Alleen bij die in April ben ik er niet, heb al wat anders staan danquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog 1![]()
En in april bij Marijke![]()
Dit wordt een super voorjaar/zomer
Neem je wel een schep mee, voor als je je auto weer terug wil?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker makkelijk kun je overal gaan zitten want in heel dat dorp ligt zand
Dat kan niet, iets met ZC en ik wou eind Juli kijken of ik dan hier een BBQ meet kan houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde in juni weer wat mensen uitnodigen, omdat dan de grootste kans op goed weer is. Maar het is dan wel heel dicht op dit, dus dan kunnen we ook gokken op half juli of zo.
Ik post niet snel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een Canon 600D geworden.
En met de snelheid hier ontgaan me wel eens posts.
Ik duimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde in juni weer wat mensen uitnodigen, omdat dan de grootste kans op goed weer is. Maar het is dan wel heel dicht op dit, dus dan kunnen we ook gokken op half juli of zo.
Op het moment welquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie elke maand meets ofzo
Alleen de mensen uit de bewoonde wereld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Als je wil kan je volgens mij wel elk weekend iemand meetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kom jij de 16e nou ook?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen de mensen uit de bewoonde wereld.
Ik minimeet elk weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wil kan je volgens mij wel elk weekend iemand meeten
Ik de laatste tijd ook zo ongeveerquote:
Daar lijkt het nu wel opeens op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Zoepe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
Ik minimeet morgen en overmorgen ook een ksc-er
En ik minimeette al 16 jaar bijna wekelijks met iemandquote:
Whehehehehequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op het moment wel![]()
De eerste is de 16e april, kom je ook?
Zo winnen WW en Ik het dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik minimeette al 16 jaar bijna wekelijks met iemand![]()
Maar dat telt niet
Zwolle bij mij en verder niets op de planning behalve gezelligheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is deze meet? En wat is de planning
Met wiequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik minimeette al 16 jaar bijna wekelijks met iemand![]()
Maar dat telt niet
Een of ander maf wijfquote:
We hebben wat in te halen van jaren zonder meetsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Zwollequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle bij mij en verder niets op de planning behalve gezelligheid
Ja, het is wel los he?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben wat in te halen van jaren zonder meets.
Oh, dan is het goed, ik hou van gekkenquote:
En het is ZOOOO gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben wat in te halen van jaren zonder meets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |