. Had ik meer nodig dan één rood potlood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vindt het programma Echte Meisjes in de Jungle echt een verschrikking!
Helaas komen er steeds meer van die goedkoop in elkaar geflanste realityshows op tv, dat is dan de toekomst (diepe zucht).
Wij Nederlanders moeten geshockeerd worden met grof taalgebruik, dat schijnen we te willen tegenwoordig, aldus te tv-producenten.
Kijk er dus niet naar, maar tijdens het zappen zie ik wel eens fragmentjes van deelneemster Britt Dekker.
Apart meisje met een grappig accent, die naar mijn mening zich dom voordoet, terwijl ze dat niet is.
Heb haar ook wel eens eerder gezien in Take me Out.
Deze dame fascineert me en ik vindt haar ook een sexy meid.
Ze is nog wel wat aan de jonge kant voor mij, maarrrrrr voor Britt maak ik wel een uitzondering.
Hoe ze dan ook op de foto staat, heerlijke vrouw (kon helaas geen grotere foto vinden).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Knap. Het eerste woord dat je typte was al fout.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Had trouwens altijd negens & tienen voor Nederlands!
Ik vind het programma lachen. En ik vind het knap dat je alleen fragmentjes ziet van Britt tijdens het zappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vindt het programma Echte Meisjes in de Jungle echt een verschrikking!
Helaas komen er steeds meer van die goedkoop in elkaar geflanste realityshows op tv, dat is dan de toekomst (diepe zucht).
Wij Nederlanders moeten geshockeerd worden met grof taalgebruik, dat schijnen we te willen tegenwoordig, aldus te tv-producenten.
Kijk er dus niet naar, maar tijdens het zappen zie ik wel eens fragmentjes van deelneemster Britt Dekker.
Apart meisje met een grappig accent, die naar mijn mening zich dom voordoet, terwijl ze dat niet is.
Heb haar ook wel eens eerder gezien in Take me Out.
Deze dame fascineert me en ik vindt haar ook een sexy meid.
Ze is nog wel wat aan de jonge kant voor mij, maarrrrrr voor Britt maak ik wel een uitzondering.
Hoe ze dan ook op de foto staat, heerlijke vrouw (kon helaas geen grotere foto vinden).
[ afbeelding ]
Je moet ook niet proberen Britt van ons (lees: de echte Echte Meisjes in de Jungle kijkers) af te pakkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lijkt wel of ik hier in het muggeziften topic zit, krijg iedereen op m'n nek ineens.
Jammer hoor, kom ik hier eigenlijk niet voor.
Maar ga zo door, jongens.
Kan het wel hebben.
Ik ga door. Kom niet aan Britt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lijkt wel of ik hier in het muggeziften topic zit, krijg iedereen op m'n nek ineens.
Jammer hoor, kom ik hier eigenlijk niet voor.
Maar ga zo door, jongens.
Kan het wel hebben.
Finalequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef Laysa het volgende:
Is dit de laatste aflevering?
Dan kijk ik even mee....zo op de valreep
Ja zeker wel al moest ze er bij neer donderen.En moest ook altijd echt om haar lachen wat ik van de anderen niet kon zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef Wijnneus het volgende:
Het is echt wel een doorzetter die Britt![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja whahahaha, ze had het echt gemist, als ze geld overhoudt neemt ze haar vriendin mee naar de Mac zei zequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Mooi he ze had er bijna meer oog voor als heel dat geld![]()
Vind haar gewoon een spontane meid, die niet naast haar schoenen loopt.En ja de mac is de hemel voor haarquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whahahaha, ze had het echt gemist, als ze geld overhoudt neemt ze haar vriendin mee naar de Mac zei ze![]()
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef childintime het volgende:
Goed zo! Ook al is Britt misschien niet 1 van de slimsten, eerlijk, doorzee en oprecht was ze wel. Een tomeloze inzet, ondanks vreselijk negatief gedrag van de anderen. Altijd de positieve kant overal van zien en maar doorgaan; ze heeft dit echt verdient. En nu maar een roze Ka, paard en hamburgers kopen
Waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef alpeko het volgende:
Wat een hoop gloryhunters opeens. Waar waren jullie toen Britt het echt nodig had?
Jammer dat 't met Ymke is. Ik vond Ymke in 't begin erg grappig en fascinerend, maar ze werd hoe langer hoe aanweziger en irritanter...quote:Ik had vandaag opnames voor de zomer van britt en ymke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |