Mijn 'Puck' heet dus zo en ik heb geen moment nagedacht over het rijmen. We vonden de naam gewoon mooi.quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wij hadden voor een jongen ook Olivier. Mikael, Leander en OlivierMaar je kan er zoveel op rijmen
En dan ben ik er al klaar mee. Mijn lief blijft bij die naam dus ik hoop op een meisje
Het gaat me ook niet om het pesten hoor. Maar tis gewoon dat ik bang ben dat er snel iets op gerijmd word. We doen het namelijk zelf ook: Mikael lust graag frikandel!! En dan zegt Mikael: En ik ben gek op Isabel. Nu rijmt er op Mikael verder niet zoveel dus ben je snel klaar. Bij Olivier kan je het hele alfabet langs en dan kun je bijna met elke letter iets verzinnen wat rijmt op vier.quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn 'Puck' heet dus zo en ik heb geen moment nagedacht over het rijmen. We vonden de naam gewoon mooi.
Als kinderen willen pesten vinden ze volgens mij altijd wel wat.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn 'Puck' heet dus zo en ik heb geen moment nagedacht over het rijmen. We vonden de naam gewoon mooi.
Als kinderen willen pesten vinden ze volgens mij altijd wel wat.
Dat zijn van die dingen met samengestelde namen inderdaad. Zo kan ik mij voorstellen dat Sorbo tegen Isabeau geen Isa zegt omdat ze haar dan wel Isa had genoemd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Susie het volgende:
Dochter van een vriendin van mij heet Isabelle, ze noemt haar nu al bel. Waarom haar dan niet direct Belle noemen vraag ik mij dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |