Als je het maar laaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Eerst koffie en later colaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
[..]
koffie en cola? dat komt niet echt goed
Ik heb godver de godver weer keelpijn enzo.. dat begon vanochtend alquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het maar laaaaaaaaaaaaaaaat
Dan ben ik wel weer beter vind ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan kom ik niet naar zwolle hoor
Slaap lekker mopquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eerst denk ik dat ik even heel erg lekker ga slapen
Het was me een dagje wel vandaag, ik ben echt doodop.
Heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties, maar nog meer bedankt dat jullie er voor me waren als het ff weer niet ging
Jullie zijn echt stuk voor stuk![]()
![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker voor later
Tot morgen
jullie blijven elkaar gewoon aanstekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kutgriep blijft gewoon hangen bij je
Zal ik je morgen ziekmelden en je dan komen verzorgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb godver de godver weer keelpijn enzo.. dat begon vanochtend alKlote hoere zooi
![]()
[..]
Dan ben ik wel weer beter vind ik
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kutgriep blijft gewoon hangen bij je
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb godver de godver weer keelpijn enzo.. dat begon vanochtend alKlote hoere zooi
![]()
ahhh... heb vandaag in een ruimte gestaan met verbrande (speciale) olie... binnen 10 minuten zat alles dicht, werd misselijk, kreeg het ineens pokke warm, en hele dikke koppijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan ben ik wel weer beter vind ik
Nee, het begon met Koenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jullie blijven elkaar gewoon aansteken
ik ben er wel vanaf eindelijk, maar heeft ruim 4 weken geduurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jullie blijven elkaar gewoon aansteken
Dan wil ik ook wel ziek zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je morgen ziekmelden en je dan komen verzorgen?
Thijs pelt de mandarijntjes wel
Dat soort fratsen op het werk ken ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef babybel het volgende:
[..]
ahhh... heb vandaag in een ruimte gestaan met verbrande (speciale) olie... binnen 10 minuten zat alles dicht, werd misselijk, kreeg het ineens pokke warm, en hele dikke koppijn.
gelukkig nu alleen de koppijn nog, de rest is weer weg...
maar da`s niet tof als je weer ziek wordt!
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je morgen ziekmelden en je dan komen verzorgen?
Thijs pelt de mandarijntjes wel
Mag jij voor me zorgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien moeten we maar eens een weekje uitzieken
Huh? Wat voor ruimte was dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef babybel het volgende:
[..]
ahhh... heb vandaag in een ruimte gestaan met verbrande (speciale) olie... binnen 10 minuten zat alles dicht, werd misselijk, kreeg het ineens pokke warm, en hele dikke koppijn.
gelukkig nu alleen de koppijn nog, de rest is weer weg...
maar da`s niet tof als je weer ziek wordt!
een werkplaats (veel metaal, en dat wordt gesmeerd met speciale olie)quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Doe maar... Ik ben er even klaar mee
[..]
Mag jij voor me zorgen
[..]
Huh? Wat voor ruimte was dat?Klinkt niet echt gezond
Wat voor werk doe je? Ben je automonteur?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef babybel het volgende:
een werkplaats (veel metaal, en dat wordt gesmeerd met speciale olie)
[..]
je weet dat ik het echt doe hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
Doe maar... Ik ben er even klaar mee
was ik dat maar, dan was die reparatie van 700 euri die eraan komt wel wat goedkoper uitgevallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ben je automonteur?
Nou graagquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet dat ik het echt doe he
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef babybel het volgende:
[..]
was ik dat maar, dan was die reparatie van 700 euri die eraan komt wel wat goedkoper uitgevallen
wekeloosquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou graagIk heb er echt zo geen zin in... Maar ik ga wel...
Als het echt niet gaat zie ik dan wel weer
[..]
Wat ben je dan?
SPWquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef babybel het volgende:
[..]
wekeloos![]()
officieel MBO ICT afgerond, maar ga binnenkort starten met SPW Niv. 4, jeugdzorg e.d.
Jij zit dus in het zelfde schuitje als ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef babybel het volgende:
[..]
wekeloos![]()
officieel MBO ICT afgerond, maar ga binnenkort starten met SPW Niv. 4, jeugdzorg e.d.
haha ja, ik hoop dat ik er ook zo over denk als ik eenmaal daar aan begonnen ben!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef babybel het volgende:
[..]
wekeloos![]()
ook werkeloos?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus in het zelfde schuitje als ik
een prutser!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou graagIk heb er echt zo geen zin in... Maar ik ga wel...
Als het echt niet gaat zie ik dan wel weer
[..]
Wat ben je dan?
Ik weet niet hoe het is, maar ik zou het graag willen wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef babybel het volgende:
[..]
haha ja, ik hoop dat ik er ook zo over denk als ik eenmaal daar aan begonnen ben!
quote:
Ik heb ooit de HBO versie gedaan... Op zich is het leuk, maar je moet het wel kunnen, werken met die doelgroepen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is, maar ik zou het graag willen weten
Een wattus??quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn 3DS-mii gemaakt met de camera lijkt echt geweldig
Het is een pinguin?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ingesteld om mensen te helpen. Help al alles en iedereen, geef heel vaak adviezen, en kan (vaak) dingen heel erg goed aanvoelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gaafWat wil je precies gaan doen met SPW?
He Martquote:
Dat niet maar geen werk in mijn straatjequote:
Ik wil ook wel een 3dsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hey DMquote:
Ik heb in Deventer ooit stagegelopen bij het Spel aan huis project, als dat nog bestaat kan ik het je aanradenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik ben ingesteld om mensen te helpen. Help al alles en iedereen, geef heel vaak adviezen, en kan (vaak) dingen heel erg goed aanvoelen.
Toen ik met de IT opleiding begon twijfelde ik al over SPW. Nu ik IT afgerond heb en besloten heb dat dat niets gaat worden, ga ik dus doen wat ik eigenlijk toendertijd al had moeten doen...
Lijkt me echt geweldig om jeugd met problemen (van gezinsproblematiek tot bijv. drugsgebruik) te kunnen helpen!
Goed, net even wat geld in de economie gepompt en de eerste aanschaf van mijn lijstje kunnen strepenquote:
`Avond!quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, net even wat geld in de economie gepompt en de eerste aanschaf van mijn lijstje kunnen strepen.
Sterktequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik ben ingesteld om mensen te helpen. Help al alles en iedereen, geef heel vaak adviezen, en kan (vaak) dingen heel erg goed aanvoelen.
Toen ik met de IT opleiding begon twijfelde ik al over SPW. Nu ik IT afgerond heb en besloten heb dat dat niets gaat worden, ga ik dus doen wat ik eigenlijk toendertijd al had moeten doen...
Lijkt me echt geweldig om jeugd met problemen (van gezinsproblematiek tot bijv. drugsgebruik) te kunnen helpen!
Heel concreet wil ik binnen jeugdzorg werken, of een crisisopvang, of kamerbegeleiding (fasehuizen).
Precies wat ik ook wilquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef babybel het volgende:
[..]
Heel concreet wil ik binnen jeugdzorg werken, of een crisisopvang, of kamerbegeleiding (fasehuizen).
Dank je, ik moet ook nog even wat bestellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, net even wat geld in de economie gepompt en de eerste aanschaf van mijn lijstje kunnen strepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |