Waarom? Er zijn genoeg kruisingen, bij vertraging kan er op Hardinxveld-Giessendam gekruist worden en anders wordt alles veel te duur.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Is met de nieuwe plannen erbij het niet handiger om heel die lijn te verdubbelen?
en het was geen SLT?!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ging vanavond terug van Coevorden naar Almelo, tussen marienberg en almelo zat een vrouwelijk iemand te pissen in de trein.![]()
Is maar goed dat daar wel een toilet geeist is dan door de provincie als Arriva het overneemt in 2012. Kan Gelderland nog wat van lerenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ging vanavond terug van Coevorden naar Almelo, tussen marienberg en almelo zat een vrouwelijk iemand te pissen in de trein.![]()
Marienberg - Almelo...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ging vanavond terug van Coevorden naar Almelo, tussen marienberg en almelo zat een vrouwelijk iemand te pissen in de trein.![]()
Weer stakingen bij de NMBS?quote:Maastricht-Liège-Guillemins
Message dinsdag 29 maart 2011, 07:35 :
Reason: acties in het buitenland
Tussen Maastricht en Liège-Guillemins rijden geen treinen door acties in het buitenland.
Houdt u rekening met een langere reistijd.
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Een wijziging in het werkschema?quote:Lijn 40 Luik-Guillemins - Wezet: Onderbroken verkeer.
9:07 Er is een wijziging in het werkschema van het personeel Maastricht en Wezet
Het treinverkeer is onderbroken tussen Maastricht en Wezet. Tussen Wezet en Maastricht kunnen de reizigers gebruik maken van een vervangende busdienst.
in Almelo is wel een plee hoor....maar die zit in de hal waar je binnenkomtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Marienberg - Almelo...Geen plee in de trein (lint), geen plee op begin/eindstation, laat staan op een van de tussenliggende stations...
Alleen hier reed de uitgevallen IC met VIRM, en de volgende met een ICMm-III. Dat combineert lastig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:07 schreef greavy het volgende:
Hadden ze het hier beter geregeld. Materieel van IC ri Amsterdam was het zesje defect, werd opgeheven, de volgende IC rijdt normaal met 8 bakken IRM, maar het viertje die bij de opgeheven IC zat werd aangekoppeld bij de volgende.
Eén ICMm-III mag geen VIRM slepen, en het lost het probleem niet op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef greavy het volgende:
Het combineren is géén probleem. Het probleem is dat het stel achterop dan gesleept word en geen reizigers mag vervoeren.
Toch geen staking. Er werd in een twee-uursdienst gereden vanwege, jawel, ziekte van de machinistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Weer stakingen bij de NMBS?
Edit: www.railtime.be meldt dit:
[..]
Een wijziging in het werkschema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |