Die vind ik lekker!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij bestellen vaker wat op iHerb maar nooit stilgestaan bij de thee.
Wie heeft er aanraders? Ik hou erg van fruit (mango, bosvruchten, perzik) en bloementhee (roos, jasmijn).
Heb nu van AH de Jasmijn/aardbei gekocht, het zal mij benieuwen.
Precies! Ik snap echt niet hoe het kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
Probeer een wat meer rokerige thee. Keemun Congou is bijvoorbeeld een goede stap. Je kan natuurlijk ook gelijk over gaan op de lapsang souchong, maar ik vind dat altijd te sterk smaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:03 schreef jerney het volgende:
Elke keer als ik thee probeer, ben ik weer zo teleurgesteld.Dan ruikt het heel lekker, maar als je een slokje neemt, verschilt het amper van heet water.
maar ik wil ook graag eens wat warms drinken op m'n werk en koffie is de as van het kwaad.
Dus weet iemand misschien wat theesoorten die wat smaakvoller zijn? Of heb ik gewoon ontealistische verwachtingen van dat spul?
De losse thee is een stuk beter dan de zakjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |