Ik vind Britt heel vermakelijk om naar te kijken...
Ik lach me suf!
Maar kan me echt niet voorstellen dat ze nog zo dom gemaakt worden!
Ik krijg er altijd het Adje gevoel bij...(Je weet wel de ozo aandoenlijke en oliedomme en door velen gezien als zwakzinnige Adje die bij Paul de leeuw opdook,en later een goede acteur bleek te zijn).
Nog steeds met in mn achterhoofd het idee van acteur,weet hij het zo goed te brengen....dat ik een acute achhhhhhh factor krijg als ik zn optreden bij Paul de leeuw terugkijk.
Britt is volgens mij van hetzelfde laken een pak,hoewel enige simpelheid waarschijnlijk er bij haar wel inzit.
De foto met donker haar,geeft al een heel ander beeld....als wat er nu word voorgeschoteld als ultra blond dom mokkeltje die als een molenpaard door de jungle sjokt,op zoek naar hamburgers,koppensneller en negers op fietsen.
Kan me vergissen,en wie weet is ze gewoon van unieke domheid....maar ik zie toch meer een vrouwelijke tegenhanger van Adje op tv!
Nadia is een gemaakte plaspop,daar bestaat gewoon geen twijfel over.
De gooische dames zetten hun figuur weer heerlijk neer als bekakt pratende wijven(het voordoen als dame maakt je nog geen dame zou mevr van Eekelen zeggen).
Paulien gaat nog,en bezit nog enige mate van intelligentie,maar die gooische vriendin van dr...is een dikke valse omhoog geschoten trut.
Michella tjaa....wat een ellende!
Loopt allerlei progamma`s af en zet zich standaard overal te kijk voor heel nederland
Maar kan niet ontkennen dat ook die op haar eigen manier vermakelijk is om naar te kijken.
Ymke wil ik niet eens gaan doorgronden....
En de rest is saai vergeleken bij eerder genoemde kandidaten