@Karin; ik dacht ook dat mijn buik al vele malen groter was als bij Evie... maar heb foto's bekeken en volgens mij valt het wel mee... (ben alleen zelf wel een aantal kg's zwaarder dan toen..).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L) 17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
oee dames, was het maar waar; ik ben momenteel helemaal niet zo slank hoor.. ik voel me ook echt enormous.. en de weegschaal geeft getallen aan die ik bij Evie aan het einde van de zwangerschap bereikte... vind ik best moeilijk hoor.. (aangezien ik ooit erg dik was met een BMI van bijna 35).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L) 17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef ferrari_rood het volgende: Pantiefje wat een echt mooie babybuik al Ik kreeg vandaag alweer te horen dat ik een twijfel buik heb.
Sanne: hele mooie buik en leuke foto! leuk jurkje ook trouwens!
@ iedereen die op mijn foto's heeft gereageerd: Ja het gaat wel erg snel bij mij, en is echt van 21 weken. Kreeg er heel veel reacties op, helemaal als ze horen hoever ik ben haha. Had bij mn andere 2 zwangerschappen,ook zo'n buik (heb 2 meiden en nu weer een meisje! :-) ) alleen nu groeit ie wel weg hard vind ik, hij staat ook best strak zeg maar, heerlijk om dan te smeren. maar denk soms wel: hoe zal dat zijn als ik 30,35 weken ben?en erna...mijn meiden kwamen met 40.4 en 41 weken... want moet wel eerlijk zijn dat ik wel snel last heb, wat ik pas later in de zwangerschap had toeen ik zwanger was van mn meiden..(schoenen aan doen etc, vind dat ik nog helemaal niet moet/mag klagen met deze termijn, doe ik ook niet hoor,maar denk het soms haha. ben er ook wel trots op, ook op mn 2 meiden die hun babyzusje steeds kusjes komen geven en een praatje komen maken, zo lief!(ze zijn bijna 2 en 3,5 jaar)
F_R; even reageren op jouw welpjesbuik, wat een lieve verrassing! En over opmerkingen over je buik (ik krijg er ook zo veel); de vk zei gister; iedereen wil wat zeggen over je buik en dat is nou haast nooit 'wat heb je een mooie buik'.
Lujaxa; lekker buikkie al; wel grappig dat t-shirt wat je aan hebt, die mond zit zo precies op je buik, vind het er grappig uitzien.
Pantoefje; wat een buik al joh! Mooi hoor zo'n bolletje van voren.
Sannne; wat ben je stralend zwanger, je staat er elke keer zo leuk op!
Manlief heeft de camera mee met de foto's erop, dus kan even niks uploaden. Volgende week weer nieuwe ronde.
I found myself alone, Alone above the raging sea That stole the only boy I loved And drowned him deep inside of me
Pantoefje, das nog eens in contrast met die van F_R. Voor 21 weken wat groter dan gemiddelde misschien, maar wel een super mooi geronde buik hoor
Lujaxa, schon buikske
Sannne, mooie buik, en je straaaaaaalt echt!!! En in combi met die jurk <3
Wij hebben afgelopen vrijdag wat laten schieten hier. Een hele rits met met name enkel mijn buik, maar deze vonden we zo : mijn 37wk buik (met zoon) en mijn 1,5 jarige dreumespeuterdochtertje
Alexa en Seth zijn lief See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik ben nog aan het wachten op mijn foto's van de shoot Ik vind pantoefje haar buik mooi volgens mij ben je van jezelf best rank dus minder ruimte en je 3e/4e?? zwangerschap. Echt een mooie ronde babybuik
Sanne jij straalt altijd zo op de foto's het spat er gewoon vanaf dat je heel blij bent met je meisje in je buik
Tnx meiden maar ik vind vooral dat ik heel erg moe kijk op die foto Haha! Maar blij en trots ben ik zeker ja!
Takkembah wauw wat een prachtige foto! Had iets heel anders bij jou verwacht, waarom weet ik niet, maar wat een beauty ben je! Mooie buik ook!
Ik heb heel weinig 'alleen buik' foto's, ik vind dat er zo gek uitzien haha.. Vind het zoveel meer spreken als je er helemaal op staat. Merk ook dat ook mijn gezicht is veranderd (boller!) dus ik ben overal zwanger haha, vind het leuk die foto's straks op een rijtje te hebben en voor in het 9 maanden boek!
Wauw meiden wat een mooie foto's weer. En Takkembah, wat doe je nu? Zo had ik je niet voorgesteld hahaha, grappig dat je daar zo naast kan zitten. Had ik met Twentemeisje ook al.
Ik moet geloof ik ook nog maar even snel een foto maken, ben nu 39w3d en je weet nooit......