Misschien is ze daarom aangenomenquote:
Ja duh, hoe dacht jij dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm dus zo is Samzz aan haar stage gekomen
Derhalve zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
Nu moet ze meer drinken om de kater te verwerken.
Hmmm... Nee, dat denk ik niet... Ze is wel blond, dat dan weer wel.quote:
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu moet ze meer drinken om de kater te verwerken.
Duh!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm dus zo is Samzz aan haar stage gekomen
Werkt bij mij meestal wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...
Ja, dat krijg je als je als bedrijf lekker goedkoop een secretaresse inhuurt die vaak dan geen fuck kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze neemt de telefoon nog slechter aan dan ik doe en ik heb er niet eens een opleiding voor gedaan, ze komt niet uit haar woorden en ik moet haar vertellen hoe ze bandjes moet uittypen terwijl ik dat nog nooit gedaan heb
Oh, en ik moet steeds Engelse woorden vertalen
Wil niet zeggen dat ik het niet erg vind om de fabel in stand te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt bij mij meestal wel goed.
Gewoon jezelf er even overheen zetten en weer vrolijk door drinken.
Als er gereld gaat worden moet het wel vandaag zijn, want ik heb toch geen reet te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaat er hier nog gereld worden vandaag ?
Blijkt waaruit? Maar het betekent gewoon dat je weer een nieuw avontuur induikt. Dus een echte oplossing is het op de lange termijn niet. Maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...
Wat is het leven van een IT-nerd toch heerlijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
Vandaag werken. Vanavond databaseserver migreren. Morgenochtend inhoud garagebox vader verhuizen, daarna direct door naar een 'leuk' vrijgezellenfeest (je kent het wel: koffie, solexrijden, eten, zuipen, 'toevallig' de vrouwen tegenkomen die toevallig ook die dag het feestje doen, depressief zijn vanwege de koffie, solexrijden, eten en het gezamenlijk zuipen).
Dan out, dan naar een beurs, daarna uit eten en vervolgens op tijd naar bed omdat maandag de hel losbreekt vanwege de matig verlopen server migratie.topweekend.
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Kluts het volgende:
Wat is het leven van een IT-nerd toch heerlijk voorspelbaar.
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je als bedrijf lekker goedkoop een secretaresse inhuurt die vaak dan geen fuck kan.
Okay, that's the spirit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon stug doorgaan!!![]()
maar eerst de dag op het werk overleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |