Ik voelde van de week tot twee keer toe, toen ik op mijn zij lag een scheurtje ontstaan, alsof je plaatselijk even wordt opengesneden ofzo..... bizar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef danic het volgende:
Poppedein die laatste foto!Ik kwam niet meer bij!!
Ik heb het even gecheckt bij mijn vriend, maar die van mij is toch wel een stukje groter hoor, die van jou is echt heel mooiDie van mij is een beetje uit zijn voegen gegroeid (gescheurd
) de laatste 2 weken.
Wat is een twijfelbuik?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Pantiefje wat een echt mooie babybuik al
Ik kreeg vandaag alweer te horen dat ik een twijfel buik heb.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef danic het volgende:
Ik moet geloof ik ook nog maar even snel een foto maken, ben nu 39w3d en je weet nooit......
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Susie het volgende:
Mooie buik miss-jones en dat bij 10 weken! Dan heb ik gewoon een blubberbuik!
Dank jullie wel !quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef LeNeHe het volgende:
Susie en Miss-Jones; mooie buikies hoor en Miss-Jones al een mooi bolletje met 10 wkn. (wat ben jij slank!)
Ik ben 25, en of ik mn figuur terug krijg zie ik wel, Mn zus is 2 jaar terug bevallen van een meisje, en die had zelfde figuur maar daar is weinig van te zien nu dus zie het wel, maak me er niet druk om.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Je figuur krijg je wel weer terug MJ.
Ik zou willen dat ik zo slank was normaal
Ben je nog jong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |