bestellen zal wel geen probleem zijn, het binnen korte termijn geleverd krijgen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Jeej lanceringsdag van de iPad 2.
Quick question, hoe groot is de kans dat ik hem morgen gewoon via apple.nl kan bestellen?
Ik zou zelf naar de MediaMarkt gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Ik zou ook op de MediaMarkt gokken. Toen ik er vorig jaar wasa bij de iPad 1 launch, hadden ze er nog voldoende op voorraad. Alleen de goedkoopste versie gaat erg hard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Heb je iig half april zeker een iPad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
Dus gelijk aan nu bestellen via Apple.com met gravering ed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je iig half april zeker een iPad.
13quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
De Dixons in het winkelcentrum bij mij, die overigens facking groot is, verkoopt niet eens een iPad! De nieuwe en de vorige versie niet!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |