Niet allen bekstekken ook een bescheiden verjaardagsfeestje ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goh hiernaast, bekstekken bekstekken en nog eens bekstekken
ik word er eigenlijk best wel simpel van, al dat gebekstek, goffer![]()
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet allen bekstekken ook een bescheiden verjaardagsfeestje ...
juist ja,,,,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in de sfeer van de stream... bieten-, wortel- en tomatensap
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in de sfeer van de stream... bieten-, wortel- en tomatensap
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horenquote:
ikke wel in hart en nierenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horen
Streams net afgesloten... bekstekken en konijntjesgedrag heb ik genoeg gezien de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horen
ik zit me dan gewoon te ergeren, dus dan wordt het tijd om de handel uit te zettenquote:
quote:
sorry ze waren onderling aan het bekstekkenquote:
Ooh, ze gaan doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry ze waren onderling aan het bekstekken
Bollokus nu 60+ genoemdquote:
Bollo lapo in COS go for itquote:
kep hem en fipo ookquote:
quote:
sjekkie verdientquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |