Zelfs nu heb ik er nog de tyfus aan, maar dat komt omdat ik bij de belastingtelefoon heb gewerkt en daar gemiddeld 150 gesprekken per dag afhandelde. Ik bel privé daarom ook nooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het in het kader van secretaresse werkzaamheden niet zo erg eigenlijk... Maar niet in een callcenter of zo
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs nu heb ik er nog de tyfus aan, maar dat komt omdat ik bij de belastingtelefoon heb gewerkt en daar gemiddeld 150 gesprekken per dag afhandelde. Ik bel privé daarom ook nooit.
Ik haat bellen niet, heb de eerste 3 jaar van mijn werkende bestaan met een headset op m'n kop gezeten. Maar nu ik ook 'echte' telefonisten heb gezien kan ik wel zeggen dat dat niet is wat iemand zou moeten willen ambiëren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellen.
Oh, als ik gebeld word vind ik het niet erg. Ik ben ook heel goed met klanten altijd, ook aan de telefoon, dus ik heb er geen probleem mee, ik vind het gewoon niet zo leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen jaMaar ik heb in de 8 weken dat ik hier nu zit niet veel de telefoon aan moeten nemen, dus ik vind het nog wel leuk
Hoezo gefaald? jij gunt die mensen ook gewoon een fijne dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Leuk, ik heb besloten een rokje aan te doen naar werk. Een korte! Want er is vandaag toch niemand en casual friday.
Beetje jammer dat ik gefaald heb door te vergeten dat we hier in het pand allemaal van die trappen hebben waar je doorheen kijkt. En de IT-nerdafdeling zit onder de trap.
Moet ik even mijn honkbalknuppel ophalen en langs komen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Leuk, ik heb besloten een rokje aan te doen naar werk. Een korte! Want er is vandaag toch niemand en casual friday.
Beetje jammer dat ik gefaald heb door te vergeten dat we hier in het pand allemaal van die trappen hebben waar je doorheen kijkt. En de IT-nerdafdeling zit onder de trap.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik even mijn honkbalknuppel ophalen en langs komen ?
Ah het zijn die sociaal gehandicapten, die hebben hier vast ook een topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:
NEE! Je feliciteerd iemand ook en laat niet je collega voor je meenemen omdat je zelf sociaal gehandicapt bent en niet naar ons toe durft te komen.
Dus die houden hun mond wel tegen me nu denk ik.
Altijd fijn, een mede niet" ik ben zo zielig" posterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Vroeg klaar vanmiddag (nou ja, klaar, bij lange na niet, maar ik moet een vliegtuig halen). Bier en een lootje kopen op het vliegveld. Vanavond met Mrs. stbabylon zuipen/neuken/knuffelen. Morgen erachter komen dat ik 117.000.000 Britse ponden heb gewonnen, meteen depressief omdat de NL staat daar de helft van wil hebben en ik nog maar 65.000.000 Euro overhoudt. Morgenmiddag naar een tentje om iets te regelen voor mijn verjaardagfeest in mei. Eten bij pa&ma. Dan naar Deventer om de verjaardag van het broertje van Mrs. stbabylon te vieren. Die wordt 19 dus nodigt allerlei te jonge meiden uit, dus het uitzicht zal tof zijn. Zondag lekker chillen met 65.000.000 Euro op de bank. Maandag weer naar Engeland vliegen om daar op minstens 5 bureaus te poepen.
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:
NEE! Je feliciteerd iemand ook en laat niet je collega voor je meenemen omdat je zelf sociaal gehandicapt bent en niet naar ons toe durft te komen.
Dus die houden hun mond wel tegen me nu denk ik.
Klinkt als een top weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Vroeg klaar vanmiddag (nou ja, klaar, bij lange na niet, maar ik moet een vliegtuig halen). Bier en een lootje kopen op het vliegveld. Vanavond met Mrs. stbabylon zuipen/neuken/knuffelen. Morgen erachter komen dat ik 117.000.000 Britse ponden heb gewonnen, meteen depressief omdat de NL staat daar de helft van wil hebben en ik nog maar 65.000.000 Euro overhoudt. Morgenmiddag naar een tentje om iets te regelen voor mijn verjaardagfeest in mei. Eten bij pa&ma. Dan naar Deventer om de verjaardag van het broertje van Mrs. stbabylon te vieren. Die wordt 19 dus nodigt allerlei te jonge meiden uit, dus het uitzicht zal tof zijn. Zondag lekker chillen met 65.000.000 Euro op de bank. Maandag weer naar Engeland vliegen om daar op minstens 5 bureaus te poepen.
Nee, de servicedesk, daar rook ik altijd mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik had aan het eind van de dag, toen ik het van de secretaresse over moest nemen toen ze vrijwas, ook wel een momentje van ' damn laat die telefoon ophoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, als ik gebeld word vind ik het niet erg. Ik ben ook heel goed met klanten altijd, ook aan de telefoon, dus ik heb er geen probleem mee, ik vind het gewoon niet zo leuk.
Damn, ik werk op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Wat een onzin, de werkplekondersteunster hier is een meid van 24 met een koppie en lijf van een godinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!
Ze bestaan nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd fijn, een mede niet" ik ben zo zielig" poster
Übernerds.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de servicedesk, daar rook ik altijd mee.
Het is development waar ik het over heb.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, de werkplekondersteunster hier is een meid van 24 met een koppie en lijf van een godin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |