Ehm , neequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu
[..]
Je maakt een grapje nu he?
Ja, maar veel mensenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm , neeOokal houdt meneer taart niet van veel mensen, dan nog, lekker een weekendje weg is toch leuk?
ook leuk, wel eens gehad met wpa2, daar zijn meerdere typen van.. lastig als je DAT niet meer weet... blijf je bezig, resetje, alles ff instellen en werken met dat ding!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, dacht dat ik wpa2-psk had, was aes
Oke, doet het
Dan zet ie zich daar maar even overheen, hij vindt het vast gezelligquote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ie zich daar maar even overheen, hij vindt het vast gezellig![]()
welquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu
Je maakt een grapje nu he?
Tja, ik stel het idd eigenlijk nooit vaak in, dus zoiets vergeet jequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef babybel het volgende:
[..]
ook leuk, wel eens gehad met wpa2, daar zijn meerdere typen van.. lastig als je DAT niet meer weet... blijf je bezig, resetje, alles ff instellen en werken met dat ding!
maar tof dat je geen resetje nodig hebt
Dan moet je fles lief aankijken, misschien dat die wil betalen als je bumptquote:
same here, zal niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik stel het idd eigenlijk nooit vaak in, dus zoiets vergeet je
Wat hoor ik, ga jij betalen als boekenvoorleesvriendjequote:
Whehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je fles lief aankijken, misschien dat die wil betalen als je bumpt
dat kan ik wel betalen van het geld dat ik verdien met bubbelbad makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik, ga jij betalen als boekenvoorleesvriendje:P
DaMart als roommate en persoonlijke kruikquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik, ga jij betalen als boekenvoorleesvriendje:P
Ja, fles is een beetje achterlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je fles lief aankijken, misschien dat die wil betalen als je bumpt
Dan moet je de baas even aankijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik wel betalen van het geld dat ik verdien met bubbelbad maken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart als roommate en persoonlijke kruik
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik wel betalen van het geld dat ik verdien met bubbelbad maken
Maar wel lief hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, fles is een beetje achterlijk
Mooi, geregeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef MPG het volgende:
dus Fles, Mart en Wok delen de rekening van ST.
en symp dus, indirectquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef MPG het volgende:
dus Fles, Mart en Wok delen de rekening van ST.
Hmhmquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, fles is een beetje achterlijk
top aanbod weer KGquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik hoor het wel, ik ga verder werken
Moet je weer aanmeldingspm's?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werkzequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op z'n werk accountquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je weer aanmeldingspm's?
NUUTquote:
Ik en Symp hebben ons aangemeld voor alles, dus ook de theequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie hebben de intentie om te gaan nu?
Whisk
Marijke
Symph
MPG
Fles
Joysa?
C_A?
PG?
Ik moet nog even denkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whisk
Marijke
Symph
MPG
Fles
wok?
Joysa?
C_A?
PG?
ik, maar zit even met een enorme kostenpost met mijn auto, moet even weten hoe dat uit gaat pakken... (wss 700+ euri)quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whisk
Marijke
Symph
MPG
Fles
wok?
Joysa?
C_A?
PG?
Werk ze, en bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Strak plan, ik zet wel een flesje prosecco op de kamer klaar dan regel jij de inkomende infoquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NUUTTenzij dat korting oplevert voor die kamer
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik en Symp hebben ons aangemeld voor alles, dus ook de thee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ach, nou ja, dan kom ik toch niet
Van wijn word ik niet echt blijquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan, ik zet wel een flesje prosecco op de kamer klaar dan regel jij de inkomende info
Je weet wat ik allemaal nodig heb toch?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet nog even denkenEn ligt aan MPG
moet je me maar niet op het verkeerde been zettenquote:
Huh? want? Maar PM maar naar mij hoor, je gegevensquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat was niet daaromquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was wok ook al vergeten, maar dat heb ik nog ge-edit..
Wel komen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |