quote:Op zondag 31 juli 2011 08:31 schreef glasbak het volgende:
En die blijven mooi staan waar ze staan! Dat zijn privé pics alleen voor speciaal geselecteerde vrienden
Zo was het niet bedoeld.. maar je hebt wel gelijk....quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Er moet altijd baas boven baas zijn he
That's true.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, tis ook maar een gezegde
Maar ging erom dat het elke avond genieten is in eigen bed, want dat is goud waard, ipv op zo'n gammel dun Scania matrasje overnachten op een obscure parking
ik zag vandaag Bartje rijden is dat jou oude MAN?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Iuc het volgende:
Ik slaap juist beter in de wagen dan dat ik thuis doe
Dat schiet ook niet echt opquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Redbaron het volgende:
Ohjah deze bestaat ook nog!
Gelijk maar ff nieuws vanaf deze kant.. Het bedrijf waar ik voor werkte is 2wk geleden failliet verklaard..
Dus ik kan weer op zoek naar ander werk
ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
'gehaktballentopic'![]()
[ afbeelding ]
Is dat geen goed teken dat er een nieuwe begint?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet echt op
Ik hoorde vanmiddag dat er bij ons per 1 dec een nieuwe begint.
Kutkop ook; heb ik een setjequote:
quote:
Dat zuigt.. wat zoek je? en waar zo'n beetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Redbaron het volgende:
Ohjah deze bestaat ook nog!
Gelijk maar ff nieuws vanaf deze kant.. Het bedrijf waar ik voor werkte is 2wk geleden failliet verklaard..
Dus ik kan weer op zoek naar ander werk
Ik zoek iets in de buurt van twente.. Het liefst internationaal met weekenden thuis. Heb nu bijna 1.5jr ervaring op voornamelijk DK/SE <-> Fquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zuigt.. wat zoek je? en waar zo'n beetje?
Eigenlijk niet want een andere krijgt geen contractverlenging. Maar ja, als ik had geweten dat ze een nieuwe zochten, had ik hier een windje kunnen latenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat geen goed teken dat er een nieuwe begint?
Helaas zitten er hier in de buurt weinig bedrijven die nog met combi rijden
Beetje uit de richting, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef glasbak het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want een andere krijgt geen contractverlenging. Maar ja, als ik had geweten dat ze een nieuwe zochten, had ik hier een windje kunnen laten
Bakwagen only trouwens..
Tja, ik lees nu pas dat je in Twente zit. Nou ja... ze hadden er toch al eentje, dus het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje uit de richting, maar toch bedankt
Hmkay; kom niet zoveel die kant uit, ik weet dat er in Hedel een toko zit die chauffeurs vraagt, ook internationaal volgens mij, hangt steevast een spandoek aan het hek daarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zoek iets in de buurt van twente.. Het liefst internationaal met weekenden thuis. Heb nu bijna 1.5jr ervaring op voornamelijk DK/SE <-> F
Witte trucks, zitten meteen rechts naast de afrit van de A2 als je vanaf Utrecht richting D-B rijdtquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Schijnt een goede baas te zijn, maar voor dat soort werk moet je wel gemaakt zijn (groenten, als jij hetzelfde bedrijf bedoelt als ik in gedachte heb)
Hmm, zal je altijd zien; van de week reed ik er weer langs, en toen was dat spandoek ineens pleitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef Redbaron het volgende:
Zolang het maar geen planten zijn, maar ik zoek eerst hier in de buurt ff.
Vanmorgen van mn ex baas 2 bedrijven gehoord die nog mensen zochten dus ff proberen..
Zit nu nog in ziektewet en krijg tot eind nov volledig betaald via uwv
Heel apart, hier hangen al een heel tijdje geen spandoeken meer waar ze een jaar of wat geleden altijd hingen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, zal je altijd zien; van de week reed ik er weer langs, en toen was dat spandoek ineens pleite
Wtf!?..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Anne het volgende:
Pleidooi voor verplichte rijles in vrachtwagen
Wat dacht je van op een oefenterrein?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Wtf!?..![]()
Hoe gaan ze dit dan werkelijk in de praktijk brengen?..![]()
Gewoon ff met een beginnend bestuurder in een wagen van achteneenhalvemeter de snelweg op knallen en door dorpskernen manoeuvreren!?..![]()
Dacht 't niet!..
Ja, op een besloten terrein kan ik me er nog wel wat van voorstellen, hoewel het merendeel van de deelnemers hier waarschijnlijk nauwelijks iets van zal opsteken, is het wel eens handig als men een besef mee krijgt van wat een chauffeur allemaal (niet) ziet vanuit zijn cabine..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat dacht je van op een oefenterrein?
Net alsof je met je eerste rijles ook direct een drukke stad inknalt.
Een dooie hoek, een langere remweg en invoegen kun je ook oefenen buiten dorpskernen.
En dan niet te vergeten die dingen die hij liever niet had gezien...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, op een besloten terrein kan ik me er nog wel wat van voorstellen, hoewel het merendeel van de deelnemers hier waarschijnlijk nauwelijks iets van zal opsteken, is het wel eens handig als men een besef mee krijgt van wat een chauffeur allemaal (niet) ziet vanuit zijn cabine..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |