Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Ow, en omdat die PM-box lekker leeg is svp graag de PM's om te reserveren naar KG-Werk
De meisjes zitten vaak op de chaise longuequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook niet bij marijke, of zit je dan op de chaise longue ?
Ghihi. Je klinkt ineens zo burgerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meisjes zitten vaak op de chaise longue![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
he gatverquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihi. Je klinkt ineens zo burgerlijk
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee? ZIEN!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
he gatver
Had jij trouwens mijn kadootje nog gezien die ik heb gekregen van J?
Ehm, bij mensen met wikimachtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef babybel het volgende:
ik ben er weer
(btw bij wie moet ik zijn om mijn avatar ook in de OP te krijgen?)
ja, weet je hoe heerlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He Trev, ken je me nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
Op en wiki aanpassen, neem de fouten ook wel mee
Kjoetquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik ook nog niet gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof
[..]
he gatver
Had jij trouwens mijn kadootje nog gezien die ik heb gekregen van J?
duidelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, bij mensen met wikimachtMaar dan moet er iemand uit en dat is steeds zo'n gesteggel
Maar van mij mag je
hmm.quote:
een bedeltjequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de koplampen zijn zirkoniaatjesvoor zijn ze wit, achter roze/rood
Kloarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
Op en wiki aanpassen, neem de fouten ook wel mee
Hey Babyquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn katten vliegen elkaar in de vacht... echt irritant
jaa goed goed, weer ff @ Fok sinds long, long time ago!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kloar
[..]
Hey Baby
Tuurlijk, hoe kan ik je vergeten
Hoe is die?
Veel kattenmensen hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Scheelt weer drie weken verhaartijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooo wat liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor mijn pandora-armbandje
Ja hoor, gaat zijn gangetje, heb je zeker een tijd niet gesprokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef babybel het volgende:
[..]
jaa goed goed, weer ff @ Fok sinds long, long time ago!
Met jou ook alles oke?
nee, TE lang geleden!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat zijn gangetje, heb je zeker een tijd niet gesproken
Gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doen zequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je hier nu weer wat vaker buurten?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm.
ergens weet ik dat wel ja
In elk geval geoefend met een sollicitatiebrief schrijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maandag helemaal voor niks uren zitten zwoegen op de sollicitatiebrief. Bleek vóór maandag binnen te moeten zijn ipv op maandag. Sollicitatie wordt dus niet in behandeling genomen.
En dat was de eerste vacature in tijden die me én leuk leek én bijna naadloos aansloot op mijn opleiding en ervaring...
Daarnaast zit ik nog steeds in de knel met werkgever en moet ik WEER een dag wachten op contact met de vakbond
GRRRRR +
Ah gosquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
ik was foto's aan het uitzoeken... kom ik deze tegen....
Dan smelt je toch
[ afbeelding ]
Lekker slapenquote:
omg omg omgquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dan smelt je toch
[ afbeelding ]
Hij isquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dan smelt je toch
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval geoefend met een sollicitatiebrief schrijven
Schattigquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dan smelt je toch
[ afbeelding ]
BIs Later PGRquote:
ja, en als 'ie uit de was komt wil hij hem meteen weer aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft Thijs hem al aangehad dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef MPG het volgende:
*BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRP*![]()
![]()
OMG waar laat je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en als 'ie uit de was komt wil hij hem meteen weer aan
Op dezelfde plek waar ik later vanavond nog wat chocola ga laten en eerder vanavond drie borden wokschotel lietquote:
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hallo KSC,
Voordat ik straks ga stappen wou ik even een inspirerend filmpje met jullie delen die ik vandaag van een kennis kreeg. Ja, het is geen filmpje met muziek, spannende actie of keiharde humor en het duurt 75 minuten. Toch is het heel erg de moeite waard.
Het een jaarlijkse les die op een universiteit op Amerika wordt gegeven, waarin de docent zichzelf moet inbeelden dat hij nog maar één les zou kunnen geven voordat hij zou sterven. De catch is, deze docent is echt ongeneeslijk ziek en heeft geaccepteerd deze les te geven. Ik vond het in ieder geval een mooi en inspirerend filmpje.
Van mij had het nog wel ff mogen duren hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer, de radio is weer klaar
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
tis ook een leuk en lekker zittende trui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heul leuk
![]()
oma vindt hem ook geweldig
Ja knuffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of weer een keertje samen spelen met Thijs en Koen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 22:08:55 ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Op dezelfde plek waar ik later vanavond nog wat chocola ga laten en eerder vanavond drie borden wokschotel liet
Hey WWquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hallo KSC,
Voordat ik straks ga stappen wou ik even een inspirerend filmpje met jullie delen die ik vandaag van een kennis kreeg. Ja, het is geen filmpje met muziek, spannende actie of keiharde humor en het duurt 75 minuten. Toch is het heel erg de moeite waard.
Het een jaarlijkse les die op een universiteit op Amerika wordt gegeven, waarin de docent zichzelf moet inbeelden dat hij nog maar één les zou kunnen geven voordat hij zou sterven. De catch was dat deze docent echt ongeneeslijk ziek was en nog 3 maanden te leven had. Ik vond het in ieder geval een mooi en inspirerend filmpje.
Geeft C_A een warme Knuffquote:
Het kan welquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, bij mensen met wikimachtMaar dan moet er iemand uit en dat is steeds zo'n gesteggel
Maar van mij mag je
[..]
ja, weet je hoe heerlijk?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Op dezelfde plek waar ik later vanavond nog wat chocola ga laten en eerder vanavond drie borden wokschotel liet
Hey! Ik las net het stukje over je sollicitatie. *knuffel* Hopelijk komt er binnenkort weer iets moois op je weg.quote:
Had ik ook daarstraks en bij gebrek aan man maar verwarming omhoog gedraaidquote:
Ik heb een cadeautje voor jou!quote:
Of allebeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja knuffelsof weer een keertje samen spelen met Thijs en Koen
quote:
Ik vond hem laatst nog wel mee vallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar lopen er hier nog een paar van rond
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje voor jou!Die had ik al eerder willen kopen, maar kon em niet meer vinden
Wanneer zie ik je weer?
![]()
Ik denk dat ik snel eens naar Zwolle moetquote:
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey! Ik las net het stukje over je sollicitatie. *knuffel* Hopelijk komt er binnenkort weer iets moois op je weg.
Whahaahah, valt wel mee, tochquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik snel eens naar Zwolle moet![]()
ik lig al onder het dekbedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik ook daarstraks en bij gebrek aan man maar verwarming omhoog gedraaid![]()
quote:
Kijk de volgende keer maar eens of hij een grote mond heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet dan een groot gapend gat zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
voor de rest, anders maak ik weer een wall of quotes met begroetingen.
Maar eerst denk ik dat ik even heel erg lekker ga slapenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
voor de rest, anders maak ik weer een wall of quotes met begroetingen.
Stroopwafel erbij?quote:
altijdquote:
Lekker slapen lieve damequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eerst denk ik dat ik even heel erg lekker ga slapen
Het was me een dagje wel vandaag, ik ben echt doodop.
Heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties, maar nog meer bedankt dat jullie er voor me waren als het ff weer niet ging
Jullie zijn echt stuk voor stuk![]()
![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker voor later
Tot morgen
Slaap Lekker LLquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties, maar nog meer bedankt dat jullie er voor me waren als het ff weer niet ging
![]()
Tot morgen
koffie en cola? dat komt niet echt goedquote:
Truste lieverdjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen
Ik word al misselijk als ik het leesquote:
weltrustenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen
En ik van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |